Formule 1 fans?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Formule 1 fans?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 16:04

Yes! Eindelijk dan Schumacher fair verslagen in de eerste leuke, spannende race van dit seizoen!

Zijn hier trouwens nog meer F1 fans? En wie zie je het liefste winnen?


PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:10

Ben niet echt een grote Formule 1 fan, maar heb net wel gekeken. Maar t was zeker een leuke en spannende race! Haha!

Pino, de super Fjord!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:16

Jaaa hier een echte F1 fan .... maar dan wel McLaren eerder altijd Hakkinen maar helaas dit jaar dus niet en ik vind Raikkonen ook wel goed...!

Mijn dag is dus helemaal goed dat er een McLaren gewonnen heeft ...YES

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:21

Ja hoor, hier nog een formule 1 fan! Nu ben ik eigenlijk Ferrari en Schumacher fan, maar na dat geintje in Oostenrijk is de liefde even bekoeld.

Ik vind het eigenlijk altijd wel mooi als er drie verschillende teams op het podium staan. Ik denk dat in de toekomst Montoya nog weleens wereldkampioen gaat worden.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:31

Ja hoor, hier nog eentje !
Helaas doet ons Jos niet meer mee, dus ik heb een ander slachtoffer als "idool" uit moeten kiezen Haha!
Ik ben erg onder de indruk van de rijstijl van Montoya, ook de Toyota-coureurs vallen goed in de smaak.
Schumacher wat minder, zeker na die laffe actie van 2 weken geleden Boos!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:59

niet echt fan, mn broer wel. Ik kijk wel mee als t aanstaat, wel leuk om te zien altijd. Ben trouwens voor Fisichella. Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 21:45

Ik ben zelf altijd trouw aanhanger van Hakkinen geweest, was als klein jongetje (of ben ik dat nog steeds Verward ) al onder de indruk van 'm toen ie bij z'n eerste race (geloof in '93) moest invallen voor Andretti en meteen al z'n teammaat Senna versloeg in de kwalificatie. 't Is alleen niet zo'n media-persoonlijkheid maar ja... En helaas rijd ie dit jaar niet....

Mijn huidige favoriet, zeker weten Montoya, die gaat het nog ver schoppen denk ik.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:18

mijn overbuurman is/was ook coureur... maar of dat nou ook formule 1 was weet ik niet meer hij zit wel in dat wereldje volgens mij!

....

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 22:23

Esmee schreef:
mijn overbuurman is/was ook coureur... maar of dat nou ook formule 1 was weet ik niet meer hij zit wel in dat wereldje volgens mij!


wat is z'n achternaam? misschien zegt 't me wel iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:50

nog een formule 1 fan hier....helaas zie ik maar weinig grand prix's omdat ik op zondag altijd naar het voetballen ga. Nu is het zomerstop dus kon ik lekker kijken! Ben trouwens ook pro Hakkinen, denk ook niet dat ie terug komt eigenlijk.
Ik baalde best wel dat montoya uitviel maar goed dat coulthard won want die kotsmacher Misselijk Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Apacheshadow, Buxy, corinec, Daninietje, Freekfuchs, Lis_Ol, Nayan, Nientsje, Niwla, NogSteedsGek, onpaard, Paardjes83, Reyndir, SannevZ, YandexBot en 151 bezoekers