Wat zou jij aan je lichaam willen veranderen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat zou jij willen veranderen aan je lichaam?

Gebit
9 (13%)
Ogen
3 (4%)
Ik ben tevreden zoals ik ben
11 (16%)
Overig
43 (65%)

Totaal aantal stemmen: 66


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 00:06

Het lijkt zalsof er alleen maar hele lelijke mensen op Bokt 'rondlopen' Knipoog

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:01

Ik moet opletten dat ik niet dunner wordt. Dat vind ik echt lelijk van die uitstekende botten op de heupen enzo.. Ik zit nu onder het gewicht dat ik had toen ik 14 (ben nu 29) was, dus geht net ân, maar kan mooier!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:39

Ik kan over zo verschrikkelijk veel dingen klagen. Maar... word ik gelukkiger als al die dingen er opeens niet meer waren en ik opeens het perfecte figuur heb? Denk het niet.

Mijn haar is ontzettend slap en steil, mijn armen zit veel te weinig kracht in, mijn kont is echt hudge, als ik in een bak zou staan bij de D dan zou je alleen nog maar een volte kunnen rijden bij C want je kan gewoon niet om mijn kont heen Clown , bovenbenen zijn stevig en mijn knieën zitten vol met vocht.

Mijn lief houdt van me zoals ik ben. Heeft me ten huwelijk gevraagd omdat ik ben wie ik ben. Hij houdt van me in een trainingsbroek met slobbertrui als ik net uit bed ben, mijn haar door elkaar, ogen nog amper open en me een partij uit mijn mond stink.
Zal hij meer van me houden als ik er perfect uitzie???
Ik denk het niet. Hij zal het wel mooi vinden en bewonderen, maar houden van... dat doe je niet om het uiterlijk van iemand.

Maar als ik dan echt iets moet veranderen... dan graag mijn knieën vol vocht, want dat is toch iets wat een stukje medisch is, waar ik zelf niets aan kan doen. De rest is een kwestie van naar de kapper gaan, lijnen en flink trainen.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:05

Prima"]
[quote="Margreet schreef:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, mag dat ook?


Dat zou je eigelijk niet denken zoals ik je gezien heb Haha!
[/quote]

Ik was toen niet bepaald in vorm nee.... Superbrak is een betere omschrijving!

Ik wil jou wel eens zien als je een nacht doorgehaald en zwaar gezopen hebt }>

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:14

Tsja, ik zou ook wel wat willen veranderen, maar inderdaad, of je daar gelukkiger van wordt???Nee, laat mij maar lekker zijn zoals ik ben. Dan ben ik eigenlijk heel tevreden. En Margreet, dat van die make-up is heeeel herkenbaar. ... Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:22

Citaat:
Citaat:
Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is.


Haha, of op de tast! *LOL* Haha!


Lips are sealed En dan de verkeerde hebben.... (er zijn er wel meer met een zwarte zwembroek). Bloos Heb ik dus weleens gehad. Ik ga dus sindsdien nooit meer zonder lenzen zwemmen (dan doe ik wel meestal mijn oude lenzen in)
Schijnheilig Ik ben ook zo'n brak zonder lenzen of bril. Pas zocht ik mijn pyama...pak ik een handdoek, of andersom wil ook nog weleens gebeuren *LOL* En Harmen maar lachen........ Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:25

naar aanleiding van deze berichtjes word ik een beetje nieuwsgierig naar jullie. Ik kijk dan in het profiel, maar vaak zie ik er dan geen foto's bij. Ja, van mij zul je ook geen foto's zien, ik weet het. Mijn profiel is leeg.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:40

in de mijne kan je mij wel vinden hoor.....
Maarrehhh waarom vul je jouw profiel niet in Verward Ik wil jou ook wel eens even bewonderen.....

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 12:54

Ik ben wel redelijk tevreden over mijzelf behalve dan dat buikje wat ik heb. Ben dan ook op dit moment druk bezig om een paar kilootjes kwijt te raken. Jawel... mannen kunnen het gevoel van te dik zijn ook wel eens hebben. Ik vind me dan ook niet lekker in mijn vel zitten...

Hmmm.... maar als dat buikje eenmaal weg is dan komt mijn brede borstkas tenminste een beetje beter uit de verf Schijnheilig *ahum*

Voor de rest wil ik het laten zoals het is. 'k zie er wat mij betreft verder goed uit.

Oh ja... nog 1 ding... heb vroeger wel een beugel gehad omdat mijn voortanden veeeeeeel te ver naar voren stonden. Kon mij niet zoveel boeien, maar de logopedist vond ik een beugel moest hebben. Ben achteraf wel blij dat ik die beugel gehad heb want eigenlijk was het toch geen gezicht die vooruitstekende tanden Haha! (hoe toepasselijk is deze smiley toch!! Haha! *LOL* )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:38

doe mij dan nog maar net even iets meer buikspieren dan ik nu heb... Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:55

Pffff.... Manuel... je bent ook helemaal geen reclame aan het maken hier hè!? Haha!

Ik kom er tenminste nog voor uit dat ik geen perfect figuur heb *LOL* maar dat er aan gewerkt wordt om het iets beter te krijgen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:03

weer al off topic....

