bijrijpaard gezocht :D :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

bijrijpaard gezocht :D :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 13:29

Op dit moment heb ik helemaal niets te rijden! Raimaer is kreupel, waarschijnlijk een hoefzweer maar dat weten we hopelijk morgen. Pablo is behandeld door Rodinde, ze heeft zijn hele rug gekraakt en hij moet nog anderhalve week gelongeerd worden. Het heeft hem trouwens wel enorm veel goed gedaan, na bijna een half jaar tobben met hem. Trammelant is behoorlijk opgeknapt ondanks zijn artrose, maar hij wordt (nog?) niet gereden en loopt lekker overdag op de wei. Kortom, ik sta aan de kant, en dat is een raar gevoel. Maar goed, hopelijk duurt het niet zo lang meer, en Pablo lijkt zo veel beter nu, dat ik er wel naar uitkijk om hem weer te rijden straks.

[edit]
ik begrijp net uit de reactie van Germie dat dit niet goed overkwam. het is dus een grapje, voor alle duidelijkheid. Om eerlijk te zijn, vermaak ik me ook best met een beetje aantrutten met de paarden en wat longeren. Maar als je gewend bent om veel te rijden, is het wel vreemd.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 22-05-02 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt



germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:35

en wat wil je doen nadat je andere (verzorg)paarden weer zijn opgeknapt??? je nieuwe verzorgpaard dumpen?? Het klinkt hard, maar je komt over alsof je alleen maar wilt rijden, terwijl zo te horen die blessures van je huidige (verzorg)paarden niet oneindig lang duren. en aan de beterende hand zijn Verward
Ik kan je in ieder geval niet helpen, ik heb ook geen iegen paard.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 13:51

Grapje! Het gaat maar om een week, dat staat er toch. Ik zal nog wel wat smileys toevoegen.

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:53

dacht even dat je het serieus meende..............................................................................

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:27

Jouw titel trok wel meteen de aandacht hoor! Als je zin hebt, mag je paddy wel een keer rijden, als je van bloedpaarden houdt. Kun je omgaan met portretten?

De hond is de betere mens

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-02 14:32

Dat was dus ook de bedoeling! Ik dacht dat de meesten wel zouden begrijpen dat het een grapje was. En ik ben gek op bloedpaarden, Pablo is ook zo'n opgewonden standje. Ik PB je wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Astrid_Brann, MirjamRobin, onpaard, Sanet en 34 bezoekers