Balen: hebben jullie hier ook zo'n hekel aan ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Balen: hebben jullie hier ook zo'n hekel aan ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 21:07

Vanmiddag ging ik enthousiast op de fiets naar Remy toe Lachen . Dus eerst 6 kilometer gefietst met harde wind over van die rothobbelweggetjes waar je zo'n pijn van krijgt aan je kruis Lips are sealed . Kom ik op de manege aan: issie gesloten !!!!

De slagboom was gewoon potdicht, grrrrr Extreme duivel . Ik was zo'n ei geweest dat ik vergeten was dat het 1ste pinksterdag is vandaag Verward Verward . Stom stom.
Nou ja; dan maar even eroverheen klimmen want ik vertik het om direct die 6 kilometers terug te gaan fietsen als ik niet even bij m'n paardje ben geweest om te kunnen knuffelen. Haha!

Heb 'm direct nog maar even geborsteld en wat extra stro in z'n stal gegooid. Dat mocht dus eigenlijk niet maar ja. boeiuh !
}> Haha! Morgen is de manege open van 10 tot half 4; heb ik weer maar zo weinig tijd voor Remy.

Hebben jullie er ook zo'n hekel aan dat de manege gesloten is op feestdagen ????

groetjes,
Maud


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:28

bij ons is ie gewoon open alleen maar van 9 uur tot 20.00

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:30

bij ons is de manege voor pensionklanten ook gewoon open.
Ze kunnen ook niet dicht want het zou te gek zijn als je niet bij je paard kan komen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:39

Bij ons kun je ook van half 9 tot half 10 ('s avonds Haha! ) terecht, 365 dagen per jaar.

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:08

ik zal nooit op een stal gaan staan die met feestdagen gesloten is.ben ik eindelijk vrij kan ik niet eens naar m'n paard.nee dat nooit.

groetjes

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:14

bij ons issie open voor pensionklanten! gewoon netzolang als op een zondag!!
van 10 tot 5 Party!! lang genoeg om je paard te doen dus *LOL*

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:17

Goh Moon, bij mij precies hetzelfde... Schijnheilig *LOL* Maarre, je hebt idd meer dan genoeg tijd. Je kan er elke dag terecht. Ik heb er nooit te weinig tijd gehad gelukkig. Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:19

Gelukkig is onze stal eigelijk nooit gesloten. Ik vind het te gek voor woorden dat je niet eens bij je eigen paard mag komen omdat het toevallig een feestdag is. Juist dan hebben de meeste mensen eens fatsoenlijk tijd om naar hun paard te gaan.

Sprakeloos

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:22

Niet bij je paard kunnen? Dat is ontzegging van toegang tot eigendom en dus een strafbaar fiet!! En niet te zuinig ook. Niet dat het zin heeft om er een rechtzaak van te maken, maar ik vindt dit dus pricipieel niet kunnen. Ik wil naar mijn paard als mij dat uikomt, daar betaal ik voor.
Zou voor mij aanleiding zijn om per onmiddelijk te vertrekken, zo ik al op zo'n stal zou komen te staan.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:39

Vind ik idd ook belachelijk...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 10:30

bij ons de manege open van 8 uur s'ochtends van een uur of 11 s'avonds en dat is altij dmooi meegenomen!
het is oterecht dat je niet bij je paard kan komen op feestdagen! er is 1 dag dat alleen pensoen klanten mogen komen en dat is op donderdag!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 10:46

bij ons gewoon elke dag.
van smorgens vroeg tot savonds laat hoelaat weet ik niet precies.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 10:46

bij ons op de manege kunnen de pensionklanten altijd komen,feestdag of niet
omdat die nieuwe uitbaters er nogmaar van 1 mei zijn,zijn er nog maar alleen lessen op woensdag,zaterdag en zondag. binnen een kwartiertje ga ik toch naar de manege,de lesgeeftster komt ook,we gaan waarschijnlijk de pony's hun sokjes wassen en misschien zonder zadel door de wei rijden( en zien of dat een nieuwe pony kan springen,mocht ik doen Party!! Party!! )
dus de uitbaters zijn er niet altíjd,maar je kan wel altijd komen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 11:08

Ik kan er ook elke dag naartoe, op feestdagen hebben we vaak zelfs gewoon les, alleen vandaag toevallig niet. Maar vandaag zijn ze gewoon open alsof het een zondag is, van 10 tot 5 Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 15:45

Ja op de feestdagen zijn ze bij ons meestal van 9 tot 5 uur open en soms tot 6 uur...maar voor de pensionklanten zijn ze nooit een hele dag dicht, dat kan toch ook niet? Je paard moet er die dag toch ook uit? Verward

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 16:56

Ik sta op een pensionstal en daar kan je altijd terecht, in overleg ook 's avonds laat (is bij iemand achter het huis) ik zou het echt nietpikken als ze mij zouden verbieden om bij mijn pony te komen.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 20:43

De eigenaar van de manege pakt echt elke gelegenheid aan om een dagje te kunnen sluiten. Echt belachelijk gewoon.

Vaak is het ook nog zo dat je bijvoorbeeld 1ste kerstdag helemaal niet mag komen, en dat je de 2de kerstdag niet eens mag uitmesten of zo. dat is toch belachelijk ?!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:50

Dat zou i kdus echt super erg vinden! juist om mijn feestdagen heb ik veel tijd (want dan het ik natuurlijk ook vrij Haha!) TJa...ik mag komen wanneer ik wil, liever niet voor tienen, maar ik kom vaak zat al rond 9 uur halftien. Als ik echt vroeg weg wil (ronde zessen, zevenen o i d ) dan moet ik dat even melden, maar dat is dan ook geen probleem. Maakt niet zoveel hoe laat je 's avonds weggaat

Gelukkig! Er zijn een nadelen aan de stal waar ik sta, maar dit is een voordeel!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:09

Op de manege hier vlakbij gaan ze ook weleens dicht met feestdagen ,
pas met pasen dacht ik zelfs 2 dagen achter elkaar !!!

Da's helemaal fraai zeg , zou daar ook nooit een paardje willen hebben en dit is een van de redenen .

Eigenaar moet het zelf weten en pensionklanten kiezen er zelf voor
om hun paard daar neer te zetten , maar eigenlijk vind ik het erg a=sociaal tegenover de paarden... Boos!

En heb je eindelijk eens goed de tijd , mag je nog geeneens naar je paard toe die maar in stal staat weg te stinken... Frusty

1 dag alla , maar 2 dagen Verward Lips are sealed

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:14

Ik zou ook niet op een manege gaan staan waar ik niet altijd bij mijn paard mag komen.

Als de eigenaren van de manege zo graag geen mensen op het terrein willen op feestdagen, moeten ze maar geen pensionklanten aannemen vind ik.

Op mijn oude stal mocht je gewoon altijd komen, op de manege waar ik daarna stond werden de openingstijden aangepast en op de stal waar ik nu sta, gelden op dit soort dagen de openingstijden die op zondag ook gelden.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Marije_jiplover

Berichten: 25297
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:59

pmarena schreef:
Op de manege hier vlakbij gaan ze ook weleens dicht met feestdagen ,
pas met pasen dacht ik zelfs 2 dagen achter elkaar !!!

Da's helemaal fraai zeg , zou daar ook nooit een paardje willen hebben en dit is een van de redenen .

Eigenaar moet het zelf weten en pensionklanten kiezen er zelf voor
om hun paard daar neer te zetten , maar eigenlijk vind ik het erg a=sociaal tegenover de paarden... Boos!

En heb je eindelijk eens goed de tijd , mag je nog geeneens naar je paard toe die maar in stal staat weg te stinken... Frusty

1 dag alla , maar 2 dagen Verward Lips are sealed


Dat klopt niet hoor, de manege is op 1e kerstdag, 1e paasdag en 1e pinksterdag gesloten en op alle 2e dagen zijn er aangepaste openingstijdenen en oja, 1 januari is de boel ook gesloten.
En ach, ja, ik vind het niet zo heel erg, ik weet dat de manege eigenaar wel controleert bij de paarden, want heb al meerdere keren gehad dat er een eigenaar van een pensionpaard voor iets wordt opgebeld ofzo en dat de diernarts gebeld wordt als er iets niet in orde is.
Het paard wordt dus wel verzorgd en van een vrije dag krijgen ze ook niets hoor. En op zo'n dag hoef ik mezelf dus weer niet schuldig te voelen als ik eens echt een dag uit ga, terwijl dat eigenlijk mijn dag is om Duvel of Jip te verzorgen.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 17:23

Pas werd er hier verteld dat de manege met pasen (dacht ik) 2 dagen dicht was , en er is ook geen paard bij jullie vandaan op de wei geweest ,
en het was ook lekker rustig op straat , dus dat klopt dan wel denk ik ?

Maar dan nog zijn het heel veel dagen , moet een staleigenaar voor zichzelf weten maar erg fraai vind ik het niet , doe dan aangepaste openingstijden ofzo , en als je de boel dicht wilt gooien op een doordeweekse dag ipv zo vaak met feest dagen.....

Ik kan heel goed begrijpen dat heel veel bokkers en andere paardenmensen hier niets van moeten hebben , is niet leuk natuurlijk ....

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 20:28

ik kan gewoon altijd erin, gelukkig maar...
ik heb gewoon de sleutels dus als ik erin wil ga ik erin he...
ik moet er echt niet aandenken dat ik alleen tussen bepaalde tijd kan...soms ga ik eerst naar de stad ofzo, of we maken een lange buiten rit en dan ga ik echt niet om 5 uur naar huis ofzo!!ook niet op zondag dus..moet er niet aandenken..

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 11:30

bij onze manege kan je ook gewoon elke dag!
op zondag is de manege tot 5 uur open, maar als je een wedstrijd heb vinden ze het niet erg dat je later komt.

Ik zou het niet kunnen hoor, een paard de hele dag laten staan, vooral niet met dat mooie weer!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 12:45

ikke schreef:
Niet bij je paard kunnen? Dat is ontzegging van toegang tot eigendom en dus een strafbaar fiet!! En niet te zuinig ook. Niet dat het zin heeft om er een rechtzaak van te maken, maar ik vindt dit dus pricipieel niet kunnen. Ik wil naar mijn paard als mij dat uikomt, daar betaal ik voor.
Zou voor mij aanleiding zijn om per onmiddelijk te vertrekken, zo ik al op zo'n stal zou komen te staan.


Helaas ikke gaat dat niet op omdat je toen je er ging staan akkoord ging met de regels en dit soort dingen vallen onder de regels.

Bij ons is de stal op dit soort dag tot 11 uur s morgens open en ikvind het prima. Heerlijk lekker een dag rust en andere dingen doen. En het is ook fijn voor de paarden zo´n rustige dag op stal.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, carina, Chantalla, Earth, Kla4tje, Miran, Muga, nick_en_ik, Patriesje, senna21, SplashIsLief, Sure_lee, SusanH en 87 bezoekers