Veel nieuwe fotos van onze kleine STALKATTEN!! =D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niekoezz

Veel nieuwe fotos van onze kleine STALKATTEN!! =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 20:05

Naar aanleiding van dit topic: [BB] 10 weken oude katjes! hebben we weer nieuwe foto's gemaakt.

Dit is het resultaat:

Met z'n allen op de foto:
Afbeelding

Mieke (van wie de katten en de paarden zijn) op de foto met de katjes. Ze blijven mooi op je schouders zitten, heel lief !!
Afbeelding

Flox houdt ook van op het hoofd zitten. Hij kan er niet afvallen hoor, ik hem nog vast (zie arm).
Afbeelding

Deze is ook leuk!! Hier lijken ze net een tweeling... Ze zitten precies hetzelfde, en ze zien er ook hetzelfde uit . Je kunt het verschil alleen aan de bandjes herkennen Haha! !
Afbeelding

Bix wilt niet meer op de foto... Schijnheilig !
Afbeelding

Ik ben nog heel klein, net een baby!! Bloos !!
Afbeelding

Halve bix Haha! !!
Afbeelding

Dit vind ik persoonlijk de leukste Lovers !! Je kunt het niet zo goed zien, maar ze zitten in de buidel van de trui. Jammer dat de hand ervoor staat. Maar ze staan er wel leuk op.. !! Links Flox en rechts Bix.
Afbeelding

Vandaag zijn ze trouwens helemaal los geweest. In de stallen en buiten. Ze hebben in de stallen bij de paarden gezeten. Het was trouwens heel komisch, want Flox zat heel stoer voor de stal van mijn pony te kijken, en toen ging Gertrude naar Flox kijken en toen blies Gertrude en toen rende Flox kei hard weg --> Vond hij eng Tong uitsteken.

Bix begint al heel erg te miauwen en al kopjes te geven. Echt zoon jagertje en schootkatje. Flox is nog steeds heel speels, haha Pling !!

Ik hoop dat jullie mijn topic een beetje leuk vinden, en ik hoop op veel reacties.

Groetjes Aniek.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:58

Aaah wat een schatjes zeg.. Ze zijn echt al groot zeg!! Leuke namen ook Tong uitsteken:P

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 13:05

Bedankt !! Heb je het andere topic ook gezien Tong uitsteken

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:28

wat een boevekopjes zeg!

ze zijn niet bepaald verlegen he Knipoog

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:00

nee, helemaal niet. Maar wat wil je, ze rennen hele dag op stal, en moeten wel stoer zijn met zo'n paarden erbij Knipoog
Was wel mooi paar daagjes terug: Flox vond zichzelf stoer en stond mooi voor de stal naar Gertrude te kijken, van"kijk mij nou"
Gertrude doet haar hoofd omlaag, kijkt um aan en blaast uit door haar neus. Flox schiet meteen naar achter en gaat paar meter verder naar achtere stoer zitten kijken naar Gertrude van "kijk mij nou"

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:29

Aaah wat een schatjes Haha!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:17

Aaah wat schattig Haha!

Die reflecterende bandjes zijn ook leuk