onder begeleiding DA en toch achteruit!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

onder begeleiding DA en toch achteruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 16:38

Bram staat nu in totaal (op 1 week na) 3 maanden stil.
We mochten vorige week beginnen met oefeningen onder het zadel.
Dat pikte hij super op. Lang teugeltje, zorgen dat hij over zijn rug strekte en zijn neus naar beneden bracht enzovoort. In de galop ging het geweldig , ontspannen, achterhand eronder en noem maar op.
Maandag kwam de dierenarts weer en moets ik hem voorlongeren en hij kraakte hem nog een x.
Dinsdag was ik er, hij was gigantisch stijf en chagerijnig. Woensdag weer eerste gelongeert en toen erop. In de stap zakte hij helemaal, in de draf af en toe twijfelig. Toen rechtsom aangaloperen, op de volte ( leek mij beter) en hij sprong achter elke keer over naar de andere galop, ook zakte hij een paar keer door zijn achterhand heen. Toen linksom geprobeert, niks aan de hand. Toen weer rechtsom en hetzelfde verhaal. Help, een DA maakt je paard toch beter? Nu ik zo geschrokken ben van die rekening vind ik wel dat een DA er iets voor terug mag doen, en bram word er alleen maar slechter op.. Zucht...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:43

Ik las dat het 2 dagen na de behandeling erger werd...... Zie je vaker, want dan zijn ze op de top van spierpijn etc en gaat het nogal slecht... De DA even er over bellen kan natuurlijk geen kwaad, want die weet meer dan ik.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:23

Ik ben zelf wel eens gekraakt, en de ene keer dan gaat het goed, gaat de pijn over, maar soms schiet er ook wel eens iets verkeerd. Dat heb ik ook eens gehad, toen had ik juist veel meer pijn. Toen moest ik terugkomen om meteen weer gekraakt te worden en toen zat het weer goed. Een paard kan niet zeggen of het verkeerd geschoten is. Eigenlijk zou je de dierenarts er gelijk weer even bij moeten halen /bellen over het probleem. Kan ook net verkeerd zijn gegaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 9 bezoekers