Bril en zonnebrillen.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Bril en zonnebrillen.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 11:03

Ik heb een bril en nu zit ik te dubben wat ik zal doen. Een losse zonnebril op sterkte nemen of weer zo´n klepje erop. Dat ding erop is vrij handig alleen gooi ik dat dingen overal neer zodat ik een jaar later weer een nieuwe kan kopen. Toch zonde van mijn geld. Nu had ik dat probleem met zonnebrillen ook hoor (toen ik nog lensen droeg). Ik liet hem overal liggen gevolg dat die stuk was (ging er dan bv op zitten Clown ). Ik heb op dit moment een lastig montuur gevolg is dat het klepje niet mooi past ook niet mooi en handig dus Verward . Nu moet ik dan wel zuinig zijn op die zonnebril wel zonde als die ook stuk gaat Huilen .

Nu is er een leuke aanbieding bij de Pearle en kan je gratis een zonnebril op sterkte erbij nemen Scheve mond . Zal ik dat doen? Moet dan wel een nieuwe bril kopen maar ja nieuwe glazen moet ik toch hebben want die zijn verschrikkelijk beschadigt (jaja ik ben er lomp mee hihih Frusty ).

Ik kan geen lensen hebben omdat mijn vochtgehalte in mijn ogen te hoog is en daardoor na een halve dag niet meer zien. Ik ga ze weer laten meeten zaterdag en ga eens kijken of ze andere oplossingen ervoor hebben. Nu was het toch al veeeeeels te lang geleden controle kan ik wel gebruiken.

Iemand leuke ideeen voor monturen en zonnebrillen ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:06

zo'n montuur als ik nu heb Haha! Haha! vet hip *LOL*
Ik wil binnenkort ook een zonnebril op sterkte erbij, zo'n iets ervoor vind ik maar niets. Nadeel aan een zonnebril erbij is dat je 9 vd 10 keer met 2 brillen bij je loopt. Ik wil m vooral voor t autorijden erbij, lijkt me wel zo veilig.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:29

Als je toch van plan een nieuw montuur te nemen, zou ik kijken of ze er een hebben met een magneet-systeem. Dan krijg je zo'n voorzet-frontje erbij. Zelfde idee als met die voorzet-frontjes met die klemmetjes, alleen heb je niet het "gevaar" dat je de glazen of montuur beschadigt daarmee.

Geen onderschrift.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:34

sorry hoor bokkers, dit bericht was niet door mij geplaatst maar door Prima die onder mijn naam zit te bokken Boos!

Heb het bericht dus aangepast!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 14:56

Marsje schreef:
Als je toch van plan een nieuw montuur te nemen, zou ik kijken of ze er een hebben met een magneet-systeem. Dan krijg je zo'n voorzet-frontje erbij. Zelfde idee als met die voorzet-frontjes met die klemmetjes, alleen heb je niet het "gevaar" dat je de glazen of montuur beschadigt daarmee.


daar heb ik gelukkig geen last van allen dat ik erop ga zitten of hijvalt weer eens. Ik moet een bril hebben die flink bestendig is tegen vallen op steen enz..

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:34

Prisca"]
[quote="Marsje schreef:
Als je toch van plan een nieuw montuur te nemen, zou ik kijken of ze er een hebben met een magneet-systeem. Dan krijg je zo'n voorzet-frontje erbij. Zelfde idee als met die voorzet-frontjes met die klemmetjes, alleen heb je niet het "gevaar" dat je de glazen of montuur beschadigt daarmee.


daar heb ik gelukkig geen last van allen dat ik erop ga zitten of hijvalt weer eens. Ik moet een bril hebben die flink bestendig is tegen vallen op steen enz..
[/quote]

Als je zo'n bril vindt, laat het even weten...
En dan het liefst ook een bril die er tegen kan als hij valt en er een paard op gaat staan...

Ik heb trouwens wel een losse zonnebril op sterkte erbij. Alleen vergeet ik hem vaak mee te nemen of ik vergeet m'n gewone bril mee te nemen en zit dan dus een hele dag ergens binnen met een zonnebril op Frusty

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 15:37

jaaaa marije die zoek ik nu ook. Zal het meenemen zaterdag bij de brillen toko.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 09:34

Heej je hebt ook gewone brillen die meekleuren als de zon komt he ja die worden dan een beetje donkerder maar die zijn wel Super duur. Maar ik denk dat een aparte op sterkte leuker uitziet dan zo'n klepje want dat hebben die opaas altijd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 09:51

Ik ken het probleem Cool Ik heb nu voor 15 Euro een los opzetklepje gekocht bij Hans Anders. die maken ze op maat voor je bril. Ziet er ook niet echt super uit aar bij mij wel het handigst. ik laat namelijk anders ook mijn bril overal liggen en voor 15 Euro kan je best 1 keer per jaar een nieuw klepje kopen. Ik had eerst ook een 2e bril van Pearle maar daar kon je alleen kiezen uit hele oude modellen voor de gratis zonnebril. En ik heb ook nog eens een tussenmaat (net geen kind en ook geen dames) dus liep ik met een lelijk ding.
Je kan bij een goede opticien vaak ook in een echt mooie zonnebril sterkte glazen laten zetten maar dat is dus wel een duur grapje.
Wat ik nog wel eens doe is een goedkope, heel donkere zonnebril kopen die kan ik zo over mijn eigen bril heen zetten. Zie je bijna niet.
Maar het blijft kloten met die losse brillen.
En ik kan ook geen lenzen dus dat is voor mij ook geen oplossing.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie