Zo kreeg ik hem binnen, super gestrest en broodmager. de eerste paar weken (2 maanden) was die ogeloofelijk mager, steeds aan de dunne, alls wat er in kwam kwam er gelijk weer uit.
Toen die wat dikker werd, heb ik hem in lichte training gezet. toen zag die er dus zo uit.
Een paar maanden later, is die ziek geweest en niet zon klein beetje ook. hij had verhoging, en kansen tot een lever aandoening (dat heb ik toen niet gelijk laten controleren omdat er teveel witte bloedcellen in zijn lichaam zaten, en toen op ander voer gezet, op een of andere musli melange en maismeel, omdat daar dan super veel kolydraden in zaten en volgens de DA had die dat ook nodig toen) dit het resultaat.
Nu naar steeds weer trugvallen heb ik hem weer in lichte dressuurtraining, en goed nieuws hij heeft geen leveraandoening.
Ik heb hem nu een half jaar weer bij me, 2 jaar daarvoor heb ik hem dus ook in training gehad en zat alles erop en eraan, nu is het wel weer wennen, gaat super gespannen maar het gaat de goede kant op.
Hier mijn verhaal met baron + fotos.[/list]

Of is hij te vervelend bij het rijden?
i love him
shanna komt ook al haha