Paardenmarkt Heenvliet.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brithany

Berichten: 96
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: holland

Paardenmarkt Heenvliet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 17:41

Hallo,
Weet iemand hier tot hoe laat er paarden zijn op de paardemarkt,want ik wil er niet zo heel vroeg heen ,maar nu hoorde ik dat om 10 uur alle paarden al weg zijn is dat zo of niet.

Groetjes Brithany. Party!! Party!! Party!! Party!!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:45

Van 4.00 uur tot 6.00 's nachts is er aanvoer van de paarden en pony's, en van 6.00 uur tot 14.00 ('s middags) is er paardenmarkt. Stopt dus pas om 2 uur 's middags en niet om 10 uur.

Hoezo? Ga je voor een paardje kijken? Party!!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

brithany

Berichten: 96
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 18:22

Nee we gaan alleen voor de gezelligheid daar heen ,wel zijn we op zoek naar een Fjord ,dus als iemand iets weet,er moet een meisje van 8 jaar op komen te rijden en hij moet aangespannnen kunnen(het liefst)anders moeten we hem dat leren.
Groetjes Brithany. Party!! Party!! Party!! Party!!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 10:29

ik wil niewt zeuren hoor,maar is zo'n fjord dan niet te sterk voor een meisje van 8 jaar oud? zelf heb ik er af en toe nog moeite mee om ze stil te laten staan als ze net geraced hebben.
Maar goed iedereen z'n eigen beslissing.Zelf zou ik eerder voor zo'n iemand naar een welsh pony gaan kijken.

Wodan en ik onderweg in de M2

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 10:30

wodan schreef:
ik wil niewt zeuren hoor,maar is zo'n fjord dan niet te sterk voor een meisje van 8 jaar oud? zelf heb ik er af en toe nog moeite mee om ze stil te laten staan als ze net geraced hebben.
Maar goed iedereen z'n eigen beslissing.Zelf zou ik eerder voor zo'n iemand naar een welsh pony gaan kijken.


Ik denk dat je ook een fjord op die manier kan beleren, dat het gewoon goed naar de hulpen is. Er lopen ook fjorden hoog in de dressuur, en ik mag aannemen dat die niet dat probleem hebben.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 11:31

Als het goed is ging er een Fjord van Manege Tinte heen ,
erg braaf beestje heb ik gehoord , misschien ben je die nu aan het kopen Knipoog ?

brithany

Berichten: 96
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 23:21

pmarena schreef:
Als het goed is ging er een Fjord van Manege Tinte heen ,
erg braaf beestje heb ik gehoord , misschien ben je die nu aan het kopen Knipoog ?


Heette deze fjord soms Beauty?

Groetjes Brithany. Party!! Party!! Party!! Party!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 07:56

XoNo"]
[quote="wodan schreef:
ik wil niewt zeuren hoor,maar is zo'n fjord dan niet te sterk voor een meisje van 8 jaar oud? zelf heb ik er af en toe nog moeite mee om ze stil te laten staan als ze net geraced hebben.
Maar goed iedereen z'n eigen beslissing.Zelf zou ik eerder voor zo'n iemand naar een welsh pony gaan kijken.


Ik denk dat je ook een fjord op die manier kan beleren, dat het gewoon goed naar de hulpen is. Er lopen ook fjorden hoog in de dressuur, en ik mag aannemen dat die niet dat probleem hebben.
[/quote]

Heej Collin,
Het probleem is juist een fjord die goed aan de hulpen is, die dan niet geschikt is voor een guppie van 8.
Mijn fjordenbeest is super aan elke hulp, maar absoluut niet geschikt meer voor een kind (toen ze net ingereden was en nog niks snapte wel).
Fjorden zijn te eigengereid voor een kind van 8, die kan nog niet reageren op de streken van een fjord en vooral niet op zijn kracht.
Mijn visie: fjorden zijn geen kinderpony's, uit het oogpunt van veiligheid.
Maarja wie ben ik....

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 08:54

Wat dacht je van een kruissing Fjord? Ik heb pas een shetlander x fjord verkocht het liefste beestje op aarde. Wel wat ouder, maar is naar een meisje van 6. Je kan alles met hem doen en dan ook alles. Hij is ook aangespannen, maar helaas is deze lieverd al verkocht. Het was een verkleinde Fjord met lange manen en iets minder steviggebouwd. En als je toch zo graag een Fjord zoekt ga dan naar Het Fjordenpaard in Een dat ligt in Drenthe allemaal Fjorden en ze handelen wat. Ik ben daar op ponykamp geweest en er zitten echt wel leuke pony's tussen.

Silvester staat TE KOOP!!!

pmarena

Berichten: 47928
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:49

brithany"]
[quote="pmarena schreef:
Als het goed is ging er een Fjord van Manege Tinte heen ,
erg braaf beestje heb ik gehoord , misschien ben je die nu aan het kopen Knipoog ?


Heette deze fjord soms Beauty?

Groetjes Brithany. Party!! Party!! Party!! Party!!
[/quote]

Nee , Dikkie , maar hij staat er weer gewoon dus je hebt 'm niet gekocht Haha! !

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:54

Vippie schreef:
[Heej Collin,
Het probleem is juist een fjord die goed aan de hulpen is, die dan niet geschikt is voor een guppie van 8.
Mijn fjordenbeest is super aan elke hulp, maar absoluut niet geschikt meer voor een kind (toen ze net ingereden was en nog niks snapte wel).
Fjorden zijn te eigengereid voor een kind van 8, die kan nog niet reageren op de streken van een fjord en vooral niet op zijn kracht.
Mijn visie: fjorden zijn geen kinderpony's, uit het oogpunt van veiligheid.
Maarja wie ben ik....

Viv
[/quote]


Helemaal met je eens Viv, hoe lief mijn fjordenbaaltje ook is, een kind van een jaar of 8 zou ik er niet gauw opzetten. Ja voor een rondje stappen aan de hand.

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 15:41

hoi

weten jullie een paardmarkt omgeving Ede ?
oja kan iemand mij
quote uitleggen

groetjes Anna

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Bellatrix, joyce83, karinmanon, snorkel1986 en 38 bezoekers