laptop blijft opstarten.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-10 11:24

Sinds enige tijd krijg ik mijn laptop niet meer aan de gang. Hij blijft maar opnieuw opstarten en ik krijg hem niet aan. >;)
Het is een dell van een jaar of 5 oud.
Eerst krijg ik het dell tekentje in beeld, daarna het windowsvlaggetje. Hij maakt een hoop herrie, er trekt een groen waasje over het scherm en hij begint weer opnieuw met opstarten.
Ik ben een hele erge dummie op computer gebied en verder dan de stekker eruit en weer erin doen kom ik niet. }:0
Na mijn vakantie deed hij het 1 keertje wel, toen ik hem af heb gesloten en de dag erna weer aan wilde zetten lukte het helemaal niet meer.
Wie heeft een idee wat ik nog kan proberen? Het schooljaar is weer begonnen en ik heb het ding nodig voor mijn studie....


liedje89
Berichten: 7154
Geregistreerd: 09-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:45

Ik denk niet dat je dat zelf kan repareren immers kan je geen instellingen veranderen oid als je computer niet op wil starten. Ik denk dat je hem op moet sturen of hem moet vervangen 5 jaar is een redelijke leeftijd voor een laptop waarschijnlijk is hij een reparatie niet meer waard.

Ironically common sense is not common...

Firefly4

Berichten: 1164
Geregistreerd: 28-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:50

Wat voor virusscanner heb je op je pc? Toevallig Mc Afee?
Hoelang heb je al problemen met het opstarten? Weet namelijk dat Mc Afee een tijd terug een foute update op de pc zette. Nadat deze was geinstalleerd begonnen pc's opnieuw op te starten en bleven in die loop.

(bron http://tweakers.net/nieuws/66912/mcafee ... pdate.html)

Wanneer je geen Mc. Afee op je computer hebt, dan zal het iets anders zijn. Maar dan weet ik het helaas ook niet.
Succes ermee!

liedje89
Berichten: 7154
Geregistreerd: 09-05-07

Re: laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:54

Heb je trouwens ook geprobeerd om hem in safe mode op te starten? (Daar ging ik een beetje vanuit maar als je het niet gedaan hebt druk tijdens het opstarten op f8, en kies de safe mode). Soms lukt het dan wel.

Ironically common sense is not common...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Re: laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-10 13:30

Ik heb mc afee erop staan maar deze is de laatste tijd niet meer geupdate..
Hmmm dat klinkt niet echt als een fijn vooruitzicht... :o
Ik zal zometeen proberen hem in de safe mode op te starten en dan laat ik het hier nog weten (ik heb ook beschikking over een vaste pc maar hier kan ik niet constant op).

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:33

Heb je er geen recovery-cd bij gekregen?
Of als je nog een andere cd van windows hebt dan kun je em opnieuw installeren. Die cd's starten altijd direct op bij het opstarten.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Anoniem

Re: laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:23

Mijn ingeving een virus. Goede scanner aanschaffen en de oude helemaal verwijderen ook uit het register.

Johanna59

Berichten: 1673
Geregistreerd: 12-03-09

Re: laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:29

Harde schijf is stuk?

Hope Springs Eternal


PascalB

Berichten: 1788
Geregistreerd: 06-07-03

Re: laptop blijft opstarten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 08:57



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, fique, Knuffeldier, Mar_X, nienmoon, paljaslaura, Zirkonia en 28 bezoekers