Wat heb ik toch een superpaard!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Wat heb ik toch een superpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 17:30

Ik ben net terug van de wedstrijd in middenbeemster en ik had jasmijn beloofd een berichtje te plaatsen. Dit was mijn eerste grote buitenwedstrijd met Max en de laatste keer L2. In tegenstelling tot de vorige wedstrijden waar ik slechts een half uurtje heb losgereden ging ik er nu ruim een uur van tevoren op. Ik kon wel een beetje inschatten hoe mijn knolletje zou reageren op zo'n groot wedstrijdterrein en ik moet zeggen, mijn inschatting was goed. Stuiterend en springend kwamen we het losrij terrein op Haha! . Met die ingevlochten manen had ik niets om aan vast te grijpen Bloos maar gelukkig bleef ik zitten. Ik probeerde maar een beetje op kleine voltetjes te rijden om te voorkomen dat hij het op een lopen zou zetten en dat lukte aardig. Reeds na een minuut of 10 was de ergste gekkigheid eraf en kon ik er aan rijden. Vlak voordat ik de baan in moest was hij zelfs een beetje traag. Maar in de proef liep hij als een zonnetje. Heel beheerst en geconcentreerd. In mijn tweede proef liep hij zelfs nog beter en ik zat gewoon te genieten van het gevoel dat hij me gaf. Beetje been erbij en hij maakte grotere passen, mooi naar de hand toe, beetje terugrijden, geweldig. Waarom ik dit zo ontzettend geweldig vind is omdat het me in de training nooit lukt om bijvoorbeeld 7 min achter elkaar goed te rijden, altijd is er een momentje dat de concentratie weg is of zo en in zo'n proef (2x) is hij echt supergeconcentreerd. Dat vind ik nou zo geweldig. Uiteindelijk waren we in de eerste proef 2e met 157 pnt (159-2 ivm verkeerde kant op rijden Frusty ), in de tweede proef 1e met 174 pnt Party!! . En dat met 20 deelnemers Cool .

voor foto's zie itp.
Laatst bijgewerkt door astridh op 26-05-02 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:35

goed man!(vrouw) Gefeliciteerd hoor. Lijkt me een heerlijk gevoel als alles lekker loopt.

Jammer dat je de verkeerde kant op ging. Volgende keer beter luisteren he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:49

sooo, goed hoor! vooral die 174! lekker he als allesgewoon goed gaat met rijden. en zeker als je dan net op wedstrijd bent Lachen
gefelicitterd, op naar de Z

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:25

Goed zeg!!!!!!!! Super! Ik kan begrijpen dat je nu wel heeeel trots ben op je superknol! Ga je nu M1 starten?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:27

Super hoor Cool Cool
De foto's zagen er ok goed uit Kwijl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131982
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:36

Tof dat het zo goed ging, en dat het ook nog gewaardeerd werd !
Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen !

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:42

Super, een betere afsluiting van de L2 kan je niet hebben. Dat moet toch alle vertrouwen geven voor de M1 (maar dat had je eigelijk wel) Ik ben blij dat je bij andere juryleden ook hoog scoort, anders zou ik nog gaan denken dat ik niet objectief ben Knipoog
Jammer dat ik niet kon komen, ik had hem graag even zien stuiteren Haha! , maar lig al weer 2 dagen plat met migraine Boos! (ja ik weet het dan moet je zeker niet gaan bokken, maar ik wordt gek in dat bed.)

Navragen is beter dan afvragen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:21

Wat super zeg Astrid! Wilde dat ik dat gevoel in de ring eens had! Maar veel succes in de M1!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:26

hoi wat een mooie pony heb jij!!!ik rijd ook wedstrijden maar dan in de L1 in de regio zuid-holland.welke kring rijd jij?ik in kring 5.start je misschien straks ook op een van deze dagen?
2 juni papendrecht
9 juni westmaas
23 juni rotterdam
29 juni selectie strijen
6 juli selectie heerjansdam

ik hoor het wel groetjes daniella

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 05:27

Hmmm, Max is een beetje groot voor een pony Haha!
Kijk, Astridh past met haar jeugdige uitstraling (welke merk dagcreme gebruik je? Haha! ) nog makkelijk tussen de pony ruiters, maar leeftijd en hoogte max, maken het niet makkelijk om bij de pony's te starten *LOL* Clown

Navragen is beter dan afvragen.


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:25

Hey gefeliciteerd! Ik was ook in Midden-Beemster, maar ik heb geen stuiterbal gezien Verward Haha! Ik reed L1. Mijn paard heb ik eerst maar even 10 minuutjes gelongeerd, om het ergste stuiterbal-effect te voorkomen en dat hielp aardig. Ik heb ook lekker gereden, alleen was mijn paard heel kijkerig in ring 2 vanwege die wapperende plastic zakken in die tuintjes aan de overkant. Max niet?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:52

Hartstikke toppie Haha!
Op naar de M1....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:12

Hey wat goed zeg!! Op naar de Z

:evaw:

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:01

Zo Astrid, echt super joh! Laat meneer opperjury maar kletsen, wij weten wel beter Knipoog
Had jij net als Pava een medecursist van mij als jurylid?

Wanneer ga je voor de 1e keer M1 starten?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 17:29

Zal Pim toch stiekem het ponymeisje in de baan naast me op de video hebben gezet Haha! . Overigens het is de dagcreme van Roc Jasmijn, als je boven de 35 komt moet je het grondig aanpakken *LOL* .

Ik ga 23 juni bij de zaanse m starten, ik moet nog even bellen om het om te zetten. en wat de jury betreft fitz, de eerste proef iets met Weijn... of zo, de 2e proef mw spaarenberg.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denisesilver, GoogleAdsense, Thrive en 34 bezoekers