DAG 31 (al een maand!!!)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 08:34

vanmorgen woog ik 90.7... gaat heeeel langzaam de goede kant op.
heb gisteravond weer vet gezondigd, rol drop en 3 koekjes ofzo. (grrr kan mezelf wel..)
Ik denk dat ik vanavond maar eens op de fiets naar de manege ga (half uur) en ik fiets ook al 3kwartier naar mijn werk... Moet goed gaan vandaag...
Groetjes Petra

:evaw:


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:09

Hoi Petra!
Naar de manege fietsen helpt echt goed hoor! En als beloning heb je dan ook nog dat je naar een leuke omgeving gaat Party!! !
Ik fiets zelf ook altijd naar de manege. Zonder tegenwind is dat 15 min., en met tegenwind (geen versnellingen Frusty ) wordt het wel 20 min.
Naar mijn verzorgpaard Pie fiets ik dus 20 min., das iets verderop dezelfde kant op.
Al met al helpt het wel dan! En wat ook een goed idee is: als je weet dat er lekkere dingen in de kantine van de manege te koop zijn Frusty , neem van tevoren al wat mee van thuis. Bijv. een boterham.
Wat ik veel at vroeger toen ik wilde afvallen: rijstwafels. Met een klein plakje kaas eventueel voor de smaak. Heerlijk.
Veel sterkte en als je een keertje een baaldag hebt schrijf het hier op. Wij vrolijken je zo weer op Party!! Party!! Party!! !
Doei! Dorine.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 10:12

Hey Dorine..
Ik fiets bijna elke dag (tijdens mijn afstuderen) van Moerkapelle naar Gouda en dat is ongeveer 12 km heen en 12 terug. Lekker sportief dus.
Naar de manege neem ik altijd precies genoeg geld mee voor mijn les, en aan 'opschrijven' doe ik niet. Dus dat is makkelijk.
Ik ga naar de manege meestal met de auto omdat ik tot 10 uur rij, en dat loopt meestal wel uit tot half 11 (laatste les) anders ben ik half 12/ 12 uur pas thuis, over een donker weggetje...
Dan krijg ik de auto van pa en ma wel mee...
In de zomer ga ik nog weleens fietsen Lachen vandaag dus....
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan roggeboterhammen, ook gezond.
Maar ja die rijstewafels is wel een id, weet je wat ook lekker is: maiswafels (popcorn dus *LOL*
Groetjes Petra

:evaw:

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:51

Muzefee staat ongeveer dertig kilometer hier vandaan. Dat zou dus... euh... twee uur fietsen zijn? En ook weer twee uur terug?
Ik ga wel lekker in mijn autootje, half uurtje heen en half uurtje terug. Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:46

Ik heb vandaag ook weer een goeie dag geahd. Vanmorgen 3 puntjes met melk. Daarna naar des, de bak steenvrij gemaakt (lag heel wat in, was vroeger een brede sloot (is gedmpt met rotzooi) en van de winter een paar keer omgetrokken. Daarna een 1/2 uur zonder zadel gereden. Toen des terug op stal, een hindernisje klaar gezet, en Des (voor het eerst) vrij laten springen. Dat gecombineerd met NH. Zelfs de join up lukt al een beetje (ze komt tenminste een paar passen mijn kant op, maar blijft ongeveer op 1 meter staan). Toen de stallen uitgemest. Vervolgens in de auto (sauna!) naar Divoza in leek. Mijn zadel was weer klaar. Doorgereden naar G'nen. Daar een hard duits bruin broodje gekocht en een blikje cola light.. Een boek bij de ECI, en een bon van 50,= (nog van ons trouwen) bij de Blokker opgemaakt...
Vervolgens naar huis gecrossed, eten gekookt (zat al om 16:00 aan mijn avondeten...) en naar mijn werk!! Om 20:30 was ik weer thuis, en nu zit ik te bokken. Heb alweer 2 appels op en 2 broodjes kaas.....

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 19:38

Hoe houden jullie het vol, ik vind het knap hoor, je aan je voornemen houden en alleen gezonde of caloriearme dingen te eten. Als ik iets van snoep of chocola/koekjes in de buurt heb kan ik er dus echt NIET vanaf blijven, en het moet ook in 1 x op, iets bewaren voor morgen betekent dat het 1 uur langer meegaat Bloos Als oplossing heb ik gewoon geen weegschaal, en dus ook geen streefgewicht Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Afanaisa91, Alocasia, Astrid_Brann, BETUWE, Brandje_04, brennie85, Dennenboom, Ghazella, GrapeshotBot, Hootje, ingvdh, Inney, Lieuwkje_90, lizy29, maj0, Mars, meintje, mingming, Phen, pluklief, TessaxQuincy, Wpaard en 78 bezoekers