Met welke rijbroek hebben jullie de beste ervaring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

Met welke rijbroek hebben jullie de beste ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 18:46

Met welke rijbroek (merk en model) hebben jullie de beste ervaring.


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:58

Eurostar Finale.
Met bandplooi en steekzakken Lachen
zit lekker en het staat mooi vind ik. Kwijl

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:59

Eurostar Husar, zit lekker, heeft een kunstlederen zitvlak. Zit lekker.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:08

eurostar en verder weet ik niet is hetzelfde als finale. warm in de winter en cool in de zomer. iig met bandplooi en steekzakken maar ik kan nog in kindermaat dus ik denk dat het hetzelfde is als finale

groetjes [naam]

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:09

ook eurostar zit echt super en blijft er ook mooi uitzien na het wassen.

Wodan en ik onderweg in de M2

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:11

Ik heb ook een eurostar, prima broek en blijft heel lang goed.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:47

eurostar diana en sinds gisteren Eurostar Karin (zonder bandplooi, maar met steekzakken met een biesje in een ander kleurtje). Helemaal goed in van die thermostof die zowel zomers als ´s winters prima zit!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:01

harry's horse iig niet, want de naden gaan altijd los en de nepleren knieen/zitvlak worden hard... Lips are sealed
Pikeur vind ik hele fijne broeken, maar daar kun je dan ook wel 3 harry horse broeken van kopen...

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:03

ook eurostar, al 10 jaar. Ik heb zelfs nog een rijbroek waar ik zeker drie keer in de week mee rij en die is al 5 jaar ongeveer, En alleen de kleur is iets vager geworden en hij is wat dunner geworden, maar verder is er niets aan te zien. Alleem met het laatste model van de eurostar sprint heb ik hele slechte ervaringen, ging na drie keer rijden al slijten, kwamen allemaal pluisjes op. Maar verder een fijn merk

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:10

Pikeur! Ik draag nog steeds mijn Pikeurrijbroekje die ik 6 jaar geleden gekocht heb...Vraag me niet hoe het kan (ik ben in die tijd echt wel gegroeid Verward )

Galactica Wadim X Gemini

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:19

heb al zolang dat ik me kan heugen de eurostar corcsica als "hoofdbroek" zeg maar.
Verder nog een boss en een horka geloof ik, maar eurostar, tja weet niet. Goede prijs kwaliteit verhouding, zit lekker, en voor mij goed genoeg

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:25

Mijn Cavallo zit als gegoten Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:40

ik heb ook 2 eurostars, maar vind het niet echt wat. Daarentegen zit mijn Horka echt super. Is gewoon zo'n standaard rijbroek, zonder speciale dingen.

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:46

Horka! Ik heb er 2 en ze zijn beiden super!
1 is al minstens 4 jaar oud en behalve dat er natuurlijk wat slijtage (beetje vaal geworden) te zien is zit ie nog heerlijk Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 06:53

HOrka en Eurostar zijn goed.
Model is persoonlijk, maar de merken leveren goede broeken voor een betaalbare prijs.
HHorse, katoen is slecht, na 5 keer rijden is de broek verkleurd, hij krimpt en zit dus niet lekker. Bovendien heeft HH vaak de naden aan de binnenkant.
Verder bevallen die MOndoni (Divoza) mij ook niet, binnen een jaar zijn ze af, ze verkleuren vreselijk, ik had een bijna bruine, maar die werd snel beige. MOdel is wel goed, maar de stof is gewoon erg slecht.

Pikeur zit lekker, maar is mij te duur, kwaliteit is goed.
Verder heb ik nog een echte Engelse, Ra...???? merk weet ik zo niet, maar die is ook erg goed en zit lekker.

De allerbeste broek tot nu toe en ik heb hem al 6 jaar, rij er 3 keer in de week mee, en hij wil niet af, is eentje van Franse sportzaak, DECATHLON
kosste toen 60 gulden en blijft mooi.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 07:01

Eurostar! En dan de de Husar (broek met veel katoen en leren kont) en Parcours (ribbroek met leren kont).
Eurostar heeft precies de goede maat voor mij. Die zit altijd fijn.


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:01

Pikeur Janet Meryl... ik heb er 2 en ze zitten heerlijk, rijden heerlijk en pillen niet.... ik heb een Eurostar Diana als witte rijbroek.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:33

Eurostar Parcours, ribbroek met lederen zitvlak. Deze heb ik pas sinds een paar dagen, maar zit perfect. Of ie mooi blijft, weet ik dus nog niet. Hiervoor heb ik in één jaar twee andere Eurostars versleten, twee gewone katoene broeken met lederen kniestukken. Bij beide broeken is het linker kniestuk kapot gegaan. Was ik niet erg tevreden mee, maar toch probeer ik nu dus weer een Eurostar.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 11:25

Mondoni Africa van de Divoza. Heb zo'n beetje alle merken geprobeerd en deze zitten het meest allround.
Heb ooit eens dressuurbroekjes gehad van het merk Classic coton ofzo. Maar die ben ik nergens meer tegen gekomen. Die waren heerlijk in de zomer.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 11:28

ik heb een rijbroek van harry's horse, weet niet welk model, is met hoge tailleband en leren zitvlak. doe er al 5 jaar mee, en hij is nog perfect! alleen een beetje verkleurd door de zon.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 11:48

abby schreef:
eurostar diana en sinds gisteren Eurostar Karin (zonder bandplooi, maar met steekzakken met een biesje in een ander kleurtje). Helemaal goed in van die thermostof die zowel zomers als ´s winters prima zit!




ja die ga ik binnenkort ook kopen!!
Kwijl Kwijl Kwijl

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 11:57

Ik heb twee cavallo's met leren zitvlak. Ze zaten uitstekend. Nu ben ik wat dikker geworden en heb een eurostar gekocht. Zit ook goed maar mijn cavallo's zaten beter. Och ik moet gewoon weer wat gaan afvallen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:02

Heb toen Anky net uit kwam een broek gekocht heb sinsdien niet meer anders zitten heerlijk niet kapot te krijgen zomers koel s``winters warm!! wat wil je nog meer???

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:03

Pikeur Romana (Romano?) Hoge band en een kunstleren zitvlak. Zelfs bij zeer intensief gebruik is hij goed gebleven. Redelijk dikke stof (leren laarzen zitten meteen strakker Haha! ) maar ook goed te dragen in de zomer.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:46

ik heb ook een pikeurbroek die heb ik al heel lang echt het is nog een kindermaatje hij is nog steeds heel en past ook nog steeds toen ik hem kocht was hij wel wat groot ik de lengte maar zit nu goed.
Verder heb ik ook nog een eurostar broek weet zo niet welke


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frummel01, Myrthe1 en 27 bezoekers