clinic in Leusden van Josh Armstrong

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

clinic in Leusden van Josh Armstrong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 10:22

op 23 juny komt er een reining /pleasure clinic van de amerikaan
Josh Armstrong bij ons in Leusden.

de bedoeling is dat er twee tot drie groepen gevormd worden van 6-8
personen (volgens Josh het ideale aantal.).

die zullen in de morgen en in de middag een clinic volgen van 1 tot 1 1/2 uur.

de kosten zijn 80 euro voor de gehele dag incl lunch (Indonesiche catering)

mensen die komen kijken daar vragen wij een bijdrage van 20 euro aan.
incl. lunch

een ieder die geintresseerd is verzoeken wij zo snel mogelijk te reageren.
dit i.v.m. de indelingen en uitnodigingen.
een flyer kan naar U gestuurd worden per mail,met daarin de info over Josh Armstrong.

bij 20 rijders zullen de lunchkosten voor rekening van Westernworld zijn.

reageer bij voorkeur via westernworld_nl@hotmail.com.
dit om administatieve redenen.

graag tot ziens op 23 juny 2002 in Leusden.
Laatst bijgewerkt door westernworld op 09-06-02 18:11, in het totaal 4 keer bewerkt


westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 18:14

een huishoudelijke mededeling .
er zijn tot op dit moment 6 vaste aanmeldingen
er kunnen er minstens nog 12 bij
niet meer anders halen we de 20 Schijnheilig
groetjes
rinus

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 20:18

mahe valt af met twee paarden, ik geloof er niet meer zo in na afzegging trailclinic en tel. onderhoud

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 15:01

mensen die zich opgeven hebben voor de clinic van Josh.
deze gaat definitief door.

omdat een virus heeft toegeslagen (in de computer)) ben ik bereikbaar via telefoon.

033 4615022 of 06-2545774

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:04

Josh Armstrong is voor de 23e besproken, dus wat hem betreft gaat de clinic door. Hij vindt het ontzettend leuk om nu eens in Nederland een clinic te geven en ik denk dat dat al een garantie voor een leuke dag geeft!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 15:48

ik heb net met Josh Armstrong gesproken en we hebben de indeling van de clinicdag doorgenomen we starten die dag om 9.30 uur met de clinic. en tussen de lessen door zal hij vragen beantwoorden van het publiek, vragen als een probleem met communicatie met je paard,en uitleg of hoe een paard naar jou kan luisteren.aan het einde van de clinic,zal hij dat weer doen,met voorbeelden en uitleg te paard,later ook in de kantine of bij de roundpen,die dan ook klaar is samen met de buitenbak van 40x80 mtr.

er is 1 groep vol en aanmelden kan nog steeds.


tevens zal er een paardenarts aanwezig zijn
hoefsmid ben ik nog mee bezig

groetjes
rinus

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

clinic armstrong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 20:06

na tel. overleg is er bij ons niet gebleken dat er van enige doorgang van deze clinic sprake is.
het lijkt dan ons dan ook niet zinvol om na de telefonische escapades
in te moeten gaan op de door jouw beoogde clinic.
e.e.a. moet een gedegen (financiele) basis hebben.
je noemt aan de telefoon, namen als henk van amstel die met 5 paarden gaat komen etc, terwijl je nog niet eens weet of je zo een clinic op deze wijze doorgang kunt laten vinden.
foei
je schrijft zo maar weer iets om de door jou beoogde clinic weer bovenaan het te lezen topic te krijgen.
iedereen kan lezen dat syl. haar clinics voor 22€ geeft die bij jou (met inschrijvingen) aanzienlijk duurder waren.
en die je om onduidelijke redenen niet door liet gaan.
hetgeen veel mensen veel organisatie talent heeft gekost om er bij te zijn.
ons kijkt het zinvol als je de inschrijflijst openbaar maakt voor hetgeen je pretendeert te kunnen organiseren alvorens je mensen niet alleen voor niets laat komen, maar ook de door jouw beoogde sport in ere houdt.
je hebt willens en wetens ingrid en eric een round pen laten aanleggen
voordat je weet of er van enige doorgang van de beoogde clinic sprake is.
het lijkt mij wijs als je mensen niet financieel en tijd technisch in de problemen helpt en mischien moet je de naam van henk van amstel ook maar niet zo maar gebruiken.
e.e.a. kun je voorkomen door op zo kort mogelijk termijn je inschrijf lijstje openbaar te maken. zodat voor iedereen duidelijk is of er van doorgang van je clinic sprake is.
als je kunt aantonen dat er een doorgang is zijn wij de eerste die ons inschrijven en ons excuus aanbieden.
maar nogmaals die grote namen wil ook graag zien, berry en melikha, die in duitsland goed gepresteerd hebben en jouw toegezegd zouden hebben te komen zie ik dan ook graag op je lijstje.,
(sorry dit is buiten jouw competentie)

