wedstrijd gereden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

wedstrijd gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 16:59

en het ging best lekker!!
Ik moest een proefje rijden(M2) en 2 x springen in de B.
Ik moest om 11 uur mn proefje rijden,maar het was ingelopen en ik was te laat,dus dat was haasten!
Het ging voor mijn gevoel wel redelijk,je hebt echt heel weinig tijd om een travers in te zetten.omdat het zo'n klein stukje hoeft,dus dat ging niet echt,en mn keert wendingen zijn nog niet zo als het hoort Verward .
Maar ik was tweede met 163 punten,dus het viel mee.

Toen snel omzadelen voor het springen, het eerste parcours ging wel goed, en foutloos dus mocht ik barrage en die was ook weer foutloos,daar werd ik tweede (op stijl,ze gaat nog een beetje te hard)

Tweede parcours,weer foutloos en foutloos in de barrage! dus ik was eerste,omdat er geen andere foutloos waren,de jury zei dat ik veeeel te hard ging(de rem is af en toe een beetje zoek Haha! )dat was dus ook niet bepaald op stijl Tong uitsteken

En toen het allerleukste, de ereronde Party!!
mevrouw vond het prachtig ,ze ging nog harder dan in het parcours Extreme duivel

Nou,5 winstpunten gehaald vandaag!En wp-en in het springen dus ik mag gaan crossen,daar heb ik echt zin in! Wie gaat er ook naar het Dijkgatsbos?

O,ja ik heb nu 6 wp-en in de M2 (sparen voor een hoedje!)
maar ik weet niet of ik met stang en trens wil gaan rijden,omdat ze het op een trens ook gewoon goed doet,wat raden jullie me aan?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:22

c
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 08:42

Ik ga nog de kampioenschappen van de zomer in de M2 rijden,en daarna gelijk Z1 starten.
Ik heb er echt zin in,het is echt spannend om voor de eerste x Z te rijden,maar ik moet nog wel ff goed oefenen. Ze appuyeert (meestal) al wel goed en zo'n eenvoudige galopwissel doet ze ook al,het is alleen allemaal nog niet zo goed bevestigd.

Bedankt voor je advies!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 17:03

hey ger! wat goed joh!!lekker al die winstpunten!!had je me pb nog gehad??de volgende keer kom ik echt langs hoor!!!! Haha!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 17:03

nee,ik was bij mn eigen owf-clubje,anders moet je ook een keer hier komen starten!
Kom ik weer een keer bij jou langs.
Zijn er hier in de buurt (behalve het Dijkgatsbos)eigenlijk nog meer crossen?Die zijn zeker heel ver weg allemaal Huilen
Doeg!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 15:06

ja! Die ken ik!Ik rij twee keer in de week met m in de les Clown Extreme duivel