Hoe oud is ze? 3 toch?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Hoe oud is ze? 3 toch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 07:44

Sinds 2 weken ben ik weer met Gaija, 14 jaar oud, 5 jaar fanatiek bereden, rustig aan begonnen. Ze heeft de afgelopen 9 maanden buiten in een kudde gelopen. Nu begonnen met wandelen aan de hand en wat NH longeerwerk. Zo af en toe het zadel op en hoofdstel in. Dat soort dingen, laten wennen aan alles wat er op deze stal gebeurt.
Gisteren ging ik kijken of ik er weer op kon stappen. Dat ging bij het nasingelen al mis. Recht overeind alsof ze nooit een zadel heeft opgehad. Ik ben maar weer wat gaan longeren maar bij elke keer galoperen kon ze alleen nog maar bokken. Ik ben er niet opgestapt eerst maar eens wat rust krijgen in het longeren met zadel. Hoe bedoel je ze is 14 jaar oud. Ze loopt zo heeft ze nog nooit gelopen, is afschuwelijk fris in alles, mooi los door het lijf, mooie spieren er op. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit verder gaat.


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 11:47

Oei dat belooft nog wat! Heb je iemand om je te helpen als je er op gaat? Moeten geen ongelukken hebben!
Weet je dat het me nu pas opvalt dat Gaija en Gipsy even oud zijn? Het kwartje van de G valt nu pas... Bloos

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, amandananana, Ange1a, Barb, C_estmoi, ComscoreBot, criollo_yess, Dark7, Jussem, lizy29, Lukasje, marga1, miicchhellee, Nanu, Solistar, spruitje12, sterregoud, StonedRomy, SusanH en 116 bezoekers