Internet-radio

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Internet-radio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 13:19

Weet iemand een leuk radiostation dat je via internet kunt luisteren?
Ik werk op een Mac en met de windows mediaplayer (ja daar is ook een mac versie van!) heeft 'ie toch wat moeite, werkt niet op alle sites. Realplayer gaat wel goed. Bandbreedte is geen enkel probleem.

538 krijg ik niet aan de praat (zo bovengenoemd probleem), van Yorinfm loopt m'n computer vast Verward , radio 3 is nogal slechte kwaliteit en van sky-radio wordt je zo Gaaaap

Ik luister nu naar Flash FM, een station uit Londen, goede muziek, maar ik wil ook wel weer eens wat anders.

Of hoort dit bij links Schijnheilig

Nulla tenaci invia est via


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: Internet-radio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:21

Margreet schreef:
Weet iemand een leuk radiostation dat je via internet kunt luisteren?


www.digitallyimported.com

Voor als je zoals ik van techno, trance en klassiek tegelijk houdt!
Manuel.

Amor Vincit Omnia

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:21

www.digitallyimported.com voor tijdens het programmeren Haha!
Normaal totaaaaal niet mijn muziek maar is soms wel lekker.

Verder is Wolf-FM wel geinig. Weet trouwens niet of Kink FM al aan Internet radio doet? Vorige keer dat ik keek niet, kost wat teveel geld Boos! Helaas..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 13:27


Nulla tenaci invia est via

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:31

haha Bart jij hebt genoeg Kinderen voor Kinderen op je Lapboy staan om naar te luisteren dus jij hebt geen radio nodig Extreme duivel .

Ik luister altijd naar 538 gaat prima via mediaspeler ze hebben hem van de week aangepast dus nu is het veeel beter.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:32

http://www.id-t.com Haha! lekker van softrance naar dikke hardhouse en techno , aanrader want de kwaliteit is best goed te noemen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 13:38

538 doet het dus niet bij mij Boos!
Krijg de melding dat een of ander toegansprotocol niet ondersteund wordt, hoe ik dat dan weer moet fixen Verward

Nulla tenaci invia est via

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:47

Margreet schreef:
538 doet het dus niet bij mij Boos!
Krijg de melding dat een of ander toegansprotocol niet ondersteund wordt, hoe ik dat dan weer moet fixen Verward


dat ligt er net aan watvoor verbinding je hebt. meer info nodig dus!

Amor Vincit Omnia

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 13:52

Geen idee wat voor verbinding. Een snelle Tong uitsteken (universiteitsnetwerk)

Kan het aan het feit liggen dat ik op een Mac werk?

Mac OS 9
Internet Explorer 5 voor Mac

Nulla tenaci invia est via

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:56

Margreet schreef:
Geen idee wat voor verbinding. Een snelle Tong uitsteken (universiteitsnetwerk)

Kan het aan het feit liggen dat ik op een Mac werk?


denk het niet, ik ben dan niet zo heel bekent met een mac, maar het lijkt me dat hoe dan ook je op dezelfde manier (tcp/ip) verbinding maakt. dus wat dat betreft niet.

ik kan me wel goed voorstellen dat de uni bepaalde poorten dicht heeft gegooit waardoor het voor jou niet mogelijk is realaudio of dergelijke te gebruiken. misschien moet je de systeembeheerder heel lief aan kijken?

Manuel.

Amor Vincit Omnia

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 14:07

Maar andere radiostations kan ik wel gewoon luisteren, dat is nou juist het vage. Zowel via real als via windows mediaplayer, alleen die laatst doet het dus om vage redenen niet altijd.
Alleen 538 gaat niet, en van YorinFM crasht de boel Verward

Geblokkeerd is hier niets, misschien in de "openbare" zaal voor studenten wel, maar hier zeker niet.

En de systeembeheerder lief aan kijken? Zo werkt dat hier niet, die zitten in een ivoren torentje en een verzoek moet je minstens 3x indienen en dan nog maar afwachten of het gebeurt.
Voorbeeldje: een extra netwerkaansluiting. De aansluiting zit er al, de computer is er ook al, moet alleen even een schakelaartje omgezet worden (wat iedere debiel kan): duurt 3 weken!!!

Nulla tenaci invia est via

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:10

Margreet schreef:
En de systeembeheerder lief aan kijken? Zo werkt dat hier niet, die zitten in een ivoren torentje en een verzoek moet je minstens 3x indienen en dan nog maar afwachten of het gebeurt.
Voorbeeldje: een extra netwerkaansluiting. De aansluiting zit er al, de computer is er ook al, moet alleen even een schakelaartje omgezet worden (wat iedere debiel kan): duurt 3 weken!!!


WEET JIJ WEL HOE DRUK SYSTEEMBEHEERDERS HET HEBBEN!!!!

Gaaaap

Manuel, systeem- netwerkbeheerder.

Amor Vincit Omnia

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 14:21

Druk met koffiedrinken ja, ben 3x langs geweest en alle 3 de keren zaten ze te koffieleuten en ouwehoeren over politiek en voetbal, met de computers in de sleepstand....

Jij werkt waarschijnlijk bij een bedrijf? Lijkt me een zegen! Op een universiteit gaan dat soort dingen heel anders!

Nulla tenaci invia est via

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:23

Margreet schreef:
Jij werkt waarschijnlijk bij een bedrijf? Lijkt me een zegen! Op een universiteit gaan dat soort dingen heel anders!


Ik werk voor een Regionaal Opleidings Centrum op een MBO-college Haha!

Amor Vincit Omnia

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 14:32

Dan hoeft het tenminste niet allemaal academisch verantwoord te zijn, mag het gewoon simpel Haha!

Nee serieus, die computergroep hier is echt een log apparaat. Die man heeft de sleutel van de kasten met de netwerktoestanden, hij weet hoe het moet en wil het ook best doen, maar hij moet eerst toestemming vragen bij het hoofdgebouw anders krijgt hij problemen en daar gaat het traaaaaag Gaaaap (Ik zei nog: leen mij de sleutel even 5 minuten, praten we nergens over, komen ze toch nooit achter, maar daar wou hij niet aan beginnen)

Of nog iets stoms: er staan hier 2 computers: een uit het jaar 0 en een hele nieuwe. Lijkt me niet zo moeilijk te raden welke we aangesloten willen hebben toch? 3x raden welke ze aangesloten hebben Frusty

Nulla tenaci invia est via

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:43

Margreet schreef:
...Ik zei nog: leen mij de sleutel even 5 minuten, praten we nergens over, komen ze toch nooit achter, maar daar wou hij niet aan beginnen.


Een wijze man. Vrouwen en pc's gaan niet samen.

Citaat:
Of nog iets stoms: er staan hier 2 computers: een uit het jaar 0 en een hele nieuwe. Lijkt me niet zo moeilijk te raden welke we aangesloten willen hebben toch? 3x raden welke ze aangesloten hebben Frusty


Zo'n snelle voor dat beetje typen op bokt? Nergens voor nodig. Had ik ook niet gegeven. Kan je beter inzetten voor belangrijke dingen, bijv. voor de systeembeheerder zodat ze lekker snel Quake kunnen spelen over het netwerk.

Manuel.

Amor Vincit Omnia

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 14:48

SuperPepeijn"]
[quote="Margreet schreef:
...Ik zei nog: leen mij de sleutel even 5 minuten, praten we nergens over, komen ze toch nooit achter, maar daar wou hij niet aan beginnen.


Een wijze man. Vrouwen en pc's gaan niet samen.
[/quote]

Macs Cool
Misschien heb je wel gelijk, maar ik kan ook het licht aan en uit doen (echt waar!) dus dit moet ook wel lukken....

Citaat:
Citaat:
Of nog iets stoms: er staan hier 2 computers: een uit het jaar 0 en een hele nieuwe. Lijkt me niet zo moeilijk te raden welke we aangesloten willen hebben toch? 3x raden welke ze aangesloten hebben Frusty


Zo'n snelle voor dat beetje typen op bokt? Nergens voor nodig. Had ik ook niet gegeven. Kan je beter inzetten voor belangrijke dingen, bijv. voor de systeembeheerder zodat ze lekker snel Quake kunnen spelen over het netwerk.

Manuel.


En maar piepen dat 'ie het zo druk heeft....

Nulla tenaci invia est via

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:50

SuperPepeijn"]
[quote="Margreet"]...Ik zei nog: leen mij de sleutel even 5 minuten, praten we nergens over, komen ze toch nooit achter, maar daar wou hij niet aan beginnen.
[/quote]

Een wijze man. Vrouwen en pc's gaan niet samen.
[/quote]

tsssk Boos! Huilen Extreme duivel Knipoog

[quote="SuperPepeijn"]
[quote="Margreet schreef:
Of nog iets stoms: er staan hier 2 computers: een uit het jaar 0 en een hele nieuwe. Lijkt me niet zo moeilijk te raden welke we aangesloten willen hebben toch? 3x raden welke ze aangesloten hebben Frusty


Zo'n snelle voor dat beetje typen op bokt? Nergens voor nodig. Had ik ook niet gegeven. Kan je beter inzetten voor belangrijke dingen, bijv. voor de systeembeheerder zodat ze lekker snel Quake kunnen spelen over het netwerk.

Manuel.
[/quote]

Nog meer tsssssk!!!

Margreet, wat 'n raadsel dat 538 het niet doet, ik zal het mijn vriend even laten lezen misschien dat die een oplossing weet...

:evaw:


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:50

Margreet schreef:
En maar piepen dat 'ie het zo druk heeft....


Hm bijna 4 uur. Tijd om naar huis te gaan....

Amor Vincit Omnia

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:17

www.live365.com

Keuze uit heeeeeel veel radiostations in alle genres. Verveelt nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 04:50



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie