het schijnt te regenen in Nederland

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

het schijnt te regenen in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 13:31

Het schijnt overal in Nederland te regenen, maar hier is het nog droog, boven de 20 graden, wel licht bewolkt. Ik wil vanavond ook nog rijden, hoe is het bij jullie??? Wordt het nog wat met het rijden in de buitenbak vandaag?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:33

Hier in Doetinchem is het op het moment droog, maar het ziet er niet naar uit dat het droog blijft. Volgens mij komt er vanavond ofzo een bui regen. Met een beetje geluk blijft het droog als je gaat rijden vanmiddag.
Laatst bijgewerkt door Marsje op 22-05-02 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen onderschrift.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:34

Waar woon jij, dan kom ik er gelijk aan!!! Haha!
Nee, hier is het snert weer, maar het is natuurlijk wel goed voor de plantjes.
Ook is er bij ons nu net de kermis open, die zullen vandaag ook niet zoveel verdienen denk ik.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:35

er zijn hier in almelo maar een paar druppels gevallen. maar regen trekt meestal van west naar oost, dus waarschijnlijk is het hier vanavond snertweer...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 13:38

Ik zit in Groningen stad, af en toe een spetter momenteel, maar nog echt kortebroekenweer Haha! Haha! Verder licht-bewolkt, dus super gewoon (maar voor hoe lang??)
Rijden wordt bij mij pas vanavond, dus na 7 uur. Hoop dat het dan niet te veel geregend heeft en gewoon droog is.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:57

Hier is het rotweer en het regent de hele dag al aan een stuk door!! Boos!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:03

Hier in het midden van het land (Laren NH) regent het al de hele dag! De planten en bomen zullen er wel blij mee zijn maar ik hoop dat het vanavond toch wel droog is Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:08

hier in A miezert het de hele dag zo'n beetje al. soms even droog maar meestal niet

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:10

Hier (Zuid-Limburg) valt af en toe een druppel. Als het vanavond maar droog is, ik wil dan namelijk ook rijden en ik ben afgelopen winter al meer dan genoeg van het paard afgeregend

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:15

Hier regent het ook. Maar vanavond heb ik toch les in de rijvereninging en daar hebben we een binnenbak tot onze beschikking.

De hond is de betere mens

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:15

Het regent hier (=Alkmaar) al de gehele dag Verdrietig Maar het is gewoon best wel benauwd weer, maar als ik naar buiten kijk zou ik zeggen dat het herfst is Verward


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:15

In het westen des lands regent het al vanaf een uurtje of 6 vanmorgen....
Ik hoop dat het zo even droog is want ik wil graag droog thuiskomen en droog rijden Haha!

:evaw:

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:22

Ik zit in Ouderkerk aan de Amstel, op mn werk en hier regent het al vanaf voor 5 uur vanmorgen.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 14:42

de wolken worden hier ook dikker en grijzer, maar het spettert af en toe nog maar, dus ik mag niet klagen geloof ik in vergelijking met jullie

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:44

Nou hier in Diemen is het saai en somber rot weer het is nog geen minuutje droog geweest ze zeggen dat het op zou klaren vanavond dus daar hopen we dan maar op!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:52

WEet iemand hoelang dit eigenlijk gaat aanhouden? Het zal toch niet weken gaan duren eerdat we weer een keertje zon zullen zien?

De hond is de betere mens

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:52

Hier regent het ook de hele dag. Krijg je een paar dagen mooi weer...gaat het weer 6 weken regenen (ok...overdrijven is ook een vak). Ik word er wel moe van hoor...maar dat betekent wel lekker binnen rijden vanavond. Je zou zeggen ik rijd liever buiten, ik ook, maar niet met die arabier waar ik op rijd. Die let dan helemaal niet op.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:54

Het land had het hard nodig hoor. Het is gortdroog geweest de afgelopen weken.

En nu maar hopen dat het inderdaad gedoseerd gaat regenen...

Je suis Charlie.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:57

Hier in het kopje van Noord-Holland regent het ook natuurlijk. Ik wil droog weer, nou staat mijn pony de hele dag op stal

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 15:03

gortdroog?? de buitenbak op veengrond is nog niet volledig droog, het waterniveau staat nog maar 15 cm onder maaiveld, kortom nog nat zat dus. ik kan nog steeds 2 meter niet gebruiken (daar is het zand grotendeels weg), nog steeds te nat.

Er vaag hier, dan is het grijs, en nu wordt het weer iets lichter in de lucht, kan zelfs de contouren van de zon zien.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:08

Party!! ook in leiden regent het Party!!en naar het schijnt gaat dat door tot het weekende Verdrietig ( zeggen ze )

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:13

Hier in Hoorn regent het ook maar ik zit er niet zo mee, ik moet leren voor mijn examens dus eigenlijk is het wel goed dan zit ik niet de hele tijd te denken *was ik maar op de manege het is zóóóóóó mooi weer* Haha!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Regen, regen, regen en nog eens regen hier in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:21

Er komt nu een beetje wind opzetten, dus ik heb doee hoop dat het vanavond wat droger is (heb ook les;-)

Nog geen minuut droog geweest, helaas. Regen valt wel mee normaal gesproken, maar om nu met jas te rijden en compleet nat te worden. BAH, nu van het zweet.

Laten we maar duimen met z'n allen.

Groetjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:43

Ik ben in Amstelveen (werk) en volgens mij regent het ook al de hele dag hier. Oh het is nu droog geloof ik. Haha!
Ik hoop dat de paarden toch in de wei lopen want de hele dag op stal vind ik zo sneu!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:50

Ik hoorde net op de radio dat het in Winkel (Noord Holland) rond het middaguur al 10 millimeter geregend had Scheve mond
Nog even en onze nieuwe graszaadjes verzuipen, ik zal alvast op zoek gaan naar minizwembandjes voor ze Haha! Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, laura22, Macs en 33 bezoekers