Cursus NHI

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Cursus NHI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 22:00

Gisteravond had ik de tweede avond van de cursus dressuurtraining van het NHI gevolg.
Deze keer waren Rob van Wessem en Els Mouw aan het woord. HEt was heel interessant. Els (FEI-jurylid) vertelde wat over de dressuur en de oefeningen en Rob (FEI-dierenarts en jurylid) vertelde dan welke spieren dat het paard dan gebruikt en wat je dan dus traint.
Ook keken we adhv stippen op een paardenlijf naar hoe oefingen uitgevoerd moeten worden en hoe het eruit ziet als het fout is, enz.
Het is heel leerzaam en de avond vliegt om.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:33

Els Mouw heeft bij ons op de vereniging eens een clinic gegeven. Was erg leuk. Ik herinner me nog steeds haar anekdote waarin ze vertelde dat er eens een ruiter naar een jurylid was gestapt en deze persoon een pak hondenvoer had overhandigt. Waarop het jurylid vriendelijk zei dat hij/zij helemaal geen hond had. Ruiter:"Ik dacht dat blinden altijd een hond hadden..." Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 22:41

Jurga schreef:
Els Mouw heeft bij ons op de vereniging eens een clinic gegeven. Was erg leuk. Ik herinner me nog steeds haar anekdote waarin ze vertelde dat er eens een ruiter naar een jurylid was gestapt en deze persoon een pak hondenvoer had overhandigt. Waarop het jurylid vriendelijk zei dat hij/zij helemaal geen hond had. Ruiter:"Ik dacht dat blinden altijd een hond hadden..." Haha!

Ja die heeft ze gisteren ook verteld.
Je kunt zeggen wat je wilt, je hebt wel lef en een in zekere zin ook humor als je dit doet. Haha!
Ik denk wel dat je raar staat te kijken dan als jury. Ze had nog een paar dingen hoor. Maar dit was wel de sterkste.


Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 00:33

Whahaha.. je hebt inderdaad lef ja!!! Hahaha.. ik zal het onthouden..
heb altijd wel ergens een paar hondenkoekjes in de auto liggen...hahaha!!!

Ik heb een cursus EHBO gevolgd bij het NHI en daar kwam Rob v Wessum ook regelmatig... ik heb er veel van opgestoken!! Interessant!!
Nog veel cursus-plezier!!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, Groetje, kimmetje26, petraaken en 93 bezoekers