Alle spullen voor spotprijzen!!!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Alle spullen voor spotprijzen!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 18:18

www.zadelmarkt.nl

Is echt erg goedkoop.
Je koopt er zadel kunstof en nieuw voor 65 euro.

Compleet tuig voor 95 euro.
Groetjes Femke

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 18:50

maar het is wel slechte kwaliteit..

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:09

ik had die site ook al gezien. idd erg goedkoop. wat ik me dan afvraag is of de kwaliteit ook goed is- daarvoor vind ik het wel ERG goedkoop.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 19:25

Omdat het goedkoop is hoeft niet gelijk slecht te zijn.
Je kan er net zo goed een lange tijd mee doen.
Niet altijd alles wat goedkoop is is slecht.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:05

nee hij heeft er best mooie dingen tussen zitten hoor

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 10:05

volgens mij is het bestgoede kwaliteit, er staat handgemaakt, topkwaliteit enzo maar dat kunnen ook verkooppraatjes zijn.
ik vind dat hoofdstel met dat bitje in de frontriem super mooi en ook maar 22.50 euro!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 18:36

Ik weet dat jullie twijfelen of het slecht kwaliteit is, maar dat is het absoluut niet! Een vriendin van mij heeft daar een mooi zadel voor niet veel geld gekocht en dat is nog in super staat geen beschadigingen goeie kwaliteit. En een andere vriendin heeft nog eens shetlzadeltje daar gekocht ook super kwaliteit.

Silvester staat TE KOOP!!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 20:33

Nee ik denk dat dit wel goed is.
Er is van alles maar één artikel geloof ik.
Je moet er naar toe,er wordt niet bezorgt.
Dus das altijd persoonlijker,en dat zou dan ook meer risico zijn als het slecht was geweest.

Dat is altijd het vooroordeel van mensen,ze kijken dan niet naar achterliggende redenen.
Zoals bijvoorbeeld alle opheffings uitverkopen nalopen,en het voor weinig door verkopen.
Dit gebeurt dus erg vaak.

En Hiporama dan????
Is toch ook goedkoop?
Is die dan ook slecht van kwaliteit?

Het is net alsof goedkoop niet goed genoeg is.
Alles moet tegenwoordig maar duur zijn.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:51

fsoudan schreef:
Het is net alsof goedkoop niet goed genoeg is.
Alles moet tegenwoordig maar duur zijn.


idd zo gaat het tegenwoordig in de paardensport Frusty

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 22:06

fsoudan schreef:
Nee ik denk dat dit wel goed is.
Er is van alles maar één artikel geloof ik.
Je moet er naar toe,er wordt niet bezorgt.
Dus das altijd persoonlijker,en dat zou dan ook meer risico zijn als het slecht was geweest.

Dat is altijd het vooroordeel van mensen,ze kijken dan niet naar achterliggende redenen.
Zoals bijvoorbeeld alle opheffings uitverkopen nalopen,en het voor weinig door verkopen.
Dit gebeurt dus erg vaak.

En Hiporama dan????
Is toch ook goedkoop?
Is die dan ook slecht van kwaliteit?

Het is net alsof goedkoop niet goed genoeg is.
Alles moet tegenwoordig maar duur zijn.


Ze hebben overal voorraad van hoor!
Ook word er wel verstuurd. Ik heb een paar maanden moeten wachten verleden jaar tot ze het model hadden wat ik wilde. Toen ze deze hadden had ik weer geen vervoer. Heb heen en weer gemaild en uiteindelijk wilde hij, als uitzondering het zadel wel verzenden. Ik had vantevoren gezegd dat ik dan wel 50 gld extra wilde betalen.

Ik helemaal happy! Blijkt later dat de zadels altijd wel verzonden kunnen worden en dat de verzendkosten dan 20 piek zijn of zo.
Ben er dus wel bijgenaaid maar goed.
De kwaliteit is nog wel goed hoor. Maar verwacht geen persoonlijke behandeling! Het zijn echt handelaren.
Voelde me ook helemaal niet prettig daar (ik ben er namelijk nog een keer geweest voor mijn stockzadel).

Dus je kunt best gaan kijken, maar zorg dat je iemand bij je hebt met verstand van zaken en laat je niks aansmeren.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:06

ik heb er een zadel van, de 2144 (?), heeft helaas een veel te brede boom voor het beestje wat ik nu rijd, is meer iets voor een tinker of haffie ofzo. Is wel een heel mooi zadeltje met een fijne zachte zit! Als nog iemand m wil? Hij is niet gebruikt! Clown

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:36

Als goedkoop staat voor slechte kwaliteit, zou ik het ook niet willen hebben. Dus ik zal niet gauw aan een zadel van die site beginnen. Maar een hoofdstel vind ik wat anders, ik ga geen hoofdstellen kopen van 500 gulden, eentje van 50 piek houdt het bit net zo goed op z'n plek. Tot op zekere hoogte kun je alles zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt, maar ik ga op zadel en tuig niet bezuinigen, want dan gaat het ten koste van m'n paard, en daar pas ik voor

Goedgekeurd onderschrift :)

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:53

en passen dan? dat kan niet!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:42

Ik vraag me af die dressuurzadels zien er erg leuk uit...maar is 225 euro nou niet heel erg weinig voor een nieuw leren dressuurzadel compleet met alles erop en eraan??? Zoveel heb ik m'n 2e hands Kieffer nog niet betaald die haast nog nooit op een paard had gelegen.. Verward (en die andere nog goedkoper 199 euro????)

