Kasjmir clubkampioen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharon

Berichten: 55
Geregistreerd: 17-03-01
Woonplaats: Geleen

Kasjmir clubkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 21:10

Eigenlijk is dit verslag niet van deze dag, maar al van 2 dagen geleden, maar ik moest dit toch nog even kwijt: Kasjmir en ik zijn clubkampioen geworden! (zie ook: Katrien: Pablo heeft heel erg zijn best gedaan)
Ons clubkampioenschap bestaat uit 5 wedstrijden gedurende het winterseizoen, waarvan de 4 beste meetellen voor het kampioenschap. We hebben verschillende groepen, zoals privepaarden, privepony's, wedstrijpaarden en pony's, manegepaarden, en 3 groepen manegepony's.
Wij rijden bij de privepaarden en ieder rijdt dan weer zijn eigen klasse, wat per wedstrijdgroep wel allemaal bij elkaar wordt gerekend. Zo krijg je toch 'verschil' tussen ruiters/amazones die al verder gevorderd zijn met hun paard en minder gevorderden. Kasjmir en ik rijden nu sinds 3 wedstrijden L1 (maar met nog 2 winstpunten moeten we alweer over naar de L2) en Katrien bv rijdt met Pablo M1, en daarnaast zijn er ook nog die bv B rijden.
Voor een 1e plaats krijg je 40 punten, een 2e plaats 39, etc.
Kasj en ik waren 2x 1e, 2x 2e en 1x 3e geworden dit seizoen, waarmee we in tot. 158 punten hadden (van max. 160). 2e was Nicole met Irano met 148 pnt. en 3e dus Katrien met Pablo met 147 punten.
Echt spannend was het niet meer op het laatst, want Nicole kon de laatste wedstrijd niet mee rijden, en Katrien had al eerder 1 wedstrijd gemist, en op dat moment stond ik dus al (ruim) aan kop, dat zelfs als katrien zou winnen (en dat deed ze; nog heel hartelijk gefeliciteerd!!!), zij (en ook niemand anders) me meer kon inhalen.
Dus ik was heeeel trots op mijn Kasje!!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:14

gefeliciteerd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 08:22

Ja Kasje heeft het uitstekend gedaan! Echt een super paardje!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 14:35

Gefeliciteerd en een felicitatieknuffel voor Kasje !! Pling