Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:zal voortaan in de luxe stallen van het Kremlin verblijven.
Citaat:De ezel mag kosteloos in het luxe oord voor paarden verblijven tot het papierwerk rond is dat ervoor zal zorgen dat Anapka naar Engeland mag vertrekken.
Esgaroth schreef:Ik reageer nu puur alleen op bovenstaand artikel: harstikke tof! Dat de ezel na haar extreem traumatische ervaring door toch goede mensen wordt opgevangen, die hetzelfde over haar ervaringen denken als wij hier op Bokt.
Zeer fijn dat de ezel toch nog een paar jaartjes (hoe oud wordt een ezel eigenlijk?) toch een koninklijke behandeling krijgt. Als een soort troost.
Esgaroth schreef:Ik reageer nu puur alleen op bovenstaand artikel: harstikke tof! Dat de ezel na haar extreem traumatische ervaring door toch goede mensen wordt opgevangen, die hetzelfde over haar ervaringen denken als wij hier op Bokt.
Zeer fijn dat de ezel toch nog een paar jaartjes (hoe oud wordt een ezel eigenlijk?) toch een koninklijke behandeling krijgt. Als een soort troost.
Fiffill schreef:Dat is een vraag die altijd in mijn hoofd rondspookt als je weer van die gekke dingen met dieren hoort. Hoe KOMEN mensen erop? Net als met stierenvechten bijvoorbeeld: hoe bedenk je dat nu? Om een dier zo te martelen?Ik vraag me ook af hoe ze op het achterlijke idee is gekomen...