Pinkster concour in Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Pinkster concour in Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 21:18

Vandaag opweg naar Arnhem.
Omdat piggy een weekendje weg was met haar ouders ging Karin (stalgenootje)mee om voor te lezen en Maarten om te Groomen.
Ik zou eerst 's morgens starten maar toen bleek dat mijn tante jury was werd ik er 's middags ergens tussen gepropt bij de M1 en bij een andere jury.

Het was binnen losrijden en buiten starten binnen was het bloedje heet maar lekker rustig dus lekker gereden totdat ze een half uur uitliepen Scheve mond
Nouja lekker naar buiten (je zit daar meteen in het bos ) en daar een tijdje rondgestapt. Vervolgens weer naar binnen *pufpuf wat warm* nog even losgereden en op naar mijn eerste proef.
Ik had al een waarschuwing gekregen van een bokker dat het een slechte bodem was maar dit had ik niet verwacht het was iets wat mul maar echt veel stenen bovendien liep de ring een beetje heuvelaf (of heuvelop welke kant je op ging.
De jury kon niet bij C staan en stond er dus naast haha ik vroeg me af waar ik nou heen moest groeten heb het maar gedaan naar die boom bij c Lovers
Mijn tante had 's morgens in die ring al een grote straattegel uit een hoek gehaald Bloos maar lodewijk had eigenlijk weinig last van de stenen alleen middengalop heuvelaf vond hij geweldig:))
2de proef ging niet zo goed Karin las voor het een m2 proef voor en was helaas 5 keer te laat met lezen waardoor het meer op een sleur 'm maar om proef leek op de video.
Tja 2 keer eerste (of laatste ) als je alleen bent maar de eerste proef 162 en de 2de proef 159 punten.
Weer 2 winstpuntjes erbij nog 1 te gaan en dan heb ik een rose wolkje haha niet slecht van mijn o zo brave platpoot. precies 2 maanden geleden ben ik voor het eerst m2 gestart Lovers Ik ben echt onwijs trots op 'm!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:27

Gefeliciteerd Kim, echt super!!!! Lovers Enneuh Lottel platpoot? Wat dacht je van mijn tuigbok??? Sjeessss

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:32

hey kim!
Als ik dat had geweten dat jij wedstrijd had.
Ik was vandaag met mijn vriend in arnhem..
Waren eerst met de motor naar apeldoorn en toen verder naar arnhem...

Anders was ik wel even kmen kijken

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:54

c
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

-

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 23:52

Heb je de turbo-knop gevonden? Knipoog Haha!
Zo gaat t echt supersnel he!!
Gefeliciteerd! Haha!

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 00:06

wauw, super zeg, Party!!:#:#:#:# Gefeliciteerd

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 00:45

Hey, super zeg!! Dus ondanks het slechte terrein wél ff 2 winstpuntjes scoren... Netjes! Op naar de Z1!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 01:01

Gefeliciteerd! Geweldig zeg dat je toch nog twee winstpunten binnen wist te halen, ondanks het slechte terrein! Ben nu al ontzettend benieuwd naar je Z1 debuut! Ga je meteen door? Of blijf je nog een poosje M2 rijden? Wil d'r natuurlijk wel bij zijn als het zover is! Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 08:50

Echt SUPER!
Maar ja, jullie hebben er dan ook hard voor geoefend, dat realiseer ik me wel... dus echt verdiend hoor, gefeliciteerd!

Wil je me potverdorie de volgende keer ff vertellen wanneer je in Arnhem zit grommmmm...
Peter en ik wonen niet zo ver weg, en ik wil hem wat enthousiaster maken wat betreft dressuur.
Springwedstrijden vindt hij al machtig om naar te kijken, maar dat is ook niet zo moeilijk om te begrijpen:
het paard moet er OVERheen, en er mag geen balkje vallen en ook geen ruiter... *LOL*

Nu moet Peter nog enthousiast worden wat betreft dressuur, en ja, aangezien er maar 1 echte man in zijn leven is en dat is Lottel.... Lovers
Moet Lottel maar eens laten zien dat dressuur niet zo saai is om naar te kijken.
Als ik alleen al dat kontje van Meneer Platvoet zie! Kwijl

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 09:26

wow kim gaat lekker zo joh!!! nog 1 puntje en dan tralalalaa even t Z door vliegen Knipoog Haha! Haha!
gefeliciteerd hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 09:42

Jemig wat gaan jullie hard!!! Ik vind het echt heel erg leuk voor je dat het zo goed gaat! Die Lodewijk is echt een toppertje!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:17

Hardstikke goed kim. Weet je wta het leuke is? Je hebt het toch maar helemaal zelf gedaan met Lotteltje. Helemaal zelf zadelmak gemaakt en opgeleid. Dan doen er niet veel jou na, er zijn er genoeg die een paard kopen dat al wedstrijdervaring heeft en met de basis van een ander verder gaan. Dit geeft bij jou dus extra glans.

