nu het zeker is dat nina weg gaat....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-01 17:32

heb ik er toch weer veel moeite mee. het doet pijn om te weten dat ik haar dan niet meer zalhebben.ok al ken ik sanne goed en krijgt ze het wel leuk.. het blijft heel gevoelig. Huilen Huilen Huilen ik hou zoveel van haar.elukkig heb ik haar de laatste tijd niet meer echt gezien. gister kwam ik daar dus en ik kon wel huilen. ben toch wel verdrietig.voel me ff een beetje klote. maar het zal wel slijten. tis niet eerlijk. doet zon pijn

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:36

Ik voel met je mee, het is toch jouw paardje en je hebt haar zo lang bij je gehad. Ik had hetzelfde toen Dino wegging, ook al wist ik dat hij een fantastisch nieuw plekje ging krijgen bij een familie die (nu na 4 jaar nog steeds) hartstikke gek met hem is.

Gelukkig staat Nina straks niet zo ver weg (Sanne woont toch ook in Berkel?) en kun je haar nog eens opzoeken. Sterkte joh!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-01 17:40

sanne woont nu nog in berkel maar gaat wel verhuizen naar sgravendeel. maar dat is nog niet zo ver. toch is het moeilijk. ik heb ze al van klein af aan. nu is ze 6 bijna. Huilen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:42

jeetje, ik weet wat je meemaakt als je een paardje verliest!

Het is echt niet leuk en ik wens je heel veel sterkte. Maar ik denk wel dat de beste manier is om het te verwerken, gewoon doorgaan met je leven en probeer zoveel mogelijk met paarden te blijven doen!
Dat heb ik tenminste wel gedaan! En het heeft wel veel geholpen. Zoek steun bij vrienden die haar ook kende! Helpt ook heel erg veel!

xxx soraya en nogmaals sterkte!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 18:00

natuurlijk is het heel erg voor je en heb je het er moeilijk mee, en ik wens je dan ook veel sterkte. Voor Sanne is het wel leuk en waarschijnlijk is het ook voor nIna beter, ze zal het daar vast heel goed krijgen
Suxes!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 18:19

Lon, als je wilt dat ik nog een aantal mooie foto van nina maak moet je het effe zeggen he.
wil ze zo maken voor je.

sterkte meiske maar het is een goede keuze van je

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-01 19:31

is lief van je. misschien wil ik het wel. maar nu nog ff niet kheb zon verdriet om haar.ben ff kapot ervan. kan niks meer zeggen. alleen dat ik veel van haar hou

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 19:54

Ik kan alleen maar zeggen, heel veel sterkte...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:02

hey meis succes ermee.
Ik weet dat het moeilijk was en ik heb moon maar 1.5 jaar gehad en dus veel korter ik vond het ook zo moeilijk maar kon me er vooral bij neer leggen omdat ze zo goed terecht kwam beter dan ze het bij mij had want ik had te weinig tijd.
misschien dat jij dat ooit ook kan zeggen dat je er vrede mee hebt... sterkte en ik leef mee
liefs
Kim

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:37

oke lon, je laat het maar weten.

mar je hebt zeker de juiste beslissing genomen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:57

heej joh!das toch heel logisch dat je er veel verdriet van hebt.het is toch altijd jouw oogappel geweest he?
nou meis veel sterkte ermee!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:45

heel veel sterkte

ik ben twee paarden kwijt geraakt maar dat was een andere reden die zijn er niet meer, maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt

gr. thirza

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:51

heel veel sterkte hoor!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 10:20

Wat een rottige toestand lonneke, moeilijk te accepteren lijkt me dat je lichamelijke situatie ervoor zorgt dat je je lieveling moet verkopen ook in haar eigen belang..

Ik hoop dat ik zelf nooit in zo'n situatie verzeild raak....

Sterkte hoor, en Nina krijgt het vast goed!

Groetjes mieke

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-01 21:53

juist mieke dat is het. door dat *** lijf kan ik mijn lieve schat verkopen. het is dus dubbel. EN altijd die pijn EN ook daardoor mijn lieveling kwijtraken. dat is heel heel moeilijk te accepteren voor me. ik ben al geopereerd, moet nog eens, en het helpt VEEL te weinig. mijn droom is vervlogen,die droom heet nina

Evelien Laermans
Berichten: 8
Geregistreerd: 04-05-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:07

K weet waar je doorgaat, ben ook een paard verloren.Hij was niet van mij maar k reed er wel heel veel op.K wil u geen pijn doen of zo maar t kan nog wel ff dure da klote gevoel, k heb t super lang gehad en nu eigenlijk nog heel veel.K hoop da ge u sterk kunt houde!VEEL SUCCES!!!!