Verhuist!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Verhuist!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 18:25

Dinsdag was voor mij een spannende dag. Na lang aarzelen, een winter met regelmatig stress en ergenissen had ik een week daarvoor mijn stal opgezegd en ik mocht vertrekken wanneer het uitkwam. Voordat ik opnieuw moest betalen dus... Haha!

Ik had een stalletje gevonden bij mij in de buurt, bij iemand die paarden heeft voor de hobby en er een paar pensionpaarden bij heeft voor de hobby en gezelligheid (en zodat hij ook eens weg kan oop vakantie denk ik Knipoog )

Deze stal is een stuk minder luxe, maar alles gaat in overleg, je kunt veel meer zelf bepalen (zoals soort voer en hoeveelheid en hoe veel hij buitenkomt) Alleen een buitenbak, maar 200 meter van het ruiterpad zodat je altijd een blokje om kunt rijden. Ook als je weinig tijd hebt.

Gisteren heb ik voor het eerst gereden. Hij stond al rustig bij de andere paarden in het land en met het rijden was het na een paar minuten klieren ook goed en heb ik heerlijk ontspannen gereden. Zelf weer uitgemest en gevoerd. Ben benieuwd hoe de hoeveelheid is. Of het genoeg is...

Zaterdag komt een mevrouw om een zomereczeem deken te passen, en past het dan kan hij dag en nacht het land op. Dat is het beste voor zijn luchtwegen.

Ik was heel ontspannen gisteren, en ik hoop dat het zo positief blijft.
Andrew voelt zich er in elk geval wel thuis...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 19:10

Fijn dat je een lekker plekje hebt gevonden. Is natuurlijk erg belangrijk. Ik zou mijn paard niet op een andere stal willen omdat ze gewoon perfect staat.

Nu maar hopen dat de deken past. Kan ie lekker de wei op.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:37

hahaha ik las je verslag heel serieus had al een antwoord tot ik las;

'Andrew voelt zich er in elke geval wel thuis.....'

Laat mijn man nou zo heten Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:46

Hey Joyce leuk voor je!!
Hopelijk bevalt het jou daar wel, ik ben er 4 jaar geleden iig niet voor niks vertrokken... Ik weet niet hoe het nu allemaal is maar toen gingen een hoop dingen niet helemaal netjes in overleg.
Voor Andrew iig wel een voordeel dat ie daar dag en nacht het land op kan, dat lukt bij Gerrit niet. (die overigens wel 3 boxen vrij heeft momenteel... Knipoog )

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:13

Wat fijn voor Andrew!
Hoop dat jij het er ook zo naar je zin gaat krijgen, Joyce!
Veel plezier!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 21:24

Thanx allemaal, ik voel me er tot nu toe heel ontspannen. Andrew liet zich vandaag eerst niet pakken. Hij wilde blijkbaar niet bij zijn nieuwe vriendjes weg!

Heerlijk buitengereden vandaag. Maar 200 meter ernaast langs de weg en toen zonder problemen met een heel enthousiast dribbelende Andrew heerlijk in mijn eentje kunnen buitenrijden. Dat ga ik vaker doen!!!