¡! EXAMENSTUNT!¡

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

¡! EXAMENSTUNT!¡

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 14:38

ja vandaag was het zover
wij moesten de examenstunt doen, maar we wisten eigenlijk niet wat we moesten doen Verward
lekkere examstuntcommissie maja
ok het was dus de bedoeling om wat met water enzo te doen omdat het zon lekker weer was Haha!
vanmorgen begon het al om half 9 waren alle poorten van de school dicht
sommige deuren waren dichtgebaricadeert Vork
alle leerlingen zaten onderhand in de les
wij alles voorbereid
dat ging eigenlijk kl*te, waterballonen gevuld (de helft was al kapot gegooit tegen de brugwuppen Haha! )
in de kleine pauze zijn er ook heel wat leerlingen nat geworden
we hadden een stuk og 6 kruiwagens vol met waterballonnen en plastic zakjes gevuld met water }>
de leerlingen moesten nog tot het 5e uur op school blijven
in de grote pauze zijn er een paar in de dommel gegooit Frusty
die stonken niet normaal Misselijk
tuinslang aangezloten alle leerlingen natgespoten Haha!
en toen kwam de dikketeur Schijnheilig was een beetje boos omdat de stunt pas na 1 uur mocht beginnen
wij zijn gewoon doorgegaan met nat gooien enz.
nou eindelijk waren ze dan uit
we stonden ze allemaal op te wachten met supersocers Clown , waterballonen, colaflessen vol met water enz.
iedereen werd nat Pling
zijn nog een paar de dommel ingegooit Lips are sealed
we hadden ook een groot zeil met zeepsop ben ik niet opgeweest vond ik een beetje vies Knipoog
leraren helemaal nat gegooit met emmers water:D
touwtrekken op dat gladde zeil Schijnheilig
het was weer kei gezellig
iemand had ook een spuitbus slagroom meegenomen Vingers aflikken
het was een geslaagde examenstunt en ik zit hier nog drijfnat achter mn computer Haha!
xx jen

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:41

Ook al een doorweekte examenstunt dus Tong uitsteken Mijn zusje heeft het gister gehad. Ze hadden ook allerlei opdrachten voor de leraren, zoals met een luchtbed een vijver over, een glibberige klimwand op enz.
Gevolg 3 lichtgewonde leraren maar een onvergetelijke dag Bloos
Achteraf heeft iedereen het wel onwijs naar z'n zin gehad, al zitten ongelukjes bij ongetrainde lijfen bij dit soort spelletjes vaak in een klein hoekje.

Onze examenstunt was gewoon dat iedereen 's morgens in de les z'n tas inpakte en naar huis ging Schijnheilig

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:43

Wij hadden het hek dichtgelast, en een auto rond een lantaarnpaal gelast (moet je eerst doorzagen, dan rond de lantaarnpaal)

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:58

Bij ons heette dat altijd Kolderdag en die van ons was echt de saaiste aller tijden. Leraren moesten Skippyballen en het werd gehouden op het schoolplein van de kleine dependance ipv op het grote schoolplein.
Verder werd er alleen maar met bier gegooid. Zelfs de lagere klassen kwamen amper kijken...zo saai was het! De jaren ervoor was het wel leuk, toenw werden de Oscars uitgereikt met hun eigen categoriën en de goudgespoten barbiepoppen waren de oscars.
Groetjess van Jessica!!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 15:46

Bij ons heet het LSD (laastste schooldag, dus niet Lysergzuur diethylamide Schijnheilig )

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:07

Gezien de vele smilies was 't erg leuk....
Hier op de scholen in de buurt was ook veel met water gedaan.. En op stal vandaag ook *LOL* Was even tegrazen genomen.. Heerlijk hoor..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, BingBot, DDDara, josien_m_, tienus63, Vagabondo en 117 bezoekers