Wie weet wat voor lekkers je voor je paardje kan maken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
evatjuh

Berichten: 38
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zoetermeer

Wie weet wat voor lekkers je voor je paardje kan maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 22:29

Heey allemaal
Wie weet iets lekker wat je kan maken voor je paardje zoiets als slobber ofso Verward Haha!
xxx Evatjuh


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:40

Ik heb eens broodjes voor Julius gebakken met in het midden een stuk appel. Heerlijk vond hij ze en heel simpel te maken.

Slobber kun je gewoon kant en klaar kopen bij de voerhandelaar. Nog wat appel of wortel toevoegen en je hebt helemaal wat lekkers.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:57

Ik heb een keer bixkoekjes gemaakt. Ik had bix natgemaakt en allemaal vormpjes gemaakt, een dag en nacht laten drogen en dan heb je een bixkoekje, en je kan er ook suiker enzo door heen doen, of appelmoes ofzo.
Ik maak ook vak fruithapjes voor domi, een paar appels, penen, witlof, brood, andijvie, spruiten, sinaasappel (en wat je nog meer kunt bedenken) een beetje snijden (penen kan je heel laten, bijten ze zelf kapot en dan wordt het een rode smurrie tussen het fruit *LOL* ) en dat vinden ze echt heerlijk, en het is nog gezond ook!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 23:58

mais door het brood heen doen,zemelen met stukjes fruit klaar maken,

muesli (ook goed voor de lucht wegen)
en als je een beetje crea bent kan je nog wel wat dingetes bedenken dacht ik zo Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:06

Nou, gewoon een MC PAARD.
Je neemt gewoon een bolletje en daar doe je appelschijven tussen met nog meer lekkers, kan je zo groot maken als je zelf wil en met geraspte peen enz. ziet het er erg feestelijk uit. Heerlijk zo'. burger voor het paard!!
Mijn viervoeters trakteren dit altijd op stal als ze jarig zijn Haha!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:25

Je haalt bij de bakker een donker bruin ongesneden brood(liefst een halve)die maak je leeg van binnen die vul je op met allemaal lekkere dingen zoals snoepje fruit groenten.En daarna binnen kant van het brood er over net alsof je het brood niet leeg heb gemaakt.Als ze dan een hap nemen dan hebben ze een verrassing en het is nog lekker voor ze ook.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joyceee86, Maanon_ en 70 bezoekers