grrrrrrrr

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 10:08

Net theorie examen gedaan, en je raadt het echt nooit!
Je mag 5 van de 50 fout hebben, ik had er 6 fout, en er was 1 vraag waar ik heel erg twijfelde (ja/nee/ja/nee)... Baal zo, gewoon omdat ik dat fout heb. En nog een paar vragen, 6 fouten... *kill* Afbeelding stom CBR, en nu heb ik dus helemaal geen trek om nog een keer voor mijn theorie te gaan. Blech! Maar ja, moet wel, dus ik moet waarschijnlijk binnenkort al op de reservelijst, en dan zit je daar de hele dag te wachten tot je dan eindelijk mag... Grrr...
1 F*CKING FOUTJE... Dat is zo deprimerend!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:10

but....
your a sur5r your gonna make it!!!!

tis wel ff Huilen
maarre...
je underschrift spreekt voor zich!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 10:13

ja, dat is wel zo... GA de volgende keer gewoon alle andere kandidaten afschrikken met mijn oorlogsschilderingen (ik ga als indiaan) en dan kunnen ze de pot op als ik het niet haal. Dan cross ik gewoon heel lang in mijn les auto rond! Een meisje naast mij was voor de 2e keer gezakt... En een klasgenoot moest na mij... Had echt Afbeelding neigingen! 't Was ook zo'n dom zonnebankbruin geblondeerd wijf... *grr*... Maar ja, zij had natuurlijk haar rijbewijs al! Nu wil ik niet zakken voor mijn praktijk.
*frust*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:31

frustrerebd is het he...
(k ga heel ff offtopic is dat erg????)
net zoals met mn eindexamen...
als k dan zak en ieder1 slaagt... word k Extreme duivel

ieder1 geval..
ontopic nu weer...

k moet nog lang wachten op mn rijbewijs Huilen
ik moet gaan sparen want mama betaald all1 mn paard (als k slaag)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:42

Grrrrrrrr.... *KILL SMILEY* die ik ff niet kan vinden.

Balen Laui, echt ontzettend balen!

Als je dan nog twee fouten te veel hebt, maar eentje...

Wanneer moet je nu weer?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:47

Uuh, ik ben al 2 keer gezakt voor mijn theorie... 1 keer met 7 fouten en 1 keer met 6 fout Frusty Frusty Frusty Ik moet dus ook nog steeds halen. Ik schoot in de stress en toen ging het fout, stom stom stom.
Laui: jij haalt het vast wel de volgende keer!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:49

Hehehe, ik heb het toen in 1x gehaald. 1 fout, was iets vaags met verlichting ofzo..

Toen trouwens ook nog 1 of andere doos zitten helpen die naast me zat. Die zat zwaar in de stress en was het echt helemaal kwijt. Zat echt compleet de verkeerde knoppen in te duwen Knipoog

Maar klote voor ja, Laui! Jammer!
VOlgende keer beter.. Maar eerst maar eens zorgen dat je die examens haalt. Toch net ff iets belangrijker Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:53

balen zeg laui! Volgende keer beter en op internet kan je oefenen geloof ik (weet niet welke site)
Ik had het toen in 1 keer gehaald (0 fout, werd speciaal genoemd arrgghhh daar heb ik een hekel aan!)
Groetjes Petra

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 11:04

ik had echt superveel geoefend, en ik haalde soms meer dan 10 fouten, of maar 1 of 2. Nu zat ik er precies tussenin, en ik wist dat ik niet veel fout had, maar gewoon 6... Echt zo Afbeelding (de killsmiley)...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 11:08

Ik zou eigenlijk mijn e-rijbewijs moeten halen. Heb je dan ook een theorieexamen nodig? Het kost allemaal zo verrekte veel geld! Op een gegeven moment houdt het een keer op he, ik heb geen geldboompje.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:02

je hebt geen theorie nodig voor je E desiree nog niet ze zijn er wel mee bezig dat in te voeren vandaar dat ik er nu mee bezig ben maar is best pittig hoor examen aanvraag 350,- en 7 lessen a 150,- kassa Boos!

Enme Laudi ik had de theorie ook in 1 keer met 2 fouten maar ik hallde de praktijk pas de 3de keer (en niet om mijn inparkeren!!!!!)
1ste keer ging echt alles mis vanwege de zenuwen en de 2de keer had ik de pech dat een andere weggebruiker mij aso van de weg afreed en ik daarbij zo moest uitwijken dat ik weer een fietser van de sokker reed *huil* krijg je als commentaar die auto reed niet hard dus dat was blikschade geweest die fietser kan er minder goed tegen.. eikel er was uiteindelijk toch niemand gewond of beschadigd?????????

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:30

Zonde zeg.

Vergeet niet dat ruiters van rechts ook voorrang hebben he, op gelijkwaardige kruizingen.

Beiden examens heb ik in een keer gehaald. Bij theorie had ik een fout over iets heel vaags over een regel die niet eens op mij ofzo van toepassing is.
Praktijk in een keer.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:38

Citaat:
op internet kan je oefenen geloof ik (weet niet welke site)


Heel origineel: dat is http://www.magdat.nl Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:47

Frusty poedersuiker voor je Laui! Maar volgende keer ga je het gewoon halen! *LOL*

Had 0 fout voor mijn theorie, maar heb 2 keer over mijn B-rijbewijs gedaan. E-rijbewijs wel weer in één keer!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 12:50

Ik kan me prima redden met de trailer, maar als ik nu op zou gaan voor examen zullen ze vast wel iets bedenken dat ik zou zakken. Maar als ik klaar kon zijn met f 350,- dan ging ik op. maar die klootzakken willen perse dat ik eerst 10 lessen neem, maakt niet uit of ik wel kan rijden met de trailer of niet.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 14:07

g
Laatst bijgewerkt door janna op 07-02-22 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 19:25

Desiree: in Utrecht kun je bij Veronica 1dagscursus doen, dan heb je een ochtend les, en examen. Mijn moeder had nog het oude examen (be in een keer) en die heeft alleen de cursus gedaan, omdat ze mij elke week naar ples moest brengen met Joopje.
En ach, ik ben al over het 'verlies' heen. GA me op de reservelijst laten zetten ooit, en dan goed opletten
De stomste fout was een bord, met een tramovergangdinges. Vroeg ze: nadert u hier een TREIN-overgang? en ik verstond het niet, ik dahct dus ja, en toen zat ik te denken en toen dacht ik: nee, en toen was he tijdsbalkje weg! En nog eentje met een militaire colonne, maar die blijk ik wel geod te hebben, eentje met een motorrijder, die had ik ook goed. Dus ik kan 2 foutjes vinden (kind van vier op de achterbank in de riem, ik dacht dat je daar een stoeltje voor moest hebben, kinderen tot 3 moet je zelfs los zetten als je geen stoeltje hebt Boos! onwijs dom toch? en krom, maar ja, ik zakte als een zak aardappels daardoor). Verder weet ik bij alle verkeersgoden niet wat ik fout gedaan heb?
Ook nog naar de catagorieën gekeken. Eentje met afslaan verkeerd (eenrichtingsverkeer op, en dan WEL/NIET je knipperlicht aan doen, ik dacht wel, maar is dat fout???), eentje op kruising verkeerd (militaire collonne?) eentje met riem (kindje van vier) eentje met verkeersbord (trambord) en nog 2 in andere catagorieën. Vind t maar vaag, maar goed... Ga nu dus reservelijst aanvragen, dan maar een dagje ( Misselijk ) CBRen... Wat een pokkegebouw is dat zeg, maar goed, beter iets dan niets zullen we maar zeggen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 19:38

wat raar Dees.
Hier moet je 1 proef les nemen gaat het goed ben je klaar en zien ze je een uur voor het examen om nog even aan de auto te wennen ben je in totaal 350 examen een blokuur proefles van 150 piek en een enkele les voor examen van 75 kwijt....
Ik zelf had amper met een trailer gereden dus ga eerst lessen voor examen je kan ook alles in 1 dag doen is 950 met lunch en om 8.00 beginnen om 15.45 afrijden dat trek ik dus echt niet zoveel en lang in de auto zitten en dan nog eens examen Mike heeft dat 1 keer gedaan gezakt 2de keer wel gehaald en heeft ie ook alleen maar een uurtje gewend voor het examen omdat hun een automaat hebben

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:13

Sjeetje wat oliebol voor je
maarreh niet getreurd next time better
enneh als je t nu van te voren zegt dan stuur ik ff wat positivoboktenergie naar je toe

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:46

Kom op Lau! de volgende keer haal je het gewoon!
Ga je dat btw tijdens de examens doen of daarna?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 14:54

moet ik nog ff kijken wanneer ik tijd heb om evt een hlee dag op het CBR door te brengen (reserve lijst) of wanneer ik een nwe afspraak kan krijgen (over een aantal maanden, 1,5 ofzo). Dat laatste lijkt me niet zo geschikt, dan ben ik het allemaal weer kwijt...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 15:00

Met reserve kan je bijna altijd de 1e of 2e keer wel mee.
Ik ken iemand die was gezakt, die mocht gelijk het examen erna meedoen (kwamen er niet opdagen)...alsnog gehaald
Succes he!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie