Hij heeft me dit keer echt gebeten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Hij heeft me dit keer echt gebeten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 19:02

Zo ik schrok me echt dood.. Normaal loopt hij wel een beetje te happen, maar nooit gemeen of zo. Maar vandaag beet hij me gewoon 2 keer voluit in mijn rug. Ben nu hlemaal blauw Huilen . Ik was echt super kwaad.

Ben al een tijdje hem proberen dit afteleren. maar hij is zo super hard leers. Doet het vooral als je met heb stapt. het is gewoon niet leuk meer.

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 19:07

tsooooooooo hehe!!!!
eindelijk iemand die dat ook heeft!!!
ik heb het met een ruin want hij moest een paar weken
stilstaan vanwegen dat hij geopereerd werd! nou na 3 weken was ut
echt nie meer leuk en mocht ik hem eindelijk weer gaan lopen!
nu loopt hij gelukkig weer aan de longe maar in de winter deed hij het ook altijd in me schouder bijten en als ik me dan omdraaide dan schok hij want hij wete dat ie dat nie mag!
laatst beet hij me weer en ik had maar wat heel duns aan in mijn arm
hele bloeduitstorting!!!
Boos! Boos! Boos!
hij leert het nu eindelijk een beetje af!
en hij is nog wel ruin! maar hij heeft echt nog zijn hengste periodes!!
dan denkt ie dat ie weer hengst is Cool Cool Cool Cool Party!! Party!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:27

Ahh, dat probeert Avalon ook nog vaak, maar ook nooit gemeen bedoelt. Hij krijgt echt meteen een knal en daar is hij wel van onder de indruk....Nu doet hij het wel wat minder, maar ik blijf opletten met hem.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:54

Remyknol van mij doet het ook wel eens als ik met hem aan het halster aan het stappen ben.

Dan probeert hij me echt vol in m'n schouder te bijten.
Vorige keer verwachtte ik al dat hij het weer ging doen en toen heb ik de zweep erbij gepakt. Toen hij me beet heeft hij dus ook een flinke tik gehad en toen heb ik 'm flink opgejaagd en moe laten racen. Ophouden met die onzin.

Sinds toen heeft hij het niet meer gedaan gelukkig.

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 22:03

terugbijten Haha!
of een keer heel gemeen zon velletje pakken
even laten voelen dat wij geen voer zijn Vingers aflikken
als ze mij bijten bijt ik terug of ik knijp heel gemeen even ergens in een velletje }>
zo leren ze het wel
maar het is natuurlijk heel vervelend
nou hopelijk zal hij niet vaak meer bijten
xx jen

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 23:11

Ik vraag me af waarom paarden als je met ze aan het lopen bent in je schouder zitten te happen. Omega bijt niet, alleen als ik met hem aan het lopen ben probeert hij mij in mijn schouder te bijten. Ik vraag me af of ze daar wat mee willen zeggen/uitdrukken of dat het gewoon ge-etter is. Hij weet dat het niet mag en toch probeert hij het iedere keer weer. Met mijn vorige paard was dat ook al zo.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 07:12

Ik denk dat je veel eerder in had moeten grijpen. Ook dat beetje happen moet je afstraffen (het hangt van het paard af hoe, soms is een flinke schreeuw voldoende, soms is knal nodig, als het maar direct gebeurt nadat hij het probeert). Je paard is continu bezig om zijn grenzen te verleggen en als jij dat laat begaan door niet te reageren....Levensgevaarlijk.