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 20:30

Jij bent blijkbaar wel competent genoeg om iemand zo persoonlijk aan te vallen op Bokt. Kun je dat niet prive houden?
Je jaagt zo ook nog alle mensen bij de clinic weg zonder duidelijk te zijn waar het eigenlijk om gaat.
Zie hier trouwens nergens namen vermeld staan, lijkt me ook niet netjes de lijst te publiceren. Zou ik niet blij mee zijn.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 20:36

Gezien de wet op de privacy lijkt het mij ook niet dat de lijst met deelnemers hier geplaatst hoeft te worden.

Daarnaast vind ik net als de vorige spreekster dat je de problemen die jij schijnt te hebben met de organisatie van deze clinic niet op deze manier hier hoeft te plaatsen. Schijnbaar bespreken jullie nogal eens wat door de telefoon, daar kun je dit dan toch ook bespreken!!
Dit komt op mij over als willens en wetens vuil spuien over een ander. Krijg daar een hele vieze smaak van in m'n mond!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 20:45

Mahe:
Ik begrijp dat er eea niet lekker zit tussen jullie, maar het geeft geen pas om Rinus hier open en bloot uit te maken voor iemand die niet zo weten waar hij mee bezig is.

Als Rinus zegt dat de clinic in Leusden wegens privéredenen niet door kon gaan, neem ik dat van hem aan. Als jij telefonisch geen genoegdoening hebt kunnen krijgen uit zijn antwoord zal hij daar wel een reden voor gehad hebben die hij jou niet kenbaar wenst te maken.

Verder geloof ik dat het niet aan jou is om Rinus de les te lezen omtrent zijn financiële beleid. Mensen zijn wijs genoeg om zelf besslissingen te nemen. Ik kan me ook niet herinneren dat jij enige bijdrage aan de opzet in Leusden gegeven hebt.

Na je bericht gelezen te hebben zou ik er persoonlijk niet meer zo'n behoefte aan hebben om je te verwelkomen op een door Rinus georganiseerd iets in Leusden, zelfs niet met excuus.

Ik stel voor dat jullie je meningsverschillen voortaan of per PB of telefonisch voortzetten en dat iedereen die wel naar deze clinic gaat er veel van opsteekt.


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:02

Mahe schreef in een eerder topic:
Citaat:
iedereen heeft zijn sympathien of anti- p tegen bepaalde personen en of rij methoden. maar het lijkt ons dat je ergens voor je zelf moet en kunt distilleren waar je wilt stranden, juist zonder iemand negatief af te schilderen.


En verder sluit ik me aan bij bovenstaande 3 reacties.

Afbeelding

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

clinis armstong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:34

na het lezen van de "positieve" kritiek ben ik het ook eigenlijk wel eens met de schrijvers.
maar ik vind het nog steeds jammer dat er mensen worden getrokken naar een m.i. goed intiatief wat mischien niet doorgaat.
ik heb het ook zeker niet direkt gehad over de financiele positie van westernworld maar over de de consequenties van de mensen die in het het niet plaats gevonden gebeuren geinvesteerd hebben.
het door mij geschrevene was dan ook zeker niet direkt bedoeld als een persoonlijke aanval maar meer als een persoonlijke reaktie op weer een teleurstelling.
wellicht had zoiets ook beter in de vorm van een pb gekund, maar van de andere kant is het mischien ook niet onverstandig voor de mede bokkers om eens na te denken over het feit waar iets geboden wordt en waar (n) iets te halen is in de vorm van het door ons gevraagde.
ik heb begrepen dat het western forum geen plaats voor reclame is en heb gemeend op een "mischien" reclame te moeten reageren.
er staan op bokt (western) heel veel goede initiatieven, zie o.a. jos , colinda, syl. etc waarvan je er bij van kunt uitgaan dat er een doorgang vindt.
het gaat hier dan dan ook duidelijk niet om een persoonlijk verschil maar meer om een ongenoegen waar ik zeker niet meer aan blootgesteld wens te worden.
zoals moosie al memoreerde (met dank) iedereen moet vrij kunnen zijn om zich te uiten, ik ben zo vrij geweest een ongevraagde waarschuwing te geven.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:29

Door prive beslommeringen kan er wel eens iets uit de hand lopen wat je zelf ook liever niet hebt. Heeft iedereen wel eens en ik kan me niet voorstellen dat jou dat nog nooit overkomen is. Tuurlijk is het dan vervelend als op het laatste moment een evenement afgeblazen wordt, dat zal niemand ontkennen.
Ik denk dat het al moeilijk genoeg is om openlijk voor zoiets uit te komen en als iemand je om die reden dan bij een volgend initiatief de grond in boort.... Nou ja zeg daar lusten m.i. de honden geen brood van. Wees blij dat er mensen zijn die initiatieven tonen, heb ik jou nog niet zien doen.
Volgens mij is de organisatie van deze clinic in volle gang, gezien de berichtjes hier.