De hond is de betere mens

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 12:23

oooeh ga er bijna van blozen! Bloos
Ik hoop stiekem in september Z1 te gaan starten.
In juli en Aug ben ik niet van plan te gaan starten omdat Lodewijk nog aardig jong is en het moet voor hem leuk blijven.

enne Janna het liefst ging ik terug naar de L ik vind het zooooo eng allemaal brrrrrr Huilen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:32

Ik hoop dat het gaat lukken met die platpoot van jou, grinnik.

De hond is de betere mens

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:39

He wat goed!! Echt super van jullie!!

Wat na de Z? Haha! Want daar ben je voor het eind van het jaar ook wel mee klaar als ik het zo lees. Haha!

:evaw:

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 13:03

*schaam* nu komt er pas een reactie van mij!! Had het topic nog niet gezien. Bloos

Ik vond het al met al een geslaagde dag gisteren en Lot was zoals gewoonlijk weer superbraaf. Koele kikker!! Cool

Hmm... misschien heb ik bij het filmen wel op een verkeerd knopje gedrukt Kim en lijkt het daardoor wel op sleur em maar om proef Haha!

Vind het toch netjes van jou en Lot hoor, die punten!! Congratz!! Party!!

Ook erg kjoet van je dat je zei dat je Piggy/anouk toch wel erg miste! Zal ze erg blij mee zijn om dat te horen. Als jij het haar niet zegt dan doe ik het wel!! Haha!

Hmmm... toch maar een wat uitgebreider verslagje typen, dit bovenstaande is misschien ook een beetje magertjes *LOL*

Vorige week vroeg Kim of ik zin had om mee te gaan naar Arnhem. Ik had toch niets in de planning voor de tweede pinksterdag dus dat leek me wel gezellig (en ik moet tenslotte mijn erfenis genaamd Lot een beetje in de gaten houden Haha! ). Na een paar extra koppen koffie ben ik maar in de auto gestapt om naar Apeldoorn te rijden en daar zat het probleem al. Ik reed naar Apeldoorn Frusty maar moest naar Apeldoorn-noord Bloos Gelukkig had Kim zelf ook een wat vertraging opgelopen dus kwamen we vlak achter elkaar op stal aan. Kim was al druk in de weer met poetsen van het zadel en ik werd ook nog bijna ingevet. Kon gelukkig nog net wegduiken *LOL* Cool Hierna Lot opgehaald zodat hij zijn poetsbeurt en vlechtwerk kon ondergaan. Wat is het toch een brave sul dat ie zo rustig blijft staan Lovers

Na dit 'geteut' Knipoog konden we eindelijk op weg met die grote voor-wiel-drive met o zulke leuke knopjes (of was het nu four-wheel-drive Kim?? Knipoog ). Ik kon maar niet van die knopjes afblijven en wilde van elk knopje in die auto weten wat het deed. Ik ben gek op knopjes Tong uitsteken

Aangekomen op het terrein konden we makkelijk de auto en trailer kwijt. Even snel naar binnen gelopen om te betalen en hierna direct Lot van de trailer gehaald. Ach... wij hoefden niets te doen, hij liep er zelf wel uit op de automatische piloot! Haha!

BTW kim heeft eigenlijk helemaal geen grooms nodig, ze doet het opzadelen en alles eromheen zelf *LOL* ik heb alleen een zakje vast hoeven houden Haha!

Na het opzadelen kon er tot in den treure worden losgereden want het liep allemaal een beetje uit Frusty Maar goed.. uiteindelijk mocht Kim de ring in en kon ik aan het filmen (voor zover dat op sommige momenten mogelijk was want het was me toch soms ff stoffig!! Ik kon haar soms helemaal niet meer zien Haha! ). Bij de tweede proef had ze nog even de tijd om rustig rond te stappen omdat de jury geen boekje had... Verward

Na deze proeven snel Lottel afgezadeld en maar naar de kantine gegaan om te wachten, wachten, wachten en wachten. Ondertussen in no time een zak engelse drop leeggevroten en een snack naar binnen gewerkt (niet goed voor de lijn... Boos! ). Jaaaaah... toen kwam de uitslag, beker inontvangst genomen, auto starten en naar stal alwaar we snel alles hebben afgehandeld wat verzorging van het paard en de trailer betreft. Toen was het al weer 7 uur en tijd om terug te reizen naar Benneveld ondertussen nog nagenietend van een erg gezellige dag met mooi weer!!

Trouwens Kim... doet de auto het nog steeds goed of lag het toch echt aan mijn instralen?? Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:35

Gefeliciteerd zeg!!!

Erg goed ondanks het stof en de stenen Bloos
Ik sta daar en heb de hele dag op het terras gezeten Cool , doe je volgende keer je bokt-petje op? Kan ik je Lot IRL bewonderen!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers