voorlezen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

voorlezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 14:44

mijn zus moest vandaag op wedstrijd met 2 paarden en met allebei 2 proeven. Ik moest ook nog een kennis voorlezen.... Ik heb 6 proeven moeten voorlezen, kep hartstikke keelpijn!! Frusty Frusty moesten ook nog elke keer een pokke eind lopen naar de trailer. gelukkig was het mooi weer.... *LOL* *LOL*
proeven gingen trouwens wel heel goed


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:46

Haha, 6 nog maar? Ik heb wel eens 25 / 30 proeven voorgelezen op één dag.... Maar toen kon ik ook geen woord meer uitbrengen hoor! Dat doe ik ook echt niet weer.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 15:45

jezus, 30 proeven ik moet er niet aan denken....
met kerst moesten mijn zus en ik jureren op de onderlinge wedstrijd van een manege bij ons in de buurt en om het een beetje snel te laten verlopen moest zo'n meisje dat daar lesgeeft al die kleine kindjes voorlezen .... ze hadden meer dan 50 deelnemers........
vond het wel heel knap van dr, maar ik denk dat ze ook wel ff keelpijn heeft gehad...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 16:25

Ik heb er laatst ook iets van 30 voorgelezen en eigelijk nergens last van. Achja, ik praat sowieso nogal veel... Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 19:42

a.s de vrijdag moet ik ook 12 proeven voorlezen ben benieuwd hoe dat gaat met mijn stem k ben de laaste tijd hem soms kwijt Kusje

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:33

Ik heb op een manegewedstrijd ook weleens voorgelezen *LOL* meestal waren dat toch wel 40 combinaties achter elkaar Haha!
Maar ik ben er wel aangewend geraakt, heb een tijdje zelf geen wedstrijd gereden omdat ik geen paard had dat mee kon en dan lees je ook wel veel voor...drie/vier Z-combinaties waren geen uitzondering en in die 20/60-bak moet je helemaal zo brullen...*LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:50

Joleen schreef:
Ik heb er laatst ook iets van 30 voorgelezen en eigelijk nergens last van. Achja, ik praat sowieso nogal veel... Haha!


Hehe same here!! Niet dat ik er ooit 30 heb voorgelezen, maar van dat praten..... Haha! Lips are sealed

Ik moest laatst Jessica voorlezen en ook een stalgenootje van haar, die daar ook moest rijden. Zij moest voor Jess in beide ringen.
Ik had haar voorgelezen en toen Jess dus;
Eerst proef 12. Dat ging allemaal prima. Toen naar de volgende rin en dara moest ik dus proef 11 lezen. Begon ik vrolijk weer in 12! *oeps* Jess had het na een paar punten door! Gelukkig mocht ze bijna helemaal opnieuw beginnen, maar het was wel heel dom! En ze had in de auto nog gezegd niet fout lezen he en ik zo nee dat heb ik nog nooit gedaan Bloos
Naja gelukkig had ze in beide proeven nog wel een wp, maar wel min 2 in de tweede proef! Plingomme Do* Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:06

ik lee sop de manege ook wel is de f1tjes voor!
en dat zijn er meestal ook wel 20 op een dg ofzo


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 22:11

Ik lees ook altijd voor bij onze onderlinge wedstrijdjes en ook bij degenen die "echt" wedstrijd rijden. Ik schijn nogal hard te kunnen kwèkken, wat vooral handig is bij buitenwedstrijden.

In het begin was degene die ik altijd voorlees trouwens zo zenuwachtig dat ze alvast maar met de proef begon, terwijl ik nog niks gelezen had. Bij X zag ik ineens een heel groot vraagteken boven haar hoofd verschijnen omdat ze ineens besefte dat ze helemaal niet wist wat ze moest doen... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Azhari, Cantheon, Jihama, juniper, Meert, mmajar, Ted_Zale, Vagabondo en 47 bezoekers