Citaat:
zoals moosie al memoreerde (met dank) iedereen moet vrij kunnen zijn om zich te uiten, ik ben zo vrij geweest een ongevraagde waarschuwing te geven.


Volgens mij hebben jou berichtjes niets meer te maken met een waarschuwing, maar alles met ongenuanceerd je ongenoegen spuien over een persoonlijk conflict tussen jullie! Vecht dat lekker elders uit!
Laatst bijgewerkt door Monnik op 25-05-02 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 22:30

als er hier mensen zijn die twijfelen aan het doorgaan van de clinic met J. Armstrong wil ik je het telefoon nummer van hem geven in La Mesa
nieuw mexico en kan je het hem zelf vragen,denk er wel om dat het daar 7 en een half uur vroeger is dan hier.

verder geef ik geen commentaar op de beweringen van bovenstaande
re. op mijn topic,

de mensen die bij de trailclinic aanwezig zouden zijn,hebben verder allemaal begripvol gereageerd, ook sil, en de mensen die de trail matrialen zouden aanvoeren.
en ik heb geen zin om verdere uitleg te geven.
de opmerking over v. amstel, zijn assistente maakte de grap. moeten we maar direct met 5 paarden komen? dat heb ik marc vanavond verteld,wetende dat dat als grap bedoeld was,en dat was/is ook een grapje van mij.

nogmaals de clinic met Josh Armstrong gaat door,ik heb met hem persoonlijk gesproken,telefonish dus,hij heeft ook aangegeven mensen die problemen met oefeningproblemen te zullen helpen.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

clinics, doorgang etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:52

Hallo,

Ik vindt het zeker niet netjes en zeer ongepast om iemand op deze wijze te laten weten wat je van haar/zijn clinic en manier van organiseren vindt Boos!

Ik denk dat als iemand, wie dan ook, clinics wil gaan geven, dit in éérste instantie doet voor degene hierin geinteresseerd is, voor jullie dus ! *LOL*
Zal dit, lijkt mij, dus ook met enthouisiasme en inzet gaan opzetten.

Wanneer degene er dan achterkomt dat het misschien best tegenvalt, is dat niet meer dan logisch toch?
Je doet je best, hoopt op inschrijvingen, probeert 't kostenplaatje zo aantrekkelijk mogelijk te maken, maar wel zo dat het jouw geen geld kost (dat hoeft ook niet !), maar wanneer dan blijkt dat er mensen afvallen heb je een probleem...
dit precies als de trainer/trainster in kwestie afvalt....
Dan kun je heel veel "sorry's" op bokt plaatsen en heel veel Verdrietig Huilen Verdrietig Boos!
maar zélf kun je hier niks aan doen... toch?
En zie dan maar dat je bij je volgende clinic wéér met zo veel inzet te werk gaat... Schijnheilig

Nogmaals.... ik hoop... dat, om welke reden dan ook, het iemand met mij, ons, of onze clinic niet eens zouden zijn, me dit zouden laten weten via pb, email, telefoon...
Niet omdat niemand het mag weten... maar niets is zo vervelender om zoiets via via te lezen op één of andere site... Lips are sealed

vr.groet
Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Re: clinic armstrong

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:07

mahe schreef:
je hebt willens en wetens ingrid en eric een round pen laten aanleggen
voordat je weet of er van enige doorgang van de beoogde clinic sprake is.
het lijkt mij wijs als je mensen niet financieel en tijd technisch in de problemen helpt en mischien moet je de naam van henk van amstel ook maar niet zo maar gebruiken.


Niet helemaal goed gezien wat betreft de roundpen / longeercirkel. (Over de rest van het bericht kan en wil ik niet oordelen) Wij wilden toch al een roundpen maken, eigenlijk vorig jaar al, maar toen kwam het er niet van (andere prioriteiten). We hebben jullie beiden (mahe en westernworld) nog om wat tips gevraagd. Afijn, het geval is klaar en functioneel, onze klanten zijn er blij mee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 6 bezoekers