bezweten paard will konstant met haar hoofd haar bene schur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

bezweten paard will konstant met haar hoofd haar bene schur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 08:45

beetje raar maar ik heb een probleem, Foalidge zo dra ze bezeten is al is het maar een beetje wil dan met haar hals naar beneden en maar schuren langs dr knie , goed dat vind ik niet erg maar mevrouw moet en zal alle bij haar bene doen en zelfs een buik er bij ze gaat helemaal door haar voorbene zodat ik zelf bijna met me voeten op de grond sta (terwijl ik nog in het zadel zit) en haar kont staat nog gewoon, hoe ik ook probeer haar aan te sporen zodat ze mischien weer normaal wil doen het help niet tot dat ze klaar is, wat kan ik daar nou aan doen??? als he er op zit en ze gaat door haar knieen is het niet of dat het hele paard in eens in stort en het is heel eng,,,,je weet niet of je er nou op moet blijve of afstappen wie heeft er raad op? Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 08:59

Niet laten jeuken.
Dit is iets wat jij je paard aanleert.
Dadelijk komt hij nog eens met zijn been in de teugel, en dan zijn de poppen aan het dansen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:35

idd niet laten schuren, desnoods een tik op haar hals/schouder geven als ze met haar hoofd naar beneden wilt gaan! Succes

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 13:51

Hee Cath!! Hoe is het in NZ? Alweer bijna winter bij jullie? }>

Gewoon aanpakken die hap hoor, aan het werk zetten, niet laten schuren. Als ze het wel doet zorgen dat ze voorwaarts gaat (met zweep, been, maakt niet uit - als ze maar vooruit gaat) en dan belonen. Ze kan vast niet al lopend door haar knieën... Lachen succes!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:11

Gewoon niet toestaan. Ze wacht maar even.
Gipsy schuurt ook graag, maar pas nadat ik afgestapt ben en het hoofdstel uitgedaan heb. Geen seconde eerder. Dat kun je ze gewoon leren. En ze hebben heel snel door dat ze maar beter gewoon braaf kunnen wachten omdat het ander nog veeeeeel langer gaat duren!

Nulla tenaci invia est via

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:24

Ik heb ook altijd als ik van avant afstap en ik wil haar meenemen lukt dat bijna niet want ze blijf tegen me aabnschuren Scheve mond


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:29

Aan mij schuren is helemaal verboden, dat vind ik wel zo gruwelijk irritant!

Nulla tenaci invia est via

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 14:59

Mijn paard is bij de fokker al aangeleerd... na het rijden even tussen mijn handen/washand de mondhoeken frummelen... dat vind ie zo lekker!
Tijdens het rijden doet ie dat niet.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 16:51

Let eens goed op waarmee het schuurt.
Mijn vorige verzorgpaard deed dit echt met haar wang en wilde echt niet stoppen.
Wij de tandarts erbij gehaald en wat bleek, heel wat haken en andere problemen. Sinds dat verholpen was deed ze dit helemaal niet meer.
Ze deed het dus omdat het pijn deed, jeukte en irritant was.

Wie weet is dit ook wel een aanwijzing dat er wat is. Zo niet, dan zou ik streng optreden en het dus niet toestaan.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 10:21

Haha! heel hartelijk bedankt allemaal voor de iedeen ik zal het probeeren ze is een echte madam hoor net ingereden maar wat een eikel, ik laat van de week effe de tandarts komen om er naar te kijken want om haar te straffen als het zeer doet is niet eerlijk dus bedankt voor de tips!

ja het is inderdaad bijna winter hier en dus al donker als ik thuis kom, en veel lol is er niet aan maar goed eve door gaan en dan is het weer lente, dit jaar ga ik met me hengst showen, met de paarse is tie reserve kampioen geworden en dat voor zn eerste keer uit, was heel braaf en rustig, ik had hem niet eens getrained, gewoon uit de wei geplukt en meegenomen (wel gewasse natuurlijk) maar hij was gewoon een plaatje, dus dit jaar veel met hem weg om de klante binne tekrijge ik heb er al 5 op het boekje staan voor hem dit seizoen,

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: bezweten paard will konstant met haar hoofd haar bene s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:43

traksnz schreef:
beetje raar maar ik heb een probleem, Foalidge zo dra ze bezeten is al is het maar een beetje wil dan met haar hals naar beneden en maar schuren langs dr knie , goed dat vind ik niet erg maar mevrouw moet en zal alle bij haar bene doen en zelfs een buik er bij ze gaat helemaal door haar voorbene zodat ik zelf bijna met me voeten op de grond sta (terwijl ik nog in het zadel zit) en haar kont staat nog gewoon, hoe ik ook probeer haar aan te sporen zodat ze mischien weer normaal wil doen het help niet tot dat ze klaar is, wat kan ik daar nou aan doen??? als he er op zit en ze gaat door haar knieen is het niet of dat het hele paard in eens in stort en het is heel eng,,,,je weet niet of je er nou op moet blijve of afstappen wie heeft er raad op? Verward


Hoi
dit probleem komt mij bekend voor, Haike doet dat ook steeds. Nu maak ik zodra ze begint met trekken haar benen even schoon, dan is er nix eer aan de hand. Suc6!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers