Een Riva, een Jaguar en saldo tekort...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Een Riva, een Jaguar en saldo tekort...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 21:47

Vandaag gewerkt bij een of ander exclusief evenement van Riva en Jaguar. (De mensen die weten wat een Riva is, hebben ook een idee van wat dat 'speeldgoed' kost.)
Stuk voor stuk allemaal ballen met geld teveel. Veeleisend, maar op zich best geschikte lui (en goed van tippen!).

Op 1 zeikerd na:, het was nooit goed, duurde altijd te lang etc. etc. echt een zeikerd, (Hij wilde z'n Chivas met 3 ijsblokjes, niet met 2,5 ach gut....) maar ja, hij heeft een Riva én een Jaguar dus ja, dan ben je iemand he. Tijd om af te rekenen. Meneer wil Pinnen. Prima, loopt u maar even mee. Meneer loopt mee, Pinnen lukt niet, foutmelding: saldo tekort! Flink voor l ul dus! En hij maakte het alleen maar erger door flink (ordinair!) te gaan schelden. Het lag aan de pinautomaat, het lag aan mij, het kon echt niet dat hij te weinig saldo had etc. etc. En de rest van de Riva/Jaguar klanten natuurlijk geamuseerd toekijken en zich ermee bemoeien (iemand anders kon probleemloos z'n rekening met Pin betalen...) . En ik maar m'n best doen om niet keihard te lachen. Uiteindelijk heeft dus iemand anders voor 'm moeten afrekenen... Geweldig dat soort dingen! En die kerel was kwaad joh, echt geweldig!

Je maakt wat mee in de horeca, kan volgens mij een boek schrijven als het seizoen weer afgelopen is.

Nulla tenaci invia est via


daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:49

Geweldig zeg! Dan sta je niet enorm voor l ul, wat een ballo. Ik zou echt m'n lach niet in kunnen houden *LOL* Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:52

waar was dat dan? want bij ons is al dagen lang zo iets aan de gang... Ik zie alleen maar dure autootjes staan! Of was het ergens in Laren of daar ergens?

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 22:56

Jachthaven Naarden. Echt veel Kwijl Riva's!

Nulla tenaci invia est via

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 00:28

Bij ons was het vorige week ook erg thuis. Mijn vader had wat zakenrelaties op bezoek en er stonden 2 saabs, 1 mercedes en 2 jaguars op de oprit. 's Middags kwam mijn moeder met haar nieuwe auto van de garage (landrover defender).
Even later kwam een vriendin van mijn moeder eraan met een suzuki alto, die had ze maar op de weg laten staan, ze vond hem er niet bij passen Haha!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 00:35

hahaha lachen zeg Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 00:42

Euh, wat zijn (of is) een Riva?????

Maar lachen: Geld heeft ie niet, maar spullen!!!!!!!!! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 07:21

Een Riva is een klassieke Italiaanse speedboot. Zo'n blankgelakte.

Nulla tenaci invia est via

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:19

wat pathetisch he, zo'n figuur. zoiets is inderdaad heel amusant om mee te maken, ik zou overigens misschien minder netjes zijn gebleven en hem heel bespottelijk hebben aangekeken.....

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:20

Als je langs de jachthaven rijdt zie je al dat het ballo gehalte hoog ligt Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:20

wat pathetisch he, zo'n figuur. zoiets is inderdaad heel amusant om mee te maken, ik zou overigens misschien minder netjes zijn gebleven en hem heel bespottelijk hebben aangekeken.....

De hond is de betere mens

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:39

Margreet schreef:
Een Riva is een klassieke Italiaanse speedboot. Zo'n blankgelakte.


Geef mij liever dan maar een mooi zeiljacht Lips are sealed Mijn schoonouders hebben er 2, en de kleinste hebben mijn vriend en ik een keer meegenomen voor vakantie, echt geweldig, ik heb meteen leren zeilen Lachen

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 09:42

Dit is een Riva.
Afbeelding

Ik ben zelf ook meer van het zeilen hoor, maar zo'n Riva is wel erg mooi!
Zelf hebben we er zo een: een Etap 30i
Afbeelding

Nulla tenaci invia est via


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:16

Desiree schreef:
wat pathetisch he, zo'n figuur. zoiets is inderdaad heel amusant om mee te maken, ik zou overigens misschien minder netjes zijn gebleven en hem heel bespottelijk hebben aangekeken.....



Ik ook, ben wat dat betreft erg sarcastisch en ik zou ook ook bespottelijk hebben aangekeken. hihi.. wat een flater zeg !!!

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 19:09

Ik moest ook erg m'n best doen om m'n gezicht in de plooi te houden en beleefd te blijven hoor. Als iemand een rekening open heeft staan van iets van €300 en je wilt die club graag vaker op bezoek hebben omdat het gewoon veel oplevert dan kun je het gewoon niet maken om zo iemand te bespotten, hoe lachwekkend het ook is, hij maakte het met z'n eigen gedrag echt alleen maar genanter, dat was nog het mooiste!
Maar reken maar dat ik later toen ieder weg was aardig wat lol gehad heb hierom met m'n collega's!

Nulla tenaci invia est via

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 19:32

Helaas geen Riva in ons bezit. Wel een mooie Glastron Haha! (vandaag net speed opnamen gemaakt) die natuurlijk wel even geplaatst worden *LOL* )

Maar ik weet precies wat je bedoeld. Hier is dat precies hetzelfde. Kan er in geuren en kleuren over mee spreken Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:05

Haha, in dit geval is er geen mooier vermaak dan leedvermaak Haha! Haha!

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:18

inderdaad maak je wat mee in de horeca, heb zelf in een luxe restaurant gewerkt kwam een man te eten, en dronk de hele avond ijswater. Gewoon kraan water dus zelfs een flesje spa blau kon er nog niet af....
Mijn vriendje heeft ook een speedboot, van bijna 40 jaar oud en het leukste.....met een 4 PK!!! motor... Sigaar
hij heeft wel een 40 op bestelling gelukkig.... Haha!

Jara is the best!!

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 21:21

Er was 1 Riva van 35 jaar oud ofzo. Prijskaartje: 1,5 miljoen...

Zou 'm niet eens uit de stalling durven te halen!

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:42

Heb zondag ook in een Riva gevaren Tong uitsteken
Dit weekend was er nl. de Ssang Yong Experince op het Eiland van Maurik, daar kon je dus met een Riva mee over het water scheuren.
Het was een Riva uit 1967 met een V8 motor.
Ik vond het superleuk om een keer met mee te gaan, maar houd het toch maar bij de paarden Haha!
Maar wel een super mooie boot, waarom ben ik toch geen miljonair...........

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:53

Geweldig hè zulke mensen....*LOL* Ik heb ook weleens van die patsers aan de kassa. Dure sportauto aan de pomp, designkleding en vol met sieraden...en dan niet genoeg saldo om te betalen Clown Meestal moet ik me dan behoorlijk inhouden Haha!
Maar als zo'n man gaat schelden maakt hij het alleen maar erger...dan merken veel meer mensen het *LOL* De meeste mensen worden dan ineens juist erg stil! Denk trouwens niet dat die man lang bij die club blijft...hij zal wel een andere hobby zoeken nu, want als je een keer een naam hebt in zo'n club *LOL* Waarschijnlijk komen we hem binnenkort tegen in de renpaarden ofzo *LOL*

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:41

Nee, ook geen Riva, mijn zwager heeft er wel een. Wij hebben een hele collectie aan boten gehad dankzij mijn vader, type botenverslaafd (echt waar, wat wij voor paarden voelen, voelt hij voor boten) De boten die ik mee heb gemaakt zijn:
*een optimist
*een jol
*een schouw
*lemsteraak 1
*lemsteraak 2
*een motorboot, het enige wat ik van dat ding weet is dat ie Beauty ( Misselijk )
heette...
*een Mariholm
*We hebben nu een Koopmans in Canada liggen, en mijn vader wil het kasko (hoe schrijf je dat?) van de eerste lemsteraak kopen, hij is onlangs afgebrand, en daar een motorboot van maken...
Ik hou inmiddels wel van boten, zou errug graag een Riva willen hebben...

Wel lachen, je maakt idd. leuke dingen mee in de horeca, geweldig...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie