Wat voor papieren bij haflinger?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Wat voor papieren bij haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 22:25

Als je een haflinger met een vol papier koopt, wat voor papieren hoor je er dan allemaal bij te krijgen??
We hebben namelijk sinds kort een haffie (en vandaag pas de papieren gehad) maar we hebben enkel een uittreksel haflinger register.. Vind er niet veel opstaan eigenlijk, klopt dit??? (heb hier namelijk echt geen verstand van!)
Ben er nu wel achter gekomen dat mn haffie en ik op de zelfde dag jarig zijn!!! Lovers

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 07:07

Je hebt alleen eeen groen papiertje, dat klopt. Het is een uittreksel Haflinger register. Verder heb ik ook niets, op een paspoort van zijn chip na dan. Op het uittreksel staan bij mij de fokker, eigenaar, en ouders van de pony. En een beschrijving van de pony. Het uittreksel is A5 formaat, maar was A4 formaat voorheen. Er stond voorheen ook meer van de afstamming op.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 08:20

Ik heb ook alleen dit papier, en een kopie van het Oostenrijkse veulenpapier, maar dat is een extraatje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 11:33

Ik heb de afstamming erop, een kleine beschrijving, adres fokker en eigenaar, plaatje voor aftekeningen en overschrijvingsplaatsen. Dit is een A4, maar ik heb haar nog niet in het keurstamboek ingeschreven misschien dat je dan nog meer krijgt.