f

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

f

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 23:02

f
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

-


carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:23

IEEK! Dat klinkt echt als een personage uit een heel enge film! Het zal je collega maar wezen... Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:28

Geplaatst: 16-05-02 23:02 Onderwerp: collega-ergernissen

Dan moet ze wel heeeeel erg zijn als je op dit tijdstip nog met je collega in je hoofd zit *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:31

Hebben we maar 1 oplossing voor Haha!

"you're on candid camera"... hup Webcam of verstopte camera....
en dan dat ze zichzelf eens kan bekijken Haha!
Geef haar op voor een metamorfose show....

Verder..... sterkte....may the force be with you Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 23:33

f
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:37

Gewoon meteen mee confronteren als hij/zij het doet. Misschien heeft 'ie het wel helemaal niet in de gaten Verward (kan me niet zo goed voorstellen, maar sommige mensen leren nou eenmaal wat minder manieren dan anderen thuis.... Frusty )
Anders zit je nog veel vaker te griezelen bij dat uitzicht. Dus gewoon meteen wat van zeggen, dat je het niet zo'n smakelijk gezicht vindt, en het liever niet wilt zien. Niet bitcherig, maar gewoon vriendelijk zeggen.

Is ook de enige eerlijke oplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 05:38

Even een vraagje, eet deze collega ook appels? In dat geval is jouw collega echt nog 1000 keer erger dan die van mij (die inmiddels weg is). Heel veel sterkte ermee hoor, het zal niet meevallen.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 16:16

f
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:21

Ieks Misselijk Ik heb gelukkig alleen maar normale collega's .....

Is het niet de collega die bij Lov is vertrokken? }> Verward

Sterkte Janna!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:22

Jemig, dit klinkt echt serieus. Tegen die open lies weet ik wel wat, acederm erop en het gaat wel over Haha!.
Erg onsmakelijk tiepje heb je daar zitten, ze is inderdaad 1000 keer erger dan mijn (ex-)collega.

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:24

tuurlijk ken ik iemand die oorsmeer, neuspulk en weet ik veel wat eet.....
Nee hoor geintje, maarre is het echt zo erg????
Je zal er maar naast zitten
Geef haar wat zeep kado ofzo.
dat hebbem wij ooit eens gedaan met iemand die z'n bril altijd vies had. Hebben we glassex gegeven Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 16:37

f
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:48

janna schreef:
ook alles wat ze gebruikt, echt alles, telefoon, computer etc, ruikt ergens naar. Er zit een luchtje aan, om het maar zo te zeggen.


Leg eens een hondedrol in haar la, misschien leert ze het dan af Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 16:49

He bah, dat klinkt niet echt smakelijk......
Als je je er echt zo aan stoort (wat ik me heel goed kan voorstellen) dan zou je het eens bij de leiding van het bedrijf kunnen melden.
In bijna elk bedrijfsreglement staat wel zoiets als "je hoort jezelf netjes te kleden en hygienisch op het werk te verschijnen".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:15

Ik heb ook wel eens een collega gehad die op z'n netst gezegd niet echt lekker rook Misselijk en ik heb weken nodig gehad om moed bij elkaar te rapen om haar dat te vertellen. Ik vond het zooooooooo zielig voor haar.... Afijn, uiteindelijk alle restjes moed bij elkaar geraapt en haar verteld dat ik haar geur echt heel onaangenaam vond Schijnheilig bleek ze een huidaandoening te hebben waar ze een of ander speciaal smeersel voor gebruikte dat zo vies rook. Ze vond het zelf (zeker in het begin toen ze het kreeg) ook gruwelijk, maar was er zelf aan gewend. Ook haar haar zag er altijd smerig vettig uit, maar ja, ze moest dat spul ook op haar hoofdhuid smeren, dus vandaar....
Schaamrood op m'n kaken Bloos , Nog steeds, als ik er aan denk. Arm mens. En ik maar zeiken over dat ze niet lekker rook.... moet je nagaan wat ze zelf doormaakt... jeuk, schilfertjes en allemaal andere ellende waar je niet aan moet denken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:20

Sonja schreef:
Ik heb ook wel eens een collega gehad die op z'n netst gezegd niet echt lekker rook Misselijk en ik heb weken nodig gehad om moed bij elkaar te rapen om haar dat te vertellen. Ik vond het zooooooooo zielig voor haar.... Afijn, uiteindelijk alle restjes moed bij elkaar geraapt en haar verteld dat ik haar geur echt heel onaangenaam vond Schijnheilig bleek ze een huidaandoening te hebben waar ze een of ander speciaal smeersel voor gebruikte dat zo vies rook. Ze vond het zelf (zeker in het begin toen ze het kreeg) ook gruwelijk, maar was er zelf aan gewend. Ook haar haar zag er altijd smerig vettig uit, maar ja, ze moest dat spul ook op haar hoofdhuid smeren, dus vandaar....
Schaamrood op m'n kaken Bloos , Nog steeds, als ik er aan denk. Arm mens. En ik maar zeiken over dat ze niet lekker rook.... moet je nagaan wat ze zelf doormaakt... jeuk, schilfertjes en allemaal andere ellende waar je niet aan moet denken....


Toch klasse dat je er over begonnen bent, dat zal ze zeker gewaardeerd hebben. De meeste mensen komen niet verder dan klagen tegen weer andere collega's zonder zo dapper te zijn om de persoon in kwestie aan te spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:29

Ze vond het idd wel fijn dat ik het opengebroken had, het verklaarde bijvoorbeeld waarom ik nogal vaak in m'n eigen kantoor zat tijdens de ochtenden dat zij werkte, en niet op de afdeling Haha! Toch vond ik het verdomd moeilijk; je kunt er iemand zo gruwelijk mee kwetsen...

Maar ja, het geval dat bovenaan beschreven wordt, is gewoon niet opgevoed denk ik. Jasses, word al misselijk als ik het lees. Idd nog 1000x erger dan appelvretende smakkers....

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:59

Er is altijd nog zoiets als "bedrijfscultuur" en daar heb je je aan aan te passen. Als ze dat niet wilt of kunt, dan moet ze lekker bij een ander bedrijf gaan zitten krabben. Een chef zou er op moeten toezien hoe zij zich gedraagt t.o.v. anderen en haar daarop aanspreken. Nu is het heel moeilijk om mensen op gedrag aan te spreken op de werkvloer -wordt al snel persoonlijk- maar zoals zij zich gedraagt, is volkomen onaangepast in mijn ogen. Dus overleg met je leidinggevende... jouw werk zal er immers ook onder leiden door haar aanstootgevende gedrag. En hoe denken de rest van je collega's erover?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 18:11

Dat ze zich zo gedraagt is al erg genoeg, maar hoe is het werk wat ze aflevert eigenlijk?


flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:09

ik dacht dat een colega van mij erg was maar nu ik dit lees valt ze nog een klein beetje mee.
deze vrouw is niet helemaal 100% en vaak stinkt ze een uur in de wind vooral op vrijdag.dit word haar vaak vertelt en dan verteld ze doodleuk dat ze al een week niet thuis is geweest dus loopt ze een hele week in de zelfde kleding en ze mag bij degene waar ze is ook niet douchen.
ook verteld ze vaak heel uitgebreid met details dat ze weer schurft in de oor heeft ofzo endat dan ook nog onder het eten Misselijk
en haar werk is ook slecht heel langzaam maar de baas vind haar zielig dus ze word niet ontslagen.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:11

Ik heb het hele topic gelezen en er "smakelijk" om gelachen. Ik zie het helemaal voor me. Ik heb gelukkig geen collega die oorsmeer of neuspulk eet. Wel bananen haha.
Maar goed, je zal er maar tegenover zitten. Echt een ranzig gezicht Misselijk

Geen onderschrift.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 00:40

Hoe goor!!!

Ik heb godzijdank bijna allemaal heel leuke collega's!
Erger me soms aan de persoon die altijd heel nadrukkelijk: "GOEDENNNN OCHTEND" roept, of: "Fijn weekend, MAAK ER WAT VAN!".
Elke keer precies hetzelfde riedeltje op precies dezelfde toon, verders is het best een aardig mens...

Maareh,
na jouw verhaaltje heb ik ook gelijk jeuk!
Net als wanneer je iets hoort over beesjes, dan begint er gelijk iets te kriebelen op mijn rug Verward

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 07:57

f
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 09:05

jeetje wat heb ik een mazzel zonder collega's Lachen
zit ze altijd tegenover je kun je niet snel een andere plek kapen?
sterkte dinsdag... Scheve mond

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Re: collega-ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 09:33

janna schreef:
De hele dag zit ze te krabben, volgens mij heeft ze schurft. dat krabben is nog niet zo erg (nou ja..), maar na het krabben, bekijkt ze de oogst onder haar nagels, en vreet dat vervolgens op! echt ranzig! Ze heeft altijd een soort van joggingbroek aan. Bij die broek is het dus nog makkelijker om je hand in je broek te doen, en dan effe lekker je achterste te krabben. Tja, als je jeuk hebt??? ook dit schijnt best te smaken.
Na de krabbeurt kan ze doodleuk vragen of ze misschien wat te drinken voor je kan halen Misselijk . Ehh, nee dank je..


HOE RANZIG!!! Misselijk

Drie woorden: Oh my god!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Berdien, Besje, Blacklady, DoretteK, lisanne87, Marije112, Marjo, MarJon, miezelke, Perros, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xAnthea, Xayah, xxmichellexx, YandexBot en 219 bezoekers