Gekke Barley

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Gekke Barley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 21:08

Vandaag wilde ik het rustig aan doen met Barley. Ze had vanochtend al op de wei gestaan maar dat is meer een paddock met maar heeeeeel weing gras.

Als je naar de groene wei wil moet je door de buitenbak. Ik liet haar eerst los in de buitenbak want ik wilde nog wat foto's knippen. Barley als een gek voor het hekje (wat naar de wei gaat) op en neer draven. Dan draafde ze naar de andere kant van de bak om in volle galop weer naar het hekje te rennen. Slidingstop en dan maar kijken over het hekje van "daar wil ik naar toe" Ze bleef maar op en neer drentelen dus ik heb haar toen maar naar de wei gebracht.

Wat een energie heeft dat beest zeg. Niet stuk te krijgen. Ze rende van plukje gras naar de ander kant van de wei te draven. Weer een plukje gras pakken en weer rennen. Na tien minuten bleef ze op een plekje staan om te grazen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 07:28

haha ze kan wel met piggy praten die blijft de hele dag zo rennen af en toe 5 min grazen en daarna weer een sprintje.. die is echt maf Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 08:35

Aaaah! Waar ken ik dit van!
Cerise is net zo!

Heike, als je dan Barley in een gestrekt drafje heen en weer ziet gaan...
Kan ze dan ook zo mooi lopen? Zo van:
"Dit is de Betuwelijn
en ik ben de hogesnelheids-trein!" *LOL*
Schitterend die benen dan... ik sta er dan altijd even van te genieten. Kwijl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 09:41

Hehe, ik zie het helemaal voor me! Gekke Barley! Haha! Maar dat geeft wel de mooiste foto's!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 36 bezoekers