Center Parcs Heijderbos met paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Center Parcs Heijderbos met paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-02 11:41

Is er iemand wel eens op het Heijderbos geweest met zijn paard? Ik wil binnenkort een weekje weg en Maddox gaat mee. Er is niet veel te vinden maar daar zijn nog bungalows vrij.

Kun je daar makkelijk naar het bos? Hoe zijn de stallen? Andere dingen?

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 13:36

ik ben daar heel wat jaartjes geleden ook eens op vakantie geweest (zonder mn eigen paard want die had ik toen nog niet)
ik heb toen een bosrit gemaakt op zo'n manege pony. ik vond het hartstikke leuk, het bos is meteen naast de manege dacht ik.
die pony waar ik op reed was ook leuk, nancy heette ze.
verder stonden de pony's apart in een schuur, in stands als ik het me goed herinner en de paarden in een andere schuur in boxen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:52

Het heijderbos hefet dus Manege Bergemo, het complex is 5 jaar gelden geheel vernieuwd, super binnenbak en buitenbakken, mega goede stallen, super verzorging enz enz. Je kunt zo vanaf het erf het bos in.
Zeker een aanrader.
Viv

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

centerparks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:44

halloo ik rij op die manege! manege bergemo het is een leuke gezellige manege je kunt daar je paard stallen!

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:46

er zijn daar mooie bossen en dicht bij! de stallen zij er 3x3 er is een binnen bak en 2 buiten bakken

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 14:12

Reddy007 schreef:
hoi, ik heb toevallig net gister info gehad over de parken
en in het heijderbosje gebt er huifkartochten en een manege op het terrein zelf(de enige in nederland) en er staat dat je daar je eigen paard kan stallen!
dus je hebt geluk

my dominique en ik gaan naar kempervennen en daar hebben ze alleen een manege buiten het park


Even ter verduidelijking, de manege is een zelfstandig bedrijf wat aan de tereinen van CP grenst. De manege is dus niet van CP en ligt niet op het terein van CP. Je kunt wel vanaf CP het terein van de manege op en andersom.
CP maakt het even iets mooier dan dat het is, hihiihi.
Viv

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 14:15

Volgens mij is het terrein sinds een aantal jaren wel van CP alleen pachten ze dat in ruil voor de lessen en ritten die ze regelen met CP.

Ik ben daar heeeeeel wat jaren geledengeweest en had daar bijna een paard gekocht. Een schimmel van 5 jaar. Toen ik daar een jaar geleden was werd de hele boel verbouwt en hoorde ik dat er een hoop verandert was waaronder de eigendom van de grond ??????

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

center

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:27

de manege hoort inderdaad niet bij cp!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 17:34

Reddy007 schreef:
ja in het boek staat ook dat het van CP is! maar dat is ook het enige park in nederland die daarover beschkt
o de kempervennen staat er wel een manege naast het terrein maar deze is niet vanb CP zelf


De grond waar dat bushbush gedoe op staat was van de manege, de grond waar de manege nu op staat is nog steeds van Hans. Ik werkte daar in de tijd dat dat gezeur was over verlaatsen van de manege dus ken alle ins en outs. Zijn echt hele rellen over geweest.
Heijderbos stond al jaren voor de verhuizing in het foldertje van CP, en niet in ruil voor lessen oid. Ze willen het helaas niet veranderen en Hans heeft zo gratis reclame, mooi geregeld toch?
Ze moeten alleen niet denken dat Cp in de folder van de manege staat (althans toen niet).

Als ze het zo willen doen als de kempervennen moeten ze het hek dichtmaken tussen de 2 tereinen en moet iedereen omlopen, betje onzin dus, zoals het nu gaat gaat het goed.

Naja maakt het uit, het is een grote en goede manege met mega veel bos.

Viv