Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seppe schreef:Maar hier valt misschien wel een mouw aan te passen?
Als ik een gracht graaf, heb ik dan 2 percelen? Of bomen plant?
Yucca schreef:Ik zie dit in Nederland (gelukkig) nog niet zo snel gebeuren.
Er mag zeker wel iets veranderen aan de wetgeving, maar 'vrijgeven' vind ik zeker voor NL geen goede oplossing.
minkie schreef:Kost het nu veel bloed, zweet en tranen om een schuilstal te mogen plaatsen in NL?
savath schreef:Een perceel is een stuk grond zoals het in zijn geheel gekend is bij het kadaster.
Wil je het perce in twee delen dan moet je de landmeter komen laten meten en in twee laten delen,dit wordt dan beschreven bij notaris en zo kom je dan aan twee percelen.
Seppe schreef:savath schreef:Een perceel is een stuk grond zoals het in zijn geheel gekend is bij het kadaster.
Wil je het perce in twee delen dan moet je de landmeter komen laten meten en in twee laten delen,dit wordt dan beschreven bij notaris en zo kom je dan aan twee percelen.
Zoals gewoonlijk moet er weer geld aan verdiend worden dan...
Seppe schreef:savath schreef:Een perceel is een stuk grond zoals het in zijn geheel gekend is bij het kadaster.
Zoals gewoonlijk moet er weer geld aan verdiend worden dan...