Jessica (Obsession) met Obses in de proeven in Hattem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Jessica (Obsession) met Obses in de proeven in Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 18:37

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is en blijft een prachtig paard!! Kwijl Ze zal zo denk ik zelf wel een verslagje plaatsen. Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:45

ziet er goed uit! hoe is het gegaan?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:55

Ahh, Obsession is zoo mooi Kwijl Volgens mij is dit wel een winstpunt hoor, maar 1 ding is zeker, Obession en Jessica zijn een hele mooie combinatie Kwijl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:14

Mooie foto's, mooi paard, mooie amazone en ook nog een mooie combinatie en mooi weer gehad vandaag Haha!
Wat wil je nog meer ???
De uitslagen misschien ? Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:19

Ziet er netjes uit Haha! E-B (of B-E) halthouden... hihi de B11 soms Knipoog

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:55

Hardstikke mooie combinatie!! Alleen jammer dat sommige jury's daar geen oog voor hebben GRRRRRR... Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:11

Simone20 schreef:
Hardstikke mooie combinatie!! Alleen jammer dat sommige jury's daar geen oog voor hebben GRRRRRR... Verward


Daar ben ik dus blij mee. Vind niet dat iemand een winstpunt moet krijgen op de mooiheid van zijnpaard. Ik kan daar wel van kotsen Misselijk .

Als kom je met een bels binnen als jij een goede proef laat zien wat een winstpunt moet hebben moetje die ook krijgen.

Ik kots van al die ruiters die scoren op uiterlijk ipv kwaliteit en ik lach als die onderuit gaan in het M of Z.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:35

Prisca"]
[quote="Simone20 schreef:
Hardstikke mooie combinatie!! Alleen jammer dat sommige jury's daar geen oog voor hebben GRRRRRR... Verward


Daar ben ik dus blij mee. Vind niet dat iemand een winstpunt moet krijgen op de mooiheid van zijnpaard. Ik kan daar wel van kotsen Misselijk .

Als kom je met een bels binnen als jij een goede proef laat zien wat een winstpunt moet hebben moetje die ook krijgen.

Ik kots van al die ruiters die scoren op uiterlijk ipv kwaliteit en ik lach als die onderuit gaan in het M of Z.
[/quote]

ze heeft het ook over de combinatie, dat die 2 goed bij elkaar passen en zoals de foto's laten zien ook netjes de proef samen afleggen...

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:42

idd pris er staat toch niet dat een mooi paard punten moet krijgen?

NOu mn proeven gingen allebei perfect! heb nooit eerder zulke proever gereden! Simone was daarbij vandaar dat ze dat dus erbij gezet heeft.
Ik had maar 151 en 157 punten terwijl ik voor beide minstens 10 punten meer verdiend had.
gelukkig waren joleen , moinca simone dr moeder van joleen,mn ouders, mn instructrice melanie en dr moeder t daarmee eens dus ik ben gewoon genaaid!!!!!

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:44

leuk he sommige jury's
maar ja, iig 1 winstpunt, en ik vond het, voor zover ik het op de foto's kan zien meer waard dan 157 punten.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:46

Ja inderdaad lissy thanx voor t compliment ik ben er goed beroerd van hoor!
MN zelfvertrouwen is weer gedaald tot t nulpunt hoor!

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:46

Prisca"]
[quote="Simone20 schreef:
Hardstikke mooie combinatie!! Alleen jammer dat sommige jury's daar geen oog voor hebben GRRRRRR... Verward


Daar ben ik dus blij mee. Vind niet dat iemand een winstpunt moet krijgen op de mooiheid van zijnpaard. Ik kan daar wel van kotsen Misselijk .

Als kom je met een bels binnen als jij een goede proef laat zien wat een winstpunt moet hebben moetje die ook krijgen.

Ik kots van al die ruiters die scoren op uiterlijk ipv kwaliteit en ik lach als die onderuit gaan in het M of Z.
[/quote]

Pardon? Boos! Dat bedoelde ik dus niet zo he! We hadden het er vanmiddag nl nog over dat paarden met minder uitstraling bv een fjord (MIJN mening) net zo goed in het Z kunnen lopen! Ik vind het ook super tof dat zoiets gebeurd.. Ze reed gewoon 2 superproeven en ik vond dat daar best wat meer punten voor uitgedeelt mochten worden! Maar ja wie ben ik he..

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 21:54

Het waren echt super proeven! Ik snap dit dus echt absoluut niet. Boos! Deze punten slaan gewoon nergens op. Helaas is en blijft dressuur een jurysport! Frusty

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:56

Joleen schreef:
Het waren echt super proeven! Ik snap dit dus echt absoluut niet. Boos! Deze punten slaan gewoon nergens op. Helaas is en blijft dressuur een jurysport! Frusty


jaa, idd en als Jessica zegt dat het goed ging dan moet het dan ook wel goed zijn gegaan en op de foto's ziet het er ook keurig uit. En als iedereen het met de punten niet eens zijn is er toch wel echt iets aan de hand met die jury...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:00

aaah oliebol! balen is dat he als het voor je gevoel alles zo fijn gaat en je hebt dan zulke punten Frusty Frusty Had je wel prijs?

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 23:02

Jessica, je hebt echt een onwijs leuk paard, loop ook erg netjes.
Lekker veel massa, echt een mooi beest.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 23:05

obsession schreef:
Ja inderdaad lissy thanx voor t compliment ik ben er goed beroerd van hoor!
MN zelfvertrouwen is weer gedaald tot t nulpunt hoor!



Idd, ik herken dat wel, dat heb ik ook zo vaak gehad, ook vandaag met een paar puntjes waarvan mensen zeiden dat moeten 8tene n 7vens zijn stonden 6 sen en dat zijn zo de puntjes die je wilt. en verdient

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 11:16

Toch maar even (Obsession) achter de naam gezet om verwarring te voorkomen Lachen
Ik had het al een eerder gezegd maar ik vind die Obsession echt een leuk beestje!
Groetjesss van Jessica!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:53

Inderdaad een mooie combinatie, echt een schitterend paard! Kwijl

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:15

Wow, lekker ding, dat paardebeest van je!

En ach, of je nou 157 of 167 hebt, 't is een winstpunt! Maar het gevoel kan ik me wel voorstellen.......volgende keer beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 23:19

Je zelfvertrouwen nooit laten afhangen van de mening van één enkel persoon!!!!!!
Misschien heeft hij wel ruzie met z´n vrouw, last van z´n nierstenen, of z´n eerste grijze haren ontdekt.............
Het gaat om het gevoel wat je zelf hebt tijdens de proef, als je zelf lekker hebt gereden is dat het belangrijkste.
Gewoon aan de jury twijfelen en niet aan je zelf Knipoog

Bij het mennen hebben we meestal 3 juryleden bij de dressuur zitten, pas als die alle drie laag zitten maak ik me ongeveer 10 minuten zorgen, maar dan denk ik alweer aan de marathon Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 00:01

Noooooooooooit (!) druk om maken!
Je mag er natuurlijk flink om balen maar ga natuurlijk niet in de put zitten!

Je krijgt ook wel eens puntjes terwijl je ze eigenlijk niet verdiend had en helaas andersom net zo...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 06:54

Gefeliciteerd met je winstpunt, Jessica (Obsession).
Je hebt goed gereden hoor. Misschien had je met een andere jury wel meer punten gehad. Het is idd heel erg afhankelijk van wat de jury vindt. Niet iedere jury beoordeelt op dezelfde manier.

En Prisca, er zullen toch niet veel jury's zijn die hun beoordeling van de mooiheid van de paarden laten afhangen?

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:53

obsession schreef:
NOu mn proeven gingen allebei perfect! heb nooit eerder zulke proever gereden! Simone was daarbij vandaar dat ze dat dus erbij gezet heeft.
Ik had maar 151 en 157 punten terwijl ik voor beide minstens 10 punten meer verdiend had.
gelukkig waren joleen , moinca simone dr moeder van joleen,mn ouders, mn instructrice melanie en dr moeder t daarmee eens dus ik ben gewoon genaaid!!!!!


Ik heb laatst een proef gereden die volgens mijn instructrice super was en het tussen mij en een ander zou gaan om de eerste plaatst. Nou die ander won dus met 172 punten en ik werd 3e met 147 punten. Dan snap je het ook allemaal niet meer en het mooiste was dat ik een super middendraf had gereden en daarvoor een 5 kreeg met als commentaar verzet. Verward En de keer daarop had ik haar weer en echt een baggerproef gereden, wel de snelste tijd en toen had ik 143 punten, dan snap je het echt niet meer.

Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:00

Rot is dat he?
Wij hadden het pas ook: mijn instructrice ging mijn nieuwe paard op de 1e selectie van onze kring uitbrengen.
Echt: de eerste proef sloeg helemaal nergens op (resultaat 159) en de tweede proef was echt supernetjes en toen had ze 151 punten (wel bij een andere jury).
Ik had de proeven allebei op video staan en nog begrijp ik niet als ik de video opnieuw bekijk en het protocol ernaast leg, wat die jury er aan zag. (OK, sommige punten had hij wel gelijk, maar ja, proef was absoluut dik winstwaardig)

O ja, Obsession: wat lijkt jouw paard op die van mij joh.
Echt eng gewoon, die vergelijking. Die van mij heeft dan wel geen bles, maar voor de rest, qua bouw, qua type. De rillingen lopen over je rug.
Ik zal snel foto's scannen van mijn nieuwe kanjer, dan kan je het zelf eens zien! O ja, wat is de afstamming van jouw paard eigenlijk?