longeren met bandage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

longeren met bandage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 16:59

Nu las ik weer in een longeertopic dat longeren met een bandage ong. hetzelfde effect heeft als een pessoateugel. Dat zou voor mijn ab ook wel wat zijn, maar hij heel erg snel op z'n teentjes getrapt }> Ik heb laatst al eens geprobeert of hij wat achter z'n kont langs accepteerde.. niet dus. Hij nam een reuze sprong en ging er vandoor (in de bak gelukkig). Hoe kun je het het beste aanpakken je paard daaraan te laten wennen?

Don't hate me cause you ain't me!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:05

Beginnen met dat ding (wordt ook wel bodywrap genoemd) eerst losjes vast te maken. Laat maar bokken hoor, gaat vanzelf over.


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:19

Inderdaad. Laat maar bokken, ze hebben snel genoeg door dat dat ding toch niet weg gaat en dat ze maar beter mee kunnen werken.
Wel dusdanig bevestigen dat hij er a. niet in kan gaan staan en b. het blijft zitten waar het zit.

Nulla tenaci invia est via

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:44

Hee, kan je zoiets ook gewoon op 'eigen initiatief' doen? Is dat vertrouwd? Doen jullie dat met een elastische of een 'gewone' bandage"?
Lijkt me erg interessant om eens te proberen...

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 21:04

De vrouw van Omar longeerde hem toen ik er was ook met pessoa maar dan een binnen-fietsband dubbelgeklapt, is ook nog een beetje elastisch en hij voldeed prima.
Dus zelf een avondje knutselen en je hebt een veel goedkopere versie als de pessoa maar even doeltreffend.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 20:43

Ik ga binnenkort weer eens een poging wagen Haha! zal dan iemand meenemen voor foto's want hij zal ongetwijfeld alle kanten op stuiteren }>

Don't hate me cause you ain't me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 6 bezoekers