[WN] [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

[Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 18:58

Dienstmededeling

Het heeft langer geduurd dan ons allemaal lief was maar met het team is besloten de regels mbt het plaatsen van foto’s is aangepast. In het kort komt het er op neer dat alle Western gerelateerde foto’s zijn toegestaan. Dit kunnen zijn showfoto’s, trainingsfoto’s, beleren van Western gereden paarden en buitenritfoto’s. Zoals eerder blijft Halter ook welkom op WN-ITP.

Weidefoto’s, veulens, portretfoto’s en andere ‘Lol met mijn knol’ foto’s blijven thuis horen op ITP. Je kan dan een linkje plaatsen in dit topic zodat iedereen je topic kan vinden.
Overigens gelden deze regels ook voor filmpjes die jullie willen plaatsen.

Paintlinger

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:02

Lijkt me prima :j

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP update pagina 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:05

Dank je Ods, eindelijk een antwoord :)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 20:16

*\o/*

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 21:27

Klinkt goed :D

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:44

Kan ik goed mee leven! :j :D

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 23:01

Bedankt voor de reactie!
Ik denk dat het hiermee al een stuk leefbaarder wordt voor iedereen :)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:42

+:)+

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:22

*\o/* Super, bedankt Mods.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:38

Jaaaah, mooi werk. +:)+ *\o/*

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 08:41

Fijn! :)

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:10

Hurray!! :-D

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 09:11

Joepie!!!!! Prima beslissing mods! :D

Misschien heeft die boktenquite dan toch zin gehad.....

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 11:23

Super!! +:)+
Hoeven we niet zoveel meer te zoeken :D

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 12:00

Hey leuk we kunnen weer foto`s neerzetten..... *\o/*

Dank je wel Ods +:)+

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 22:23

Ods schreef:
Dienstmededeling

Het heeft langer geduurd dan ons allemaal lief was maar met het team is besloten de regels mbt het plaatsen van foto’s is aangepast. In het kort komt het er op neer dat alle Western gerelateerde foto’s zijn toegestaan. Dit kunnen zijn showfoto’s, trainingsfoto’s, beleren van Western gereden paarden en buitenritfoto’s. Zoals eerder blijft Halter ook welkom op WN-ITP.

Weidefoto’s, veulens, portretfoto’s en andere ‘Lol met mijn knol’ foto’s blijven thuis horen op ITP. Je kan dan een linkje plaatsen in dit topic zodat iedereen je topic kan vinden.

Eh, ik ben hartstikke blond :o? (echt), maar wat is er nu eigenlijk veranderd ten opzichte van dit?

Quote: Vanaf 29-05-08 is daarom het nieuwe beleid van WN-ITP dat er alleen nog écht western gerelateerde fototopics met werkfoto's geplaatst mogen worden. Hierbij kun je denken aan foto's van je training of les, op wedstrijd, clinic of tijdens een trail-ride. Andere fototopics zullen worden verplaatst naar de algemene fora: een fotoshoot met portretfoto's naar ITP, de foto's van de geboorte van een veulen naar Kraamstal-ITP. End quote.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:15

Nu nog de weidefoto's en veulenfoto's van de westernrassen erbij (QH, PH, Ap), dan word het misschien weer gezellig hier.......

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 08:25

Ik ben ook net blond geworden maar Ods kan vast wel alle verschillen even uitleggen. In mijn optiek is WN-ITP nog steeds gericht op 'Onderwerp' en is er weinig veranderd. :?

Het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat het onderwerp 'Trailride' vervangen is door 'buitenrit' en om daar nou zo om te juichen........ :\

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 08:42

Ik vind het 'n mooi gebaar +:)+ maar ik blijf van mening dat het mogelijk moet zijn om het aan de topicstarter over te laten op welk forum hij/zij foto's plaatst en dus de weide/veulen/grondwerk/etc-foto's van westernpaarden gewoon toe te staan op WN-ITP.

In een steeds groter (en daarmee onoverzichtelijker) wordend Bokt is het m.i. onvermijdelijk dat de sub-fora een belangrijker rol gaan spelen. Waarom moeten WN bokker naar fora gestuurd worden waar ze verder geen interesse in hebben?

Is het niet mogelijk om bij wijze van proef toe te staan dat alle foto's waarvan de topicstarter vindt dat die WN-gerelateerd zijn op WN-ITP te plaatsen? Ik denk namelijk dat dit zichzelf aardaig zal gaan reguleren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 09:48

Redneck schreef:
Ods schreef:
Dienstmededeling

Het heeft langer geduurd dan ons allemaal lief was maar met het team is besloten de regels mbt het plaatsen van foto’s is aangepast. In het kort komt het er op neer dat alle [discipline] gerelateerde foto’s zijn toegestaan. Dit kunnen zijn showfoto’s, trainingsfoto’s, beleren van [discipline] gereden paarden en buitenritfoto’s. Zoals eerder blijft Halter ook welkom op WN-ITP.

Eh, ik ben hartstikke blond :o? (echt), maar wat is er nu eigenlijk veranderd ten opzichte van dit?

Quote: Vanaf 29-05-08 is daarom het nieuwe beleid van WN-ITP dat er alleen nog écht [discipline] gerelateerde fototopics met werkfoto's geplaatst mogen worden. Hierbij kun je denken aan foto's van je training of les, op wedstrijd, clinic of tijdens een trail-ride. Andere fototopics zullen worden verplaatst naar de algemene fora: een fotoshoot met portretfoto's naar ITP, de foto's van de geboorte van een veulen naar Kraamstal-ITP. End quote.

Dat was idd ook het eerste dat ik dacht... Dacht nog even dat het aan mij lag. ;)
Volgens mij is er weinig veranderd met hoe het eerder was. Jammer...

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:19

Hè, gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was die geen verschillen kon ontdekken ;)

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:29

Moet je nagaan :o ...zo lang niet geweest..en ik dacht echt dat er verandering was..maar als dat idd alleen is te vinden in 'Trailride' = 'buitenrit'...dan juig ik nog even niet... -O-

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:34

Ik denk dat het wel een verbetering is.
De foto's zoals van Sonja met Milena op een buitenrit kunnen nu gewoon blijven staan en ook het beleren van paarden, etc.
Die werden eerst allemaal verplaatst.
Dus laten we het eerst eens even in de praktijk bekijken alvorens er weer op alle slakken zout gelegd wordt ;)

Veulenfoto's en weidefoto's kunnen gewoon in de link en daar lijkt me niks mis mee. Zeker als ze eerst in WNITP geplaatst worden, dan hebben we ze toch al gezien 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:48

Ik geloof niet dat er sprake is van op slakken zout leggen Vera... :j Ik heb zitten lezen en kon op de verandering van trailride in buitenrit na, geen verschillen ontdekken. It's a fact. ;) Hoe het zich in de praktijk uitwijst is idd afwachten...

Vera schreef:
Veulenfoto's en weidefoto's kunnen gewoon in de link en daar lijkt me niks mis mee. Zeker als ze eerst in WNITP geplaatst worden, dan hebben we ze toch al gezien 8-)

:+ :D

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:26

Vera schreef:
De foto's zoals van Sonja met Milena op een buitenrit kunnen nu gewoon blijven staan en ook het beleren van paarden, etc.
Die werden eerst allemaal verplaatst.

Als je de (oude) regels bekijkt, zijn deze topics ten onrechte verplaatst. Beleren van jonge paarden valt onder training en een buitenrit is eigenlijk hetzelfde als een trailride... 8-)