wat een toestanden vandaag (met de poes en jonkies)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

wat een toestanden vandaag (met de poes en jonkies)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 22:56

he hallo
gisteren was onze poes bevallen, ik had het gevoel dat er nog een katje in zat maar dat kon dus niet volgens iedereen, omdat ze heel rustig lag te slapen en geen aanleiding er toe gaf
nou vanmiddag toen ik de kamer binnen kwam om te kijken hoe het ging lag er bloed in de doos en was ze aan het persen
nou wij half over de rooie, met behoorlijke snelheid naar de dierenarts gereden maar die was al weg, toen maar naar dierenspoedkliniek gegaan
daar aangekomen werden we gewoon weg gestuurd, de kat bloede nog maar ze gingen pas om 8 uur weer open en vonden het dus niet nodig om ons te helpen, gelukkig was verderop nog een dierenarts wij dus daarheen, die dierenarts was ook al dicht maar was er wel en wou gelukkig wel helpen
nou eerst wat gevoeld en er zat nog wat in dus maar een foto gemaakt, op de foto was een schedel en een ruggengraatje te zien, dus dat werd een spoedoperatie om het kleintje te halen
nou na een uurtje kwam de dierenarts, de poes maakte het goed en het jonkie (rood katertje) leefde nog Haha!
de poes is meteen gestereliseerd dus dit drama hoeft ze nooit meer mee te maken
nu ligt ze lekker boven nog wel wat suf met haar 3 baby's

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:01

jemmig wat een gedoe zeg, gelukkig is het goed met ze
enne gefeliciteerd met de ukkies

groetjes franka

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 08:01

Wat leuk die kittens!En echt stom dat die ene diierenarts niet wou helpen! Frusty

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 08:22

Gefeliciteerd! En goed dat je toch doorgezet hebt, dat begrijp je toch niet zulke DA?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 12:16

hey
ja ik kon die mensen wat, ik kreeg nog een grote bek ook, en ik was me een partij over de rooie Extreme duivel
nou de kat maakt het goed ze is nu lekker wakker en ligt helemaal gelukkig met haar kindjes
ze staan in een doos op mijn bed, anders is ze onrustig ze moet je zien en dan gaat ze lekker slapen gek hoor

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:57

Wat was er nou gebeurd als die operatie niet was uitgevoerd? Ik vind het een rare instelling van die dierenartsenpraktijk om jou weg te sturen met zo'n kat.