Western-veiligheidshoed (goedgekeurd) !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:56

Nou, we hebben hem gisteren gezien in de westernstore. Sjongejonge wat een gedrocht zeg, je kunt net zo goed een glasbak op je kop zetten, dan rij je er net zo mooi bij!!!

Het is dus een soort plastic uitvoering van een westernhoed, maar dan van een formaat waar een goochelaar jaloers op zou zijn; moeten minstens driehonderd konijntjes uit kunnen komen *LOL* ! Hahaha, echt geen smoel! Dus Jasja, stop maar met sparen en jat een glasbak, dan komt het ook goed.

Dus de serieuze tip voor de westerners die toch hun eierdop goed willen beschermen: bespaar jezelf 300 ballen en zet gewoon je cap op!

Sonja (die hem ook nooit op heeft...)


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:35

*LOL* *LOL* *LOL* Dan ga ik toch maar gauw een veiligheidscap kopen Sonja...glasbak op mijn kop zal ik niet echt mooier van worden... Haha! Scheelt weer een hoop centjes ook... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-05-06 19:36 ]</font>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 23:05

Haha! Hoe je dat vertelt!! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 07:54

Hoef je echt niet om te lachen hoor Cody, is een serieus probleem geworden *LOL* want ik had Dick zo'n ding voor z'n verjaardag willen geven. Maar dit kan ik echt niet over m'n hart verkrijgen. Bovendien ga ik er dan niet meer naast rijden buiten *LOL* *LOL* *LOL* !

Afijn, nu moet ik maar wat anders verzinnen voor z'n verjaardag. Zat ook al te denken aan een mooi leren westernhalster, maar die grote klojo van hem staat altijd met de neusriem van z'n halster langs de muur te schuren als 'ie de kans krijgt Frusty
Nog ideeen voor me????

Sonja

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-05-07 07:54 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 09:54

mooie zadeltassen voor over de zadelknop voor jullie buitenritten...mooie laarzen voor netjes...mooie extra zadelpad...mooi hoofdstelletje voor als Dick ooit wedstrijden wil gaan rijden ( Knipoog )...uhm...regenchaps...hihihi, die ga ik zelf namelijk ook kopen, lijkt me errug handig in dit klimaat...jammer dat ik Dick (en de inhoud van zijn kast) niet ken, anders was ik misschien nog wel ff door gegaan...
Groetjes, Jasja

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 20:11

oliebol he!!! En ik ben nog wel verplicht om met zo'n glasbak op m'n kop te gaan rijden!!!
Verdrietig

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:17

De jas der jassen, een driza-bone?
Mocht het je wat lijken, vraag naar de light-weight. hebben ze bijna nergens maar ze zijn veel fijner dan de heavy-weight die meestal in Nederland worden verkocht.

Succes, Gery

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 07:02

Citaat:
Op 2001-05-07 22:17, schreef ikke:
De jas der jassen, een driza-bone?
Mocht het je wat lijken, vraag naar de light-weight. hebben ze bijna nergens maar ze zijn veel fijner dan de heavy-weight die meestal in Nederland worden verkocht.

Succes, Gery



MEUHHHHHH????? Vertelvertel! Hou er effe rekening mee dat ik geestelijk blond ben, ik vat m niet zo snel hoor.... De Jas der Jassen???

Sonja


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 09:15

Jaaaaah... the Real Australian Driza-Bone, een water- en winddichte jas die tegen alles bestand is! In de lange versie zitten er ook nog riemen in die je om je benen kunt vastmaken, zodat de flappen niet opwaaien als je in de wind naast je paard staat. En op je paard houdt-ie alles lekker warm. Errug gaaf ook in combi met zo'n rangershoed...

Zie voor heel mooi spul http://www.drizabone.com.au/default.htm

de Heavyweight:
Afbeelding

de Summerweight:
Afbeelding

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:12

Goed plan!!!!!! Thanks!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers