voor wedstrijden opgeven als startkaart er nog niet is?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

voor wedstrijden opgeven als startkaart er nog niet is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 12:07

hoi!

ik heb mijn startkaart aangevraagt, en een beetej rondgekeken naar wedstrijden. kan ik me opgeven voor wedstrijden die over een week of 4 zijn ( ik neem aan dat ik binnen vier weken mijn startkaart wel heb )

groetjes daphne

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:27

Yep ,normaal gesproken is je startkaart er binnen 2 weken (daar wordt aan gewerkt zeggen ze ) heb je m nog niet binnen als je gaat starten dan kun je op een zg blanco startcoupon starten die je kunt vragen bij de organizerende vereninging ,je moet dan wel aan kunnen tonen dat je een startkaart aangevraagd hebt.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:30

idd ineke, zo heb ik er ook 2 gestart, omdat mijn startkaart na 8 weken er nog niet was Boos!
Je moet dan wel je paspoort meenemen, en aan het secretariaat laten zien, en dan kun je gewoon starten.

Groetjes Lara

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 13:00

hoi!

( IK BEN ANNE OP MARA'S NAAM )

dus je kan gewoon opgeven voor wedstrijden als je startkaart nog niet binnen is?? mijn paspoort heb ik al. hoe kan je aantonen dat je , je startkaart hebt anngevraagt?

groetjes daphne

Mara

Berichten: 961
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 13:00

hoi!

( IK BEN ANNE OP MARA'S NAAM )

dus je kan gewoon opgeven voor wedstrijden als je startkaart nog niet binnen is?? mijn paspoort heb ik al. hoe kan je aantonen dat je , je startkaart hebt anngevraagt?

groetjes daphne