Maar Maarten... ik haal jouw usericon telkens door elkaar met die van carola... Ik dacht dat carola dat van die brede borstkas had geschreven *LOL* Lips are sealed , kijk ik eens goed zie ik dat jij het bent Schijnheilig Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:13

sorry oftopic (hierna kap ik ermee).

Sjimmy: geen commentaar Lips are sealed Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:19

Ik ben over het algemeen best tevreden over mezelf, alleen had dikker gemogen. Ik ben zo ongeveer vel over been, en ook nog eens best wel lang...da's dus in zwembroek geen gezicht Haha!

Verder erger ik me dood aan mijn snelgroeiende (hoofd Knipoog )haar, 4 weken nadat ik naar de kapper ben geweest ziet het er niet meer uit, en ik heb een hekel aan mijn huid. Ik heb last van acné ( Boos! ) en van uitslag op mijn handen...

Verder heb ik uitstekende knieën, waarschijnlijk te lange banden ofzo...waardoor ik na een stuk lopen weleens het gevoel heb alsof mijn knieën de andere kant op buigen.

Mijn tanden ben ik meer dan tevreden over...heb altijd een mooi gebitje gehad, en nooit een beugel nodig gehad. Ook mijn ogen vind ik wel gaaf (ik heb blauwe ogen, en in 1 van mijn ogen zit een stukje bruin Cool ).

Verder is het enige voordeel aan vel over been zijn, dat je spieren veel beter uitkomen Haha!

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:29

Voor een nijlpaard heb ik best een lekker bekkie Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:32

Barb schreef:
Voor een nijlpaard heb ik best een lekker bekkie Haha!


Haha! Haha! Haha!

Overigens heb ik me weer dood lopen ergeren aan die belachelijke opmerkingen van Prima Frusty Ik zou zijn kop weleens willen zien...weet iedereen altijd wel af te kraken, maar volgens mij is hij geen haar beter!
Laatst bijgewerkt door XoNo op 17-05-02 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:34

Maarten schreef:
Pffff.... Manuel... je bent ook helemaal geen reclame aan het maken hier hè!? Haha!


het was sarcastisch bedoelt eigenlijk Haha!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:56

Hé wat jammer zeg............ werd al nieuwsgierig!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:59

Dat was ook de bedoeling denk ik Schijnheilig
Overigens had Prima toch altijd een foto in zijn profiel staan?

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 15:02

Hij wist natuurlijk dat iedereen zou gaan kijken hihi.. hij laat ons vast wel weer foto´s zien als z´n buikje wat afgetraind is!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 15:51

Ik ben op zich wel tevreden hoor.
Ik zou er alleen geen bezwaar tegen hebben als ik een paar kilootjes lichter zou zijn. (Maar ach, nu heeft mijn vriend iets om vast te pakken Tong uitsteken Knipoog zo zegt hij het altijd)

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 18:00

oo er is zo veel wat ik aan m'n lichaam wil veranderen Haha!

Lachen ik wil dikker haar, want als ik bijv een knotje in m'n haar die heb ik een super klein knotje en dan dat hoofd Lips are sealed
Lachen iets mindere onderbuik Haha!
Lachen m'n tanden mogen wel wat witter (maar dat is m'n eigen schuld)
Lachen die paar pukkels nog ff weg
Lachen iets grotere cup mischien Verward Haha!
Lachen iets kleinere voeten, ik heb een hele lange (grote) teen die uitsteekt, dus daarom moet ik altijd een maat grotere schoenen hebben Pling

nou verder ben ik wel tevreden over mezelf Lachen Haha!

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 18:53

ik niks,
ik ben zoals ik ben

Suzanne F.

Berichten: 49236
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 19:05

Jeetje, hoeveel pagina's hebben we om het allemaal op te schrijven????? Waar zal ik beginnen??

- Ik zou langer willen zijn, zo rond 1.75 m.
- Mijn benen vooral langer en dunner
- Mijn kont mag kleiner Haha!
- Net zo vol haar als vroeger, is helaas dunner geworden
- Iets MINDER ??? armspieren, door het hengsten rijden
- bovenbenen mogen wat dunner en minder bespierd

eeeeeeeeeh, nog meer?

Hahaha, nou Manuel: over die buikspieren hoef ik niet in te zitten, iedereen vraagt altijd of ik krachttraining doe, volgens mij komt dat als je goed recht op je paard zit en als je je bovenlichaam dus in balans moet houden, dat je dan je buikspieren aanspant............misschien toch nog een paar zitlesjes?????

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:01

Suzanne F. schreef:
Hahaha, nou Manuel: over die buikspieren hoef ik niet in te zitten, iedereen vraagt altijd of ik krachttraining doe, volgens mij komt dat als je goed recht op je paard zit en als je je bovenlichaam dus in balans moet houden, dat je dan je buikspieren aanspant............misschien toch nog een paar zitlesjes?????


Hm ik zit altijd ontspannen op t paard... Pas op het moment dat ik ze nodig heb (bij compensatie), gebruik ik mijn buikspieren. Moet er niet aan denken continu mijn buikspieren aangespannen te houden met rijden... Als jij dat wel doet, kan ik me voorstellen dat je zo'n wasbordje hebt... Of het lekker rijdt is een 2e.

Maar... wel leuk geprobeerd Knipoog