Zucht te veel energie zucht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 15:39

Ik ging gisteren weer even lekker ontspannen rijden. Fout 1 dat gaat niet met leys.

Ik was alleen in de buitenbak en enkele paarden liepen lekker op het land. Fout 2 deze paarden waren aan het rennen en Leys wilde mee doen??? En dan ben ik alleen in het bijna donker stom...

Oke na een tijdje behoorlijk door rijden wordt hij rustiger (na een 3 kwartier dus) en begint zich een beetje te ontspannen. Ik reed met mijn springzadel omdat die beter en zachetr rijdt. Ik heb een bilspier verrekt dus ik moet nog steeds rustig aan doen. Nu gaat dat beter maar nu heb ik denk ik last van een zenuw in dat been. Hij trilt en het been is heel gevoelig. Fout 3 Niet op leys gaan rijden wanneer ik eigen niet goed ben en hij zo´n bui heeft.

Tja je koopt een paard met een hoop energie nu dacht ik dus (oeps) dat hij de laatste tijd rustiger begon te worden en zich sneller ontspande nee hoor het wordt zomer dsu we krijgen weer mee energie bah bah.

Maar na 1.5 uur rijden was hij toch nog een beetje ontspannen en hebben nog wat springjes gemaakt (ook niet goe dvoor mijn been maar ja Springruiter he). Hij was toen eindelijk braaaaaaaaaaffffffff. Nu maar afwachten wat hij gaat proberen vanavodn bij karin Party!!

Ik wil hem niet kwijt hoor maar soms krijg ik van [img]../upload/150/greenchainsaw.gif[/img] neigingen met hem.

Maare niet scrikken hoor Karin hij is wel braaf hoor maar erg ondeugend op het moment geef hem maar goed op zijn donder als hij lastig is. Ik voel me wel schuldig nu ik net een paar dagen er niet ben.

Zo ben even uitgeblazen puf puf piuf.

Gr Pris

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-05-08 15:41 ]</font>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:48

Ja dommie, was jij nou blond van jezelf? *LOL*

Uitkijken met dat been, geef het maar lekker een paar dagen rust. Die kettingzaag laat ik wel thuis (veel te zwaar) Lachen, ik heb volgens mij wel genoeg aan die lange dressuurzweep van jou. En ik zal Carla vragen of ze me goed wil aanpakken vrijdag, zodat ik Leys weer goed kan aanpakken. Ben op zich wel gewend aan paardjes met te veel energie (Ameretto is er ook zo een), maar erg ontspannen rijden is er dan niet echt bij.

Ik ben benieuwd of hij vanavond in de les weer net zo braaf is als vorige week.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 17:02

Oke oke ik ben blond.

Ik hoop dat hij zich gedraagt vanavond. Trouwens hij was ook al aan de paal vrij ondeugend dus hou hem in de gaten vanavond Boos! .Draaien kijken moeilijk doen. Haha!

Ik kom wel even kijken ik zit nu nog op mijn werk to ongeveer kwart voor 6 (baal baal )

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bokt90, XXleonieXX en 14 bezoekers