Nimber en Lottel op Kootwijk Part 1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Nimber en Lottel op Kootwijk Part 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 21:54

Ja ja, het was dan niet echt super weer gisteren, maar er zijn wel foto's gemaakt!!! Nimber had M2 wedstrijd met Lodewijk en ook Piggie!!! was van de partij met Olympic, maar die sessie volgt nog! Haha!

Als eerste, Lodewijk: (nimber doet zelf wel verslag denk ik Tong uitsteken)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~



Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:58

Leuke fotootjes Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:02

aaahhhaaa mijn horror wedstrijd Lachen
Okee hierbij meteen het verslag!in het kort: het ging bagger wil je het complete verslag: lees verder!

Toen Anouk en ik op stal aankwamen was Lodewijk onwijs onrustig. Eerst maar even in de wei gedaan en hij heeft een half uur lopen vliegen en bokken Verward Nouja hij ging rustig grazen en toen heb ik 'm meteen gepoakt om te vlechten.
Daarna op naar kootwijk.
We waren ruim van te voren aanwezig.Nog even langs de ringmeester geweest nee alles liep op tijd mooi zo lekker rustig gezadeld enzo en toen erop meteen toen ik bij de losrijbaan was werd ik opgeroepen he? dat kon niet ik had nog een half uur.. helaas het was echt waar ik mocht of nu starten op nummer of naar huis......... Huilen
Snel bandage's af even heen en weer gedraafd en gestart.
De eerste proef was heel erg bagger niet los kreeg geen buiging en had ook geen zin om door te drukken het lag niet aan het paard die zijn best deed.
Hij was voor het eerst in zijn leven kijkerig????
ik kreeg 'm niet bij elkaar gereden etc. Ik mocht daarna meteen door voor de 2de proef joepie! het einde van de 2de proef ging eindelijk naar mijn zin.Daarna even gestapt Ringmeester kwam sorry zeggen dat ze inliepen en dat hij een beetje nors was. Tjawel aardig maar heb er weinig aan.
uiteindelijkw as ik met 20 min klaar en toen was het pas tijd voor mijn eerste proef.....
nog even 10 min gereden en hij liep zo lekker toen hij los was nouja volgende keer beter. toch nog 2 keer 4de met 141 en 150.
Het had best lager mogen zijn maar goed.
Ik heb veel mensen gemeet enzo maar die mogen zelf verslag doen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:39

Ahhh wat balen kim, Echt stom dat ze dan niet de jury ff pauze geven (dat hadden ze bij ons een keer gedaan toen ze een half uur inliepen). Heel banketstaaf! Zeker omdat je het nog was wezen vragen.

:evaw:

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 23:01

Mèn.... wat l ullig zeg!! Boos! had er eerlijk gezegd een beetje er op gerekend dat je je laatste winstpunt zou krijgen gisteren... Scheve mond Hmmm... de volgende keer dan maar I guess... Dan kom ik iig om je te supporteren!! Party!!

De foto's zijn er niet minder om iig!! Good one Mike!! Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 23:34

Das zeker balen!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:22

Snik...ik zie alleen maar kruisjes...

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 12:30

Endoria is dus buiten gebruik omdat de bandbreedte een beetje teveel werd! Knipoog

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers