Ik, de ware crimineel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Ik, de ware crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 10:37

Tijdens de pinksterdagen is er bij ons in het dorp (gehucht) de zogenaamde Vlaggetjesdagen. Het hele dorp loopt uit, en het is vreselijk gezellig.
Zo ging ik ook zondag heen, samen met een vriendin. Aangezien ik nooit geen alcohol drink was ik al aardig teut van 3 passoa's Haha! . Om een uur of drie wou ik weer richting huis, en liep naar de botsautobaan (die inmiddels gesloten was) om die vriendin gedag te zeggen. We stonden op die baan te praten toen er 10 politieauto's aankwamen scheuren. Mijn vriendin en ik werden in de boeien geslagen gefouilleerd en in de auto gestopt, want we waren aangehouden weges et overtreden an artikel 464 het vernielen van bepaalde dingen. We werden overgebracht naar het politie bureau, waar nog een aantal bekenden van mij zaten, en... mijn zusje zat er ook (het criminele Lips are sealed gedrag zit vast in de familie).
Na een verhoor van 2 uur Slapen werden we veilig thuis afgezet door de politie.
Voor zover ik weet kan ik geen botsauto over de kop gooien, zo sterk ben ik ook weer niet. Ik stond daar nog maar net 5 minuten. Het is toch altijd jammer dat wij ons aan de regels moeten houden, en die politie agenten niet. Want ik kan me herinneren dat ze geen gordels in de auto vasthadden, en dat ze boven de toegestaande snelheid reden.

Gelukkig dat ze mijn strafblad niet bekeken hebben, want ik ben een ware seriemoordenaar en heb vele banken beroofd Clown

Hoe het verder afloopt zien we wel weer Scheve mond


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:42

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Hoe beviel de boeien? Lips are sealed
Wat achterlijk zeg.....

:evaw:

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 10:51

[quote="Sjimmy"]:x Lips are sealed Lips are sealed Hoe beviel de boeien? Lips are sealed
quote]

Als ik geen passoa's op zou hebben, zou ik het vreselijk gevonden hebben, maar ik had zo de slappe lach. Mijn boeien zaten niet strak, maar die van mijn vriendin wel. Ik kon ze zo over mijn polsen heen schuiven. De politie auto zat trouwens wel lekker, alleen niet zoveel beenruimte Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:53

HAHAHAHA, weer een ervaring rijker, jeetje je zult het maar meemaken.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:04

Ik weet er alles van dat die blauwjes zich niet aan de regels houden ik ben en keer bijna van mijn fiets afgreden toen zij door het rode licht kwamen scheuren zonder zwaailicht of sirine stelletje malloten. Ze denken dat ze echt veel meer zijn maar zolang ze geen sirine en zwaailampen aan hebben zijn ze officieel niek meer dan andere weggebruiokers.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:49

Kimmy, wanneer komt het boek met je memoires uit?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:53

Hahaha wat een verhaal, belachelijk. Kan er over meepraten, laatst die vriend van ons die grof werd opgepakt wegens 'valsemunterij' wat als geintje bedoeld was, en mijn neefje al eens toen hij een lantaarnpaal uitschopte met z'n 14 jaar, handboeien om en naar het bureau *LOL* *LOL* *LOL*
Achteraf is het altijd wel lachen maar op die momenten zelf baal je ervan dat je die agenten niet redelijk kunt inlichten hoe het nu echt zit.
Ze willen het op dat moment gewoon niet horen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:09

Overigens, heeft Nederland zich niet onlangs uitgesproken over een strengere aanpak van de criminaliteit? Moet je ook niet mopperen, ook weer eens iets meegemaakt Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:43

joostvangestel schreef:
Overigens, heeft Nederland zich niet onlangs uitgesproken over een strengere aanpak van de criminaliteit? Moet je ook niet mopperen, ook weer eens iets meegemaakt Haha!

toch zou het verschil maken Joost, als ze eens een dergelijke actie ondernamen wanneer het TERECHT was! grinnik.

De hond is de betere mens

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:01

jeetje, moordenaars kunnen ze niet vangen maar zielige (aangeschoten Haha! Haha! ) meisjes kunnen ze wel in de boeien slaan HAHAHA ik wou dat ze hier dat eens gingen doen met dat echte tuig!!

Jara is the best!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 14:26

joostvangestel schreef:
Kimmy, wanneer komt het boek met je memoires uit?


ehh, belangstelling?

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:06

goh...
ik zou ze aanklagen wegens emotionele aangerichte schde ofzo,... Wie weet krijg je een leuk zakcentje...! Haha!
en een boek uitbrengen met deze ervaringen
Dan wordt je nog rijk ook!
*en natuurlijk voor de politie een bon uitschrijven Schijnheilig *

Maareh... je schrok zeker wel, ofniet?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:52

Verward Dat heb jij weer hoor! Misschien kun je maar beter een onschuldig gezichtje gaan oefenen, dat kan je nog eens van pas komen *LOL*

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:55

hahahahaha zo maak je nog eens wat mee!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 18:25

Zo maak je idd nog wat mee Haha!
Geen boete gehad nog voor 'openbaar dronkenschap' *LOL* ???

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 20:35

hahahahahahaha das tog wel flink voor banketstaaf!! Maar buiten dat is het ook egt belachelijk!! Niet normaal meer gewoon, dat slaat echt helemaal nergens op............... STELLETJE TUIG!!! Trouwens inderdaad nog geluk dat je geen boete heb gehad voor openbaar dronkenschap! Dat zou pas egt iets voor mij zijn!!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:20

Ach, die mensen moeten toch ook wat te doen hebben! Haha! Ze zagen jullie gewoon staan en hadden zoiets van nou, laten we die maar meenemen, die zien er niet uit alsof ze veel weerstand gaan bieden.......
Jezus zeg, je zult het maar hebben....wat zeiden je ouders?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 07:37

Ik heb een brief gestuurd naar het Dagblad van het Noorden, en het staat erin! Heb hetnog niet gelezen, hoorde van iemand anders.

Bron: Dagblad van het Noorden

Jongeren boos over optreden politie op kermis

Eddy Schaank

zoutkamp - "Vlaggetjesdag Zoutkamp, een leuk en gezellig fenomeen. Nadat het vorig jaar niet doorgegaan was, hadden we er met ons allen weer reuze zin in." Zo begon voor de 18-jarige Kim Bouma uit Zoutkamp een gezellige avond op de kermis, die verbijsterend eindigde.

"Een tiental politieauto's kwam om de hoek scheuren. Voordat we het wisten werden wij in de boeien geslagen, gefouilleerd en in de auto geduwd, wegens verdenking van vernielingen. Als een groep criminelen werden we afgevoerd naar het politiebureau in Leens."

De politie werd zondagnacht rond twee uur gebeld door de exploitant van de botsauto's, dat jongeren bezig waren vernielingen aan te richten aan zijn attractie. Er zouden botsauto's op de kop worden gezet en bekleding uit de auto's worden gescheurd. De politie rukte met man en macht uit. Zeven jongeren in de leeftijd van 15 tot 18 jaar, die zich bij de attractie ophielden werden opgepakt. Na verhoor op het politiebureau werden ze later die nacht weer vrijgelaten.

Ze mochten niet naar huis bellen om hun ouders te vertellen waarom ze nog niet thuis waren. "Ik ben sinds enkele maanden 18 en volgens de wet volwassen, maar mijn ouders waren doodongerust", zo zegt Kim. "Maar mijn vriendinnen zijn 17 en 16 jaar en er waren ook nog kinderen bij van 15 jaar, die ook geen telefoontje mochten plegen."

De daders zaten er volgens Kim niet bij. Haar werd volgens eigen zeggen gemeld dat ze moest zeggen wie de vernielingen gepleegd hadden, anders zouden ze nog een nachtje in de cel moeten blijven. "Maar we hadden geen idee wie de daders waren. Ik ben zelf niet iemand die spullen van een ander kapot maakt. Ik denk niet dat ik samen met mijn vriendinnen een botsauto omhoog kan tillen en omver gooien."

Bij de politie was gisteren geen voorlichter beschikbaar voor commentaar.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 09:20

Pardon?? Kinderen van 14, 15 jaar, die niet even naar huis mogen bellen om te vertellen waar ze zijn??? Is dat echt de bedoeling van de politie...

Tuurlijk moeten criminelen harder aangepakt worden, maar dit is echt te belachelijk voor woorden....Durven ze wel... Als er echt een stoere crimineel voor ze staat groeten ze hem waarschijnlijk beleefd, tegen meisjes van 18 durven ze wel... stoer hoor...pfff... Zou me niks verbazen als die kinderen hun respect voor de politie verliezen op deze manier....

Overigens, een strafblad heb je zomaar hoor...blijft nog even op je naam staan ook...aardig van ze ...

maar je hebt wel een stoer verhaal Lachen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 10:22

Heuh???? Dan sta je toch ook raar te kijken als je zo opgepakt wordt? Lijkt wel een grap joh. Had je niet zoiets van: " oké, stop nu maar met het geintje"?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 10:34

Ach, het was allemaal wel grappig, mede dankzij die passoa's Haha!. In die politieauto had ik dus vreselijk de slappe lach. Het was echt een film waarin je de hoofdrol speelde. In die auto was ik dan ook keihard aan het zingen: 'Net als in de film, ik wil het' (van Doe Maar volgens mij).
Toen ik in de auto zat, gooide ook iedereen de deuren open, en riepen: 'Spring eruit Kim!'
Maar wat ik al zei, ik vond het net zo spannend worden Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie