Op een pinksterdag ergens in Lunteren - Part 1

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Op een pinksterdag ergens in Lunteren - Part 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 18:55

Op deze mooie 2de pinksterdag hebben we Lunteren aangedaan om eens gezellig te meeten met Jurga en Syph! En Mr. Death_Squad was ook van de partij die een gezellige dame bij zich had waarvan ik de naam hier op Bokt niet weet en euh... Eigenlijk is me haar echte naam ook een beetje ontschoten... Ach ja, ga OOK al richting de 30 he? }>

Na ongeveer een uur en een kwartiertje over 's landsherewegen gereden te hebben arriveerde ik rond kwart voor een in Lunteren en was verbaasd te horen dat Death_Squad nog niet gearriveerd was... Nou ja, eigenlijk is dat wel normaal te noemen Haha! Na het vanzelfsprekende opzitten en pootjes geven, werd er even een soort onbijt geregeld! Goed verzorgd moet ik zeggen, want die patat smaakte zeer goed Haha!

Nadat we alles een beetje naar binnen hadden gewerkt en de nodige tape weer bekeken hadden, vertrokken wij richting de 'Babes' van Jurga en hebben we daar mijn nieuwe digi ff misbruikt om wat foto's te maken van Jurga en Voice... Cute zoals veelvuldig werd gezegd en inderdaad... Maar goed kijk zelf maar Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:21

mike ik zie een hoop mooie kruisjes!

trotse moeder van 2 prinsesjes

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 19:25

Paulien schreef:
mike ik zie een hoop mooie kruisjes!


Hmmmm... Da's weird! Xie alles eigenlijk Verward Verward

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:27

Ik zie ook alles en ik vind Voice een mooi veulen!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:33

Ik zie ook alles van mijn superbabe! Mijn complimenten, je hebt je missie volbracht! Super gedaan, die foto's!!! Kan ik er een paar heel goed van gebruiken voor op mijn kamer ofzo, of om overal mijn 'stevige tante' aan het publiek te showen hehe.
Hartstikke bedankt voor de moeite Mike, super dat je er ook was vandaag. Het gezelschap van Joost heet Esmee hier op Bokt hehe. Tong uitsteken
Het is wel te zien dat Jurres hier een megagrasbuik heeft en hehe, ze heeft nog een babesbuikje! Vroeg al iemand bij rijles aan me of Jur drachtig was.... " Ehm... nou nee, is al een veulie uitgekomen, maar ehmmm ja, ik hoop het wel hehe."

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:39

wow die 2e foto en foto 8.9 en 10 zijn echt gaaf!!
Wat word voice al groot zeg, ze word echt mooi!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:44

Owww Iloon, wat een ontzettend mooie foto's! En wat een poepie is Voice! Het huis schiet ook al op zie ik. Hoop binnenkort ook een keertje bij je langs te komen, ik wil Voicemeis ook wel eens in het echie zien! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:51

Ja, ik had Mike met zijn nieuwe digi ingehuurd om een poging te doen mooie pics te schieten van mijn SuperBabe. Haha! Ik kan er geen genoeg van krijgen naar meisje te kijken. Long way to go nog voor haar om hetzelfde voor me te gaan betekenen als SuperJurga doet, maar dat komt helemaal goed, daar twijfel ik niet aan!
Wel een vermelding waard is het feit dat Syph weer op Jurga heeft gereden zondag! En: deze keer heeft hij echt gestuurd ook! Haha! *trots*
Jurga had zoiets van 'Ja daaag ik ga niet rechts....' maar deed het mooi wel, toen Roy even doorvroeg, hartstikke super! Talentje hoor! Cool
Karin, je moet idd maar even aangeven wanneer je een keer tijd en zin hebt, je bent van harte welkom!!!! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:53

mhhh karin kunnen we vast wel samen gaan ofnee iloon je moet gewoon heeeeeeeeeeeeel snel weer een lunterenrit houden!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:59

Zooo die wordt mooi zeg!!!
Echt gaaf veulie en hopelijk dus volgend jaar weer zo'n babe Lachen
Weer van Paddox trouwens?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:39

Ik heb sterk het vermoeden dat ze weer draagt, en het veulie is idd weer van Paddox! Ik ga vast duimen! Tong uitsteken
Enneuh iedereen is welkom hoor!!!!! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:46

Voice wordt echt supermooi (oneej dat was ze al Knipoog Haha! )!!
En Jurga ziet er ook heeeeel goed uit!

Kwijl Kwijl Hmm need I say more?
Hele gave foto's!

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 21:11

Jurga schreef:
Ja, ik had Mike met zijn nieuwe digi ingehuurd om een poging te doen mooie pics te schieten van mijn SuperBabe. Haha!


Ach ingehuurd, geheel vrijwillig! Moest tenslotte een slachtoffer hebben voor mijn eerste Digitale foto's (nou ok niet helemaal, nimber en Lodewijk zijn je al eens voorgegaan met een slechtere camera van m'n werk) met m'n nieuwe Cammie!

Maar het is niet verkeerd gegaan iig! Vooral die tweede vind ik super!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:38

Paulien schreef:
mike ik zie een hoop mooie kruisjes!


ik ook Scheve mond

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:05

Hey weer gave foto's van de -gok ik?- meest gefotografeerde moeder+dochter combi!

En eindelijk een foto van Voice in draf. Echt gaaf Kwijl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 06:23

Hehe Daan, zou het zo erg zijn! Maar goed, ik ben nou eenmaal supertrots op mijn dames en die kleine gaat alleen maar beter lopen. Kwijl
Dank jullie voor de lieve reacties.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 07:23

Hag gisterenavond geen tijd meer om te reageren omdat ik op tijd naar bed gegaan ben ivm met mijn examens maar nu dan toch maar even!
Erg stoere foto's hoor Mike, precies op het goede moment geknipt en wat een superqualiteit zeg! Ik weet al welk toestel ik ga kopen als die van mij ooit kapot mocht gaan Kwijl Kwijl En Voice liet zich inderdaad heel mooi zien! Sjonge wat groeit die snel! Lovers


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 07:42

Wow Kwijl ik gebruik deze voorstaande smiley erg weinig dus het wil wat zeggen dat ik hem deze keer gebruik. Wat ontzettend mooie foto's!!! Complimenten Mike!! Party!!

En tja... Jur en Voice... ik zeg elke keer dat het een mooi stel dus doe ik het vandaag een keer niet Knipoog (je weet toch wel wat ik wil zeggen Iloon...)

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 09:06

Echt geweldige foto's zeg!! Kwijl Kwijl

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 21:26

*Ilona denkt erg diep na wat Maarten kan bedoelen, maar snapt het niet*

Enneuh...enige wat ik kan is Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl bij het zien van mijn babe. She's so pretty! En al die mensen die langfietsen:" Hee, een babypaard!" Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:31

oh gelukkig was ik toch nog gezellig! Haha! dat was ik aan het einde van de dag niet meer! de trein had vertraging! ging om tien voor 5 vanaf Utrect Centraal de trein in... was om 8 uur in Dordrecht waarna ik pas om half 9 thuis was aangezien de pont niet meer na kwart over 6 vaarde moest ik dat pokke eind omfietsen! Ik was kotsmisselijk, koppijn, en hele overstresst want mn foon deed het niet meer! GElijk naar bed gegaan en snachts wakker geworden en toen kreeg ik de mededeling van mn ouders dat mn broer een auto ongeluk heeft gehad! Verdrietig Dus snachts niet meer geslapen!

Maar de dag die leuk begon en leuk eindigde op Utrecht Centraal verliep daarna in een ware ramp!!!

Maar hele leuke foto's hoor! dat maakt mn dag toch weer goed! Lachen

....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:46

Ik werd idd al opgebeld door een bezorgde mams... ikke Joost dus weer bellen die met twee paarden liep hehe. Haha! Maar gelukkig is het goedgekomen uiteindelijk....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 06:37

Esmee schreef:
Maar de dag die leuk begon en leuk eindigde op Utrecht Centraal verliep daarna in een ware ramp!!!

Maar hele leuke foto's hoor! dat maakt mn dag toch weer goed! Lachen


Moet je ook maar niet met Joost meerijden! Extreme duivel

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 06:51

nou daar kon Joostje niets aandoen! tenminste...

Had ik dan toch met jouw mee moeten rijden? Haha!

....

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 07:19

Esmee schreef:
nou daar kon Joostje niets aandoen! tenminste...

Had ik dan toch met jouw mee moeten rijden? Haha!


Nou misschien wel! Was je iig voor je fiets afgezet!

Maar goed, die service kan ik makkelijk verlenen, Joost had moeten omrijden Haha!

Ach ja... De NS... Praat me er niet van! Heb het 1,5 jaar gedaan, met de trein naar Utrecht... Nou, ik ben echt genezen! Als het echt niet anders kan, pak ik de trein maar voor de rest alles met de auto!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, schumiegirl, Vagabondo en 40 bezoekers