Hebben er mensen van hier op bokt al een keer daar iets besteld?En zo ja hoe was de service dan enzo?
Dit is mss nog wel iets voor in de toekomst aangezien ik dressuur rijdt en nu een vzh heb...(en het geld niet op m'n rug groeit Boos! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:47

ik kan je verzekeren dat het allemaal troep is! Je kan het al aan de foto's zien. De westernzadels bijv. Dat leer buigt helemaal krom ziet er erg slecht uit (zelfs al op de foto!!) echt TROEP!! Maarja je moet t zelf weten ik zou daar nooit een zadelkopen in iedergeval..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:08

Tja als je een keer in de week een manege les rijdt zijn het wel redelijke zadels maar voor de rest NOT.

Ze zien er vrij plastic uit en ik heb liever een oude Kieffer of stubben dan zo´n nieuw zadel. Plus wat als hij niet past en volgens mij zijn er vaak problemen met opvullen van die goede koope zadels.

WE HEBBEN DEZE ADVERTENTIE NU AL ZOOO VAAK GEZIEN ???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:52

ik kan je verzekeren dat het allemaal troep is! Je kan het al aan de foto's zien. De westernzadels bijv. Dat leer buigt helemaal krom ziet er erg slecht uit (zelfs al op de foto!!) echt TROEP!! Maarja je moet t zelf weten ik zou daar nooit een zadelkopen in iedergeval..

[size=18]Hier ben ik het dus niet mee eens zo lijkt het misschien, maar ik kan je verzekeren dat het super zadels zijn gewoon zelf kijken hoe het is en niet zeggen dat het troep is, want je bent er zelf nog nooit geweest en ik wel en ik kan je verzekeren dat ze daar niet allemaal troep hebben![/size]

Silvester staat TE KOOP!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:46

ik ben er inderdaad nog nooit geweest maar de foto's die ze plaatsen zijn gewoon allemaal troep zadels. Geloof mij ik heb er 2 jaar voor op school gezeten om kwalitijd goed in te kunnen achatten. Wat ze verder nog hebben liggen tje dat weet ik niet natuurlijk, maar wat ze laten zien Lips are sealed

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 08:47

Dat het allemaal troep is vind ik wat overdreven!
Ik heb er twee zadels vandaan waarvan ik er 1 niet meer heb maar het andere zadel is nog gewoon prima hoor. Het stockzadel heb ik sinds oktober en hier heb ik nog geen problemen mee gehad. Het dressuurzadel had ik sinds juli of augustus maar deze heb ik inmiddels niet meer aangezien het niet helemaal lekker lag op mijn pony.

Maar voor de prijs vind ik de kwaliteit nog wel goed hoor!

Wat erger is is de service, die is er dus niet!
Toen ik via mail een afspraak heb gemaakt om voor het stockzadel te komen kijken (ver vantevoren) heb ik al gezegd dat het dressuurzadel niet pastte. Heb hier nooit een reactie op gehad. Wel om een afspraak te maken voor het stockzadel uiteraard! Bij het dressuurzadel zat overigens een standaardsingel van 1m. Heeft weinig nut voor een dressuurzadel. Dus ik kon het zadel niet eens gelijk gebruiken.
Ik had het dressuurzadel best kunnen ruilen (heb ik uiteraard vantevoren nagevraagd) ware het niet dat ze (toen) geen andere modellen/maten zadels hadden.
Er is me ook niet aangeboden om het in te ruilen voor het stockzadel, wat overigens goedkoper was.

Ik heb het zadel zelf verkocht en heb hierna een dressuurzadel gekocht bij iemand die nu ook regelmatig op marktplaats adverteert uit apeldoorn. (klarenbeek om precies te zijn).

Ik ben daar ook met mijn ouders heen geweest. Wat een verschil!!
In urk was het nog teveel moeite om wat uitleg bij het zadel te geven, in klarenbeek heeft zij alles uitgelegd aan mijn ouders die op dat gebied totale leken zijn.
Ze had zelf ook paarden rondlopen daar. Daar vertelde ze ronduit over, er liep een shetje dat ze van de slacht had gered los op het erf een paar hangbuikzwijntjes, kortom een heel andere sfeer.

Natuurlijk zal zij er ook op verdienen maar de sfeer was zo anders.
Overigens kreeg ik hier een passende singel bij! Ook was ik nog geinteresseerd in een deken die ze ook verkocht, Toen ik kwam had ze helaas geen tijd gehad om die op te halen, ze bood meteen aan om hem eventueel langs te brengen als ze weer bij mij in de buurt kwam (aangezien ze ook leverde bij een ruitersportzaak en een manege bij mij in de buurt).

Erg aardig allemaal, terwijl ik in urk meteen een negatief gevoel had. Had ook niet echt een prettig gevoel over eventuele service bij niet passen.
Bij het eerste zadel had ik met nadruk gevraagd of terugbrengen mogelijk was: kreeg als antwoord: RUILEN is mogelijk. Dus geld terug niet.
Bij het meisje in klarenbeek was terugbrengen wel mogelijk indien alles nog netjes was en binnen 24 uur bij voorkeur.
Ze vroeg ook of ik even wilde bellen of alles paste.

Beetje een lang verhaal geworden, maar conclusie: als je voor weinig geld een leuk zadeltje zoekt kun je zeker gaan kijken. Maar neem bij voorkeur iemand mee die echt verstand van zaken heeft en verwacht echte handel!

Weet wat je wilt en laat je niet oplichten!

Ga je voor service: ga dan absoluut niet naar urk!!

germie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:47

mijn stockzadel bevalt prima, heb er nog niet erg veel meegereden, maar hij is nog erg mooi, je moet weten wat je wilt.
degenen die schreeuwen dat het allemaal troep is, die zijn er zelf niet geweest.
De service: niet om over naar huis te schrijven, ik mocht het zadel wel ruilen, anders nam ik het niet.
en je moet goed kijken wat je wilt, maar echt super goedkoop zijn ze ook weer niet met de engelse zadels. De stockzadels zijn niet slecht.
Kramer Reitsport (Duits is goedkoper, en heeft WEL service)
kijk hier maar eens
http://www.kraemerpferdesport.de/
dan naar katalog. Vervolgens naar Sattel en dan startersets.
Voor 150 euro een ocmpleet vzh zadel, met hooofdstel en bit en dekje.
Dressuurzadels 200 euro.
Ik heb ze in het echt gezein, en deze zadels vielen me 100% mee, geen Kieffers natuurlijk, maar vergelijkbaar met model start van divoza.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 09:51

of kijk op loesdau.de
net zo iets, daar had ik mijn stockzadle gezien, in een winkel in Ravensburg, voor 900 DM
Dezelfde heb ik uit urk voor 500 gulden, dus echt duur zijn de stockzadles in urk niet.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 21:41

Het valt wel op dat de mensen die er niet zijn geweest dat die het meeste comentaar hebben

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:59

Een kennisje van me had er een nieuw dressuurzadel vandaan echt voor een spotprijs. Helaas was de kwaliteit ook bar slecht. Het leer is heel erg dun en van slechte kwaliteit. De pasvorm is ook verre van optimaal.
Ik weet dat je voor die 225 Euro amper een 2de hands Kieffer koopt maar voor het behoud van de rug van je paard is dat toch de beste koop.

Als het om frontjes of hoofdstellen gaat ben ik ook niet zo kritisch. Vroeger had ik alleen hoofdstellen van 5 tientjes en die voldeden prima.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:44

De westernzadels zijn van zeer slechte kwalieteit.
Ik ben er (nog) niet geweest maar dit kun je zien vanaf het plaatje.
Ze zien er net zo uit als de divoza zadels. Troep dus die ik al niet op mijn paard zou willen hebben liggen.


Sommige dressuur/VZH zadels zien er vanaf het plaatje netjes uit net als de stockzadels.
Van de hoofdstellen zou ik ook niet veel verwachten maar ach voor 2/3 jarig gebruikt zal het wel goed zijn.

Daarnaast zijn sommige wel erg makkelijk in het passen hier, gewoon een zadel mee n rijden maar. Ben benieuwd hoelang dat goed gaat.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 07:38

zal ik dan ook maar even meemauwen }> . Ja, ik ben er wel geweest en ja, er ligt troep tussen. Ik ben voor een stockzadel geweest dat overigens achteraf niet paste. Ik kon er geen geld voor terugkrijgen maar wel een ander zadel. Ik zou daar over gebeld worden maar dat is nooit gebeurd. Ik heb het zadel hier in de buurt om moeten ruilen voor wat anders. De westernzadels zien er idd niet echt mooi uit maar dat kun je ook van de plaatjes af zien. Van dressuurzadels heb ik geen verstand maar ik kon wel zien dat het leer niet van denderende kwaliteit was. Een beetje stug en de paar zadels die ik daar zag waren niet netjes afgewerkt. Dit is puur mijn persoonlijke mening naar wat ik daar toen gezien heb, maar ik kom er in ieder geval niet zomaar meer terug.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers