Woow ik ben echt onwijs blij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 21:49

Vandaag ging ik voor het eerst sinds anderhalve week weer op bram. Ik kan gewoon niet zonder. Ik had voor de zekerheid me slof erom gedaan en hield hem heel los. IK had geen sporen om, omdat ik wou proberen hoe hij dan liep, normaal rij ik bijna altijd (behalve in het bos) met sporen. Hij liep zooo ontspannen, mijn slof hing helemaal los en ik had licht contact met de teugel met zijn mond, ik had het dubbelgebroken bitje erin. Ik reed in de groepsles mee, links en rechts inbuigen op de hoefslag, hij deed het SUPER! Tong uitsteken Als ik normaal gesproken de hoeken in wil rijden moet ik porren met mijn been wil ie luisteren,nu legde ik even mijn been aan en hij ging de hoeken in. Stiekem een stukje wijken op de gebroken lijn,hij deed het!!! Wwooooww ik was zo ontzettend trots toen ik afsteeg. In de draf liep ie 1 keer bijna onder me uit.Toen heb ik hem op zijn achterhand geparkeerd. Hij liep super ontspannen. Het leek wel alsof ie blij was dat ik er weer op zat. Hij was ook ontzettend knuffelig. Lovers Lovers Lovers Me dag kan in ieder geval niet meer stuk...

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:04

lekker he is dat als alles zo goed gaat
vooral na zo'n val

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 22:08

Echt wel.... ik ben zo trots op me idiootje. En dan vragen mensen aan mij waarom ik hem niet verkoop, hij is al 19 en je kan er niks meer mee. Ja doei niet dus Lachen Ik houvan me poepie ook al was ie 3000 en hij loopt nog als een 4 jarige *LOL*

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 23:25

Dat is mooi Ymke, maar dat van die val heb ik even gemist waarschijnlijk, wat is er gebeurd dan. Hou vol en ga zo door....

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 23:52

Geweldig he, als je paard zo toppie loopt! Enne, 19 is echt niet te oud hoor. Een paard is net als een mens zo oud als ie zich voelt en als jij hem lekker iedere dag blijft rijden kun je nog heel lang plezier van hem hebben. Bonfire heeft toch ook op zijn 17e goud gehaald? Er zijn zat paarden die op hogere leeftijd nog heel goed presteren. Ik was laatst op een wedstrijd naar de Prix St. George dressuur aan het kijken en daar liepen allemaal van die grote lompe warmbloeden. Het zag er echt niet uit (maar dat kwam grotendeels door de ruiters) totdat er een heel knap lichtvoetig arabiertje de ring in kwam. Een schimmel merrie en ze zweefde werkelijk door de baan. Uiteraard versloeg ze alle warmbloeden. Dus way to go voor de arabjes!

Ik zou zeggen, lekker doortrainen en je vooral niet van de wijs laten brengen wat andere mensen zeggen. 9 van de 10 gevallen zijn ze gewoon jaloers.

groetjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 08:36

Ja mijn boefje is ook al 18...maar hij rent nog het hardst van allemaal.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 08:50

Gaaf Ymke. Ik ben blij om te horen dat het alweer iets beter met je gaat.

Enne niets aantrekken van al die gasten hoor. gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:54

Lekker zeg en gee last van je been en heup gehad??

Gr pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 17:21

Citaat:
Op 2001-05-08 23:25, schreef Roel:
Dat is mooi Ymke, maar dat van die val heb ik even gemist waarschijnlijk, wat is er gebeurd dan. Hou vol en ga zo door....



Hoi!!

IK ben van een paard gegooit dat ik 2 dagen in de week bijrij. Ik wilde opstijgen in de bak en hij rende naar buiten..toen wou ik er gauw opklimmen en belande achter het zadel, toen begon ie te bokken in ik viel eraf op het beton! Toen heb ik anderhalve week met een gekneusde heup + lichtgekneusde pols gelopen, en eigenlijk had ik pas volgende week mogen rijden,maar ik kon het niet laten en miste het nu al!!! *LOL*

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 22:52

Was bij ons ook een meisje op stal, waarvan het paard terecht is gekomen op het gezicht van het meisje. Maar ze mog niet rijden absoluut niet, maar na 3 of 4 weken zat ze er al weer op zonder dat haar ouders het wisten. Tegen de GGD zei ze ook toen ze op de grond lag na het ongeluk niet mijn rijbroek kapotknippen moet weer rijden!!
Sterkte Ymke!!

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 23:22

Wat fijn dat ie zo super liep!!! Hij zal je vast gemist hebben, want als ik je verhalen lees valt daar uit op te maken dat ie behoorlijk eenkennig is!!

Nou rijze dan maar weer enne voorzichtig zijn he?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 23:41

haai ineke Lachen

Hij is niet echt super eenkennig, hij hecht zich gewoon erg aan bepaalde mensen.Maar daar staan arabieren ook bekent om. Hij weet dat ik bij hem hoor en dat ik hem bescherm ( denkt ie) hihi *LOL* *LOL*

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 10:01

Lijkt me wel hardstikke leuk hoor, een paard wat echt naar je uitkijkt als je bijvb ziek bent geweest of met vakantie ofzo. Tja Bassie is een manegepony en die ziet zoveel mensen...das wel jammer.

Oeps een beetje off topic Clown
_________________
Wees goed voor je paard, dan heb je een vriend voor het leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-05-10 10:02 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, colinneke, kimmetje26, Lanoca, Lente en 93 bezoekers

cron