Ik ben blij blij!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 19:49

Hoi!

Ik heb afgelopen zaterdag Samir (spreek uit: Saamier) verzorgt, dat is een pony die bij ons op de manege in pension staat. En dat ging heel goed, het is echt een schatje, superrustig en niet zo heel groot (tussen de 1.45m en de 1.50m denk ik). De ideaale pony voor mij dus (op Bassie na dan Tong uitsteken ) Hij is 23 jaar oud en is dol op knuffelen.

Ik had hem nog nooit gedaan niet gepoetst of wat dan ook, alleen weleens geaaid en weleens gekeken als de eigenaaresse met hem reed, meestal rijd ze trouwens buiten met hem. En vrijdag vroeg ze mij of ik hem zaterdag wilde doen Cool Kusje Ik mocht ermee naar buiten als ik dat wilde....ik stomverbaasd, heb je het tegen mij???? *ik nog rondkijken of er iemand anders naast of achter me stond, nee ze had het echt tegen MIJ!!!*

Dus ik zaterdagochtend eerst zijn stal uitmesten, toen even gekeken naar een vriendin die in de les reed...de zon scheen dus heb ik Samir lekker buiten staan poetsen, dat vind ie heerlijk!

Daarna heb ik hem gezadeld en ben samen met iemand naar buiten geweest. Dat ging hardstikke goed, hij is 1x geschrokken van een motor die aanstond en toen draaide hij zich heel snel om, maar ben blijven zitten en gelukkig zetten ze die motor voor mij ffies uit. Toen was ie gelukkig weer rustig..verder niets gebeurd gelukkig.

En nou komt het: Ik mag hem vanaf a.s. maandag VIER hele dagen doen!!! De eigenaaresse gaat op vakantie en ze belde mij net op of ik hem die paar dagen wilde doen!! JIPPIE!!

Sorry ik weet niet of dit nou zo superleuk is om te lezen voor jullie maar ik moest het effe kwijt!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:29

Tis hartstikke leuk om te lezen dat jij blij blij bent. Haha! Cool *LOL*
Het zegt toch wel iets dat de eigenaresse je vraagt. (niet te veel naast je schoenen gaan lopen Clown )
Veel plezier de komende week!! Haha! *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:33

leuk zeg!!!!misschien mag je wel vaker hem 'verzorgen',dat zou wel gaaf zijn of niet?

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 20:40

Ja dat zou zeker wel gaaf zijn!! Maar ik reken nergens op, anders ben ik straks alleen maar teleurgesteld.

Plezier zal ik zeker hebben!! En ik hoop dat Samir ook plezier krijgt met mij, tja je weet nooit Clown Haha! misschien denkt ie wel: hee daar hebben we dat buitenaards wezen weer "grinnik" *LOL* *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:41

ja zeker,en gaaf ook dat je lekker het bos in mocht,heerlijk he?

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 20:47

Nou helaas is er niet echt een bos bij ons in de buurt (Het Kralingse bos dat is minstens een half uur stappen voordat je er ben en dat ook weer terug, dus kan echt alleen maar als je veel tijd hebt)
Maar er is wel een heel groot park waar je dus lekker rustig kunt rijden. Dat is echt heerlijk, vooral omdat ik niet zo heel vaak de kans krijg om naar buiten te gaan! Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:55

ja oke het bos betekent in mijn termen:naar buiten,waar dan ook,als het maar niet in de bak is haha

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:52

Hee Ineke!
Dit vind ik echt gaaf om te lezen! Ik was ook hardstikke blij toen ik Pie mocht verzorgen, en vrij snel er al mee naar buiten mocht.
Lijkt me een hele lieve pony, geniet ze! Ik duim voor je dat je dat nog heel vaak mag doen. En dat die eigenaresse nog erg vaak op vakantie gaat *LOL* *LOL* .
Doei! Dorine.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 22:05

tof voor je!! maar....je had ook zelf paarden,toch?? (of loop ik achter of zo??)


Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 22:11

Nee hoor ik heb geen paarden! Ik denk dat je me verwarmd met de andere Ineke! Ik heb een 2tje achter mijn naam zij niet!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 22:13

o,ja dat zal dan wel!!Sorry!
veel plezier met je 'verzorgpaard'.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:24

Wat leuk voor je Ineke!

En op Bassie rij je 1 x per week of ook vaker? Je leasde hem vroeger toch en nu niet geloof ik? Ik weet niet of ik helemaal bij ben (ik bok niet regelmatig genoeg, vanwege werk Boos! ), dus vergeef me als ik ernaast zit...

Samir klinkt als een leuk paard!

Veel plezier hoor, groetjes Mieke

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 09:33

Hoi Mieke!

Ja klopt ik heb Bassie een paar maanden geleasd, nu rijd ik maar een of 2 x per week op hem. Ik heb elke vrijdag priveles (als de bak goed is Boos! Frusty zolang het niet teveel regent is ie goed Lachen ) En nu mijn moeder les krijgt van mij (a.s. donderdag weer!) rijd ik hem eerst ffies warm voor der, anders denkt ze dat ie te fris is voor haar (hij loopt heel vaak 2 of 3 uur per dag dus heeft een goede conditie!)
Vind ik natuurlijk helemaal niet erg!! Schijnheilig

Je had het dus helemaal goed!! *LOL* Party!!

Ik zal wel foto's van Samir maken en dan hier proberen te zetten! Er is net een rolletje vol met foto's van Bassie & Cioola, maar die moet eerst nog ontwikkeld worden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:52

Hey leuk voor je!
vergeet Bassie niet spontaan he? Verward Tong uitsteken Schijnheilig

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:57

heeeee ineke gaaf man!!!!! Hij klinkt echt heel leuk!!
*lol* ik moest gelijk denken aan een stagepersoon op mn moeders werk, die heet ook Samir en ik hoor af en toe heeeele vreemde verhalen over m... hoop dat 'jouw' Samir niet zo is.... *grin*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 10:00

Nee hoor Sjimmie, ik vergeet Bassie echt niet!! Das toch wel zo'n beetje 'mijn' knolliebollie Lovers

En Maaike vertel vertel!!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 10:03

haha nee ik hou t lekker voor mezelf hoor!!! zou mn moeder ook niet zo leuk vinden als ik hier die verhalen neer ga zetten. ach die Samir is gewoon een vreemd persoonlijkheidje. t ligt vast niet aan de naam hoop ik voor je *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 10:13

Jammer Huilen

Nee Samir is een schattig knuffelpaardje met een superbetrouwbaar karakter dus daar kan het niet aan liggen *LOL* *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 12:03

heeeeeeey wat super heb je wel verdiend een eigen paardje ookal is het voor maar 4 dagen ene niet uren over het poetsen doen he *grink*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 14:06

Jawel!! Want dat vinden zowel hij als ik erg leuk!!! Hopelijk blijft het nog effe mooi weer dan kunnen we met z'n tweetjes lekker in het zonnetje genieten Cool Clown

Ik denk zelfs dat ik poetsen lekker vind dan rijden Verward Als ik dat zeg op de manege verklaaren ze me voor gek!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Donnatella, Elegance_, EliseXJoelle, Koekie_186, schumiegirl, tienus63 en 6 bezoekers