Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ods schreef:Dienstmededeling
Het heeft langer geduurd dan ons allemaal lief was maar met het team is besloten de regels mbt het plaatsen van foto’s is aangepast. In het kort komt het er op neer dat alle Western gerelateerde foto’s zijn toegestaan. Dit kunnen zijn showfoto’s, trainingsfoto’s, beleren van Western gereden paarden en buitenritfoto’s. Zoals eerder blijft Halter ook welkom op WN-ITP.
Weidefoto’s, veulens, portretfoto’s en andere ‘Lol met mijn knol’ foto’s blijven thuis horen op ITP. Je kan dan een linkje plaatsen in dit topic zodat iedereen je topic kan vinden.
Overigens gelden deze regels ook voor filmpjes die jullie willen plaatsen.
Redneck schreef:Ods schreef:Dienstmededeling
Het heeft langer geduurd dan ons allemaal lief was maar met het team is besloten de regels mbt het plaatsen van foto’s is aangepast. In het kort komt het er op neer dat alle [discipline] gerelateerde foto’s zijn toegestaan. Dit kunnen zijn showfoto’s, trainingsfoto’s, beleren van [discipline] gereden paarden en buitenritfoto’s. Zoals eerder blijft Halter ook welkom op WN-ITP.
Weidefoto’s, veulens, portretfoto’s en andere ‘Lol met mijn knol’ foto’s blijven thuis horen op ITP. Je kan dan een linkje plaatsen in dit topic zodat iedereen je topic kan vinden.
Overigens gelden deze regels ook voor filmpjes die jullie willen plaatsen.
Eh, ik ben hartstikke blond(echt), maar wat is er nu eigenlijk veranderd ten opzichte van dit?
Quote: Vanaf 29-05-08 is daarom het nieuwe beleid van WN-ITP dat er alleen nog écht [discipline] gerelateerde fototopics met werkfoto's geplaatst mogen worden. Hierbij kun je denken aan foto's van je training of les, op wedstrijd, clinic of tijdens een trail-ride. Andere fototopics zullen worden verplaatst naar de algemene fora: een fotoshoot met portretfoto's naar ITP, de foto's van de geboorte van een veulen naar Kraamstal-ITP. End quote.
Vera schreef:Veulenfoto's en weidefoto's kunnen gewoon in de link en daar lijkt me niks mis mee. Zeker als ze eerst in WNITP geplaatst worden, dan hebben we ze toch al gezien
Vera schreef:De foto's zoals van Sonja met Milena op een buitenrit kunnen nu gewoon blijven staan en ook het beleren van paarden, etc.
Die werden eerst allemaal verplaatst.