Morgen weer een wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Morgen weer een wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 18:24

Ik had vandaag weer ff twee proefjes geoefend en het ging echt super! Daarna hadden we Odin helemaal gewassen en geknipt, en daarna de stal helemaal schoon gemaakt en een dekentje opgedaan.
Morgen ga ik haar invlechten enzo, want ik moet pas om 3 uur starten. Wel een lekkere tijd. Ik hoop dta het goed gaat, ik wil 160 punten halen, maar dat zal ik toch niet halen Haha!
Wens me succes!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:18

Hihi misschien zie ik je wel morgen, ik moet ook in Schoorl starten!
Het schijnt alleen niet zulk mooi weer te worden.....

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 19:29

Nuv schreef:
Hihi misschien zie ik je wel morgen, ik moet ook in Schoorl starten!
Het schijnt alleen niet zulk mooi weer te worden.....


Ook bij Alcmaria Hippix? Hoelaat moet jij starten en in welke klasse?

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:34

L1 paarden, om 11.00 en 11.30 uur

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 23:05

Hé Nuv, ik ben van plan om morgen even bij de L1 te komen kijken, dan zie ik je wel. Even kijken hoe het terrein daar is en of het wat voor mij en Lou is om daar een keer te gaan starten. Ik zie je dan vast wel, tot morgen!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:28

hihi, ik heb je denk ik helemaal niet gezien, onbewust. Maar ik zat op een schimmel en ik zit een beetje krom op m'n paard.........

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 18:33

Ik moest pas om 3 uur starten, dus ik denk dat je al weg was. Ik was de enigste met een fjord Haha!

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:31

Evy, ik was er 's ochtends toen Nuv reed, ik kreeg het erg koud en ben maar naar huis gegaan. Ik las in je andere topic dat je Fjordje meer nageeflijk moet worden, nou met oefenen komt dat vanzelf wel. Jammer voor je dat het weer zo lang duurt dat je weer kan starten, maar dan heb je tenminste nog even tijd om te oefenen. Volgende keer dus goed opletten bij de uitgang van de ring, zodat hij er niet stiekem uitpiept. Had je daar geen min-punten voor? Succes in elk geval voor je volgende wedstrijd, in elk geval ben je er niet afgevallen, dat heb ik een paar keer gepresteerd met wedstrijden, dat is helemaal balen.

Nuv, ik heb jou wel gezien, maar je had zo'n schare aan mensen om je heen Lachen , dat ik dacht, nou ja, het is koud en natterig weer, ik ga na de prijsuitreiking snel naar huis. Je hebt een prachtig dier, mooi donker schimmel met die witte stippen, gaaf! En ik hoorde je zeggen dat je er ook zo lekker mee langs de weg kon, heerlijk! Als het met Lou zo doorgaat als het de laatste dagen gaat, ga ik ook weer eens alleen naar buiten. Met een ander gaat prima, maar alleen is nu anderhalf jaar geleden en dat was toen echt geen succes.
Ik vond het wel een leuk terrein zo, ik denk dat ik 16 juni daar wel wil starten. Start jij dan ook? Je had trouwens best gereden, hij bleef best mooi nageeflijk en dat kwam in je punten ook wel tot uiting. Zat er trouwens een geldprijs in dat envelopje of een waardebon? Ik ben helemaal niet nieuwgierig, maar wil altijd wel alles graag weten. Hoeveel winstpunten heb je nu eigenlijk? Genoeg om L2 te starten?

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 21:50

ha die Jet! wat een leuk stukje zeg! Dank je wel! Had me maar effe aangesproken, dan wist ik wie je was! Maar het is inderdaad een lekkere schimmel, hij (zij) rijd ook lekker, is mak langs de weg enzovoots. Iedereen van ons had goed gereden vandaag trouwens. We hadden erg veel prijzen mee naar huis. 19 Juni doe ik denk ik niet mee, want ik heb al heel veel wedstrijden binnenkort. Misschien kom ik wel even bij je kijken. Maar je weet nooit, misschien starten we de vrachtwagen en komen we toch.
Ik heb nu al 11 punten in de L1, maar ik heb me nog voor 1 wedstrijd in de L1 ingeschreven (per ongeluk). Maar 7 juni in middenbeemster ga ik L2!

O ik had trouwens 7,50 euro (tweede) en 5 euro (tweede) maar het waren wel waardebonnen van MJL. Ik ga toch altijd naar MJL dus dat geeft niet.

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 00:05

Ik had eerst alleen een wax-bodywarmer aan, maar dat was me te koud, dus heb ik m'n oude waxjas, die standaard in de auto ligt erover aan getrokken, en een zwarte rijbroek, misschien dat je dan iets weet, maar het zal wel niet, ik zat de meeste tijd op een stoeltje, lekker van alles te genieten. Die eerste proef kan ik nu denk ik wel dromen, die heb ik heel wat keren gezien. Die tweede proef maar van een paar mensen gevolgd, dus die moet ik nog even leren. Volgende week sta ik op de reservelijst bij Middenbeemster, ik ben benieuwd of ik er tussen kom.
Het ging een hele tijd heel matig met Marlou, het rijden in elk geval, maar ik geloof dat we er nu wel weer aan toe zijn om te starten.
Dat is leuk, die waardebonnen van MJL, ik ga er ook wel eens heen.
Waar start je dan binnenkort nog, Nuv? Wie weet starten we dan wel samen, ook leuk!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 07:16

Eigenlijk start ik alleen nog maar op Valkenbos volgende week, en 7 juni in middenbeemster. Daarna nog drie keer op woensdagavond op Valkenbos (Dat is in Heerhugowaard, mocht je dat niet weten). Daarna moet ik op stage naar het buitenland, dus dan start ik verder maar weer binnen in september.
Ik kan me trouwens niet zo veel herinneren van waxjassen nee..... Daar lopen er meestal meer van rond op zo'n dag. Maar het geeft niet, ik kom je zeker nog wel een keer